Studiowanie medycyny za granica

1. Data: 2004-04-22 19:31:27

Temat: Studiowanie medycyny za granica
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was lub Waszych znajomych mógłby podzielic się informacjami
nt. studiowania medycyny za granicą?
Chodzi o ogólne warunki przyjęc na studia oraz o wybór uczelni pod
względem wysokiego poziomu kształcenia.

pozdr

cherokee

2. Data: 2004-04-23 10:47:54

Temat: Re: Studiowanie medycyny za granica
Od: "Volker" <m...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:c696ig$a5$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ktos z Was lub Waszych znajomych mógłby podzielic się informacjami
> nt. studiowania medycyny za granicą?
> Chodzi o ogólne warunki przyjęc na studia oraz o wybór uczelni pod
> względem wysokiego poziomu kształcenia.

od wejscia do UE chyba drzwi zachodnich uczelni stoja otworem. Mysle ze jak
mina okresy przejsciowe na prace to studiowanie medycyny w Polsce stanie sie
bezcelowe.
Raz ze sie tak nie napocisz jak u nas, dwa ze na zachodzie nie traktuja
studentow jak szmaty, trzy nauczysz sie porzadnie jezyka obcego i przyjdzie
ci pracowac za lepsze pieniadze niz u nas.
Widze tylko same korzysci.

3. Data: 2004-04-23 11:45:18

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Volker" <m...@g...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> studentow jak szmaty, trzy nauczysz sie porzadnie jezyka obcego i
przyjdzie
> ci pracowac za lepsze pieniadze niz u nas.

Tak, to moge potwierdzić z własnego doświadczenia, częśc studiów
spędziłam w Niemczech. Chce pomóc mojemu uczniowi, który chciałby
wyjechac na studia medyczne za granicę. Ostatnio był podobno artykuł w
Newsweeku nt. stypendiów fundowanych przez kraje skandynawskie.
Chodzi tez o to, aby wybrac dobra uczelnię.

Jesli ktos miałby jakies informacje (szersze) na ten temat, to prosze
o info albo na grupie, albo na priv (uwaga na nospam).

pozdr

cherokee

Stymulator serca
Kość pęknięta