Stop towarom halal!

21. Data: 2017-06-20 08:42:52

Temat: Re: Stop towarom halal!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Protest nie bierze się bowiem stąd, że producent za znak zapłacił... bo
> przecież ich to nie interesuje.
>
> Protest bierze się stąd, że chcą manifestować swą niechęć (niektórzy nawet
> czystą nienawiść) do Arabów, do arabskiej innej niż "nasza" kultury,
> religii i wszystkiego co arabskie. Tribalizm i to w bardzo ostrym stadium
> choroby...

Proponuję umieścić na etykiecie "na Izrael" - to od razu ci się rozjaśni w
tym twoim zakutym łebku, co to jest czysta nienawiść.

22. Data: 2017-06-20 09:45:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Proponuję umieścić

znak "Halal"

> na etykiecie "na Izrael" - to od razu ci się rozjaśni w
> tym twoim zakutym łebku, co to jest czysta nienawiść.

J.w.

23. Data: 2017-06-20 11:46:21

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2017 um 08:40 schrieb XL:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Na izraelskiej też byś umieścił? Już to widzę.

Ikselko, zajmij się gotowaniem, a nie pieprz o głupotach. W Izraelu
kupisz na każdym kroku towary ze znakiem Halal. Są też towary, na którym
są znaki Halal i Koszer obok siebie i wcale się nie gryzą. Może przejdę
się do rosyjskiego sklepu w Berlinie, gdzie np kupuję polskie towary i
zrobię zdjęcie jakiegoś produktu z Izraela, bo takowe też mają.
Zasady halal i koszer są bardzo do siebie podobne (z drobnymi
odchyłkami). Tylko płaci się komuś innemu ;-).
A Chorwaci sprzedają swoje produkty również w Bośni i Hercegowine, gdzie
żyją muzułmanie. Nawiasem mówiąc w muzułmańskich kantonach jest
najspokojniej.

Waldek

24. Data: 2017-06-20 12:13:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> wrote:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Ikselko, zajmij się gotowaniem,

Sugestie zajęć podsuwaj swojej żonie i dzieciom, bo dobrze ci to idzie -
widocznie tego wciąż potrzebują.

> [...]
> A Chorwaci sprzedają swoje produkty również w Bośni i Hercegowine, gdzie
> żyją muzułmanie. Nawiasem mówiąc w muzułmańskich kantonach jest

Aha.
https://www.google.pl/amp/s/reporters.pl/5243/szok-w
-szwecji-tysiace-muzulmanow-zjadly-zakazana-wieprzow
ine-wideo/amp/
LOL

25. Data: 2017-06-20 12:15:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 11:46, Waldemar pisze:
> [...]
> A Chorwaci sprzedają swoje produkty również w Bośni i Hercegowine,
> gdzie żyją muzułmanie. Nawiasem mówiąc w muzułmańskich kantonach jest

Waldku, żeby to wiedzieć, trzeba czasem nos z domu wyściubić, a nie
tylko czytać portale dla narodowców.

Ewa

26. Data: 2017-06-20 12:26:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Waldku, żeby to wiedzieć, trzeba czasem nos z domu wyściubić, a nie
> tylko czytać portale dla narodowców.

Światowa kobita z Ciebie, nie ma co - żeby coś wiedzieć, musisz sama
pomacać. Żałosne.

27. Data: 2017-06-20 14:13:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
> Ikselko, zajmij się gotowaniem, a nie pieprz o głupotach.

:-) Dobra rada.

> [...]
> Zasady halal i koszer są bardzo do siebie podobne (z drobnymi odchyłkami).

Dokładnie tak. Nie tylko w Berlinie. To samo jest w USA.
Ale ona przecież nosa poza Kieleckie nie wystawiła, to nie wie.

> A Chorwaci sprzedają swoje produkty również w Bośni i Hercegowine, gdzie
> żyją muzułmanie. Nawiasem mówiąc w muzułmańskich kantonach jest
> najspokojniej.

No ale nikogo rozsądnego to nie dziwi - Muzułmanie generalnie są
normalnymi ludźmi, tak jak Chrześcijanie: chcą spokoju, dobrobytu,
rodziny, współżycia w przyjaźni. Na świecie żyje około 7 miliardów ludzi.
Z tego około 2,2 miliarda podaje się za Chrześcijan (w tym Katolików).
1,6 miliarda ludzi wyznaje Islam w różnych odmianach.
Gdyby wszyscy Muzułmanie byli terrorystami to nie mielibyśmy szans.

28. Data: 2017-06-20 14:28:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
>
> :-) Dobra rada.

Przekażesz żonie?
Super.

> Dokładnie tak. Nie tylko w Berlinie. To samo jest w USA.

I w Berlinie, i w USA jest mnóstwo muzułmanów.

> Ale ona przecież nosa poza Kieleckie nie wystawiła, to nie wie.

On wie. Tyle co zje.

> [...]
> 1,6 miliarda ludzi wyznaje Islam w różnych odmianach.
> Gdyby wszyscy Muzułmanie byli terrorystami to nie mielibyśmy szans.

Nic ci nie dało podróżowanie, ale im więcej podróży, tym prędzej trafisz na
"naukę"...

http://wolnosc24.pl/2017/05/28/imam-szczery-do-bolu-
islam-to-nie-religia-pokoju-mamy-ksiazki-ktore-nakaz
uja-zabijac-niewiernych-mlodzi-ludzie-sa-zradykalizo
wani-wideo/

29. Data: 2017-06-20 15:35:02

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2017 um 12:15 schrieb FEniks:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Waldku, żeby to wiedzieć, trzeba czasem nos z domu wyściubić, a nie
> tylko czytać portale dla narodowców.

Tak mi się wydaje, że Ikselka dalej nosa nie widzi. Nawet podaje mi
przykład Szwecji, jak piszę o Bośni. Przecież to zaraz obok.

Waldek

30. Data: 2017-06-20 16:28:02

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak mi się wydaje, że Ikselka dalej nosa nie widzi. Nawet podaje mi
> przykład Szwecji, jak piszę o Bośni. Przecież to zaraz obok.

Zaraz obok Bośni i Szwecji jest też Izrael. Ona to wszystko wie, przecież
to rzut beretem z Kielecczyzny!

Rabarbar do ciasta.
Kuchnia muzułmańska.
Jak muslim muslima...