Wyniki badania krwi mojej żony.

1. Data: 2004-04-22 16:04:58

Temat: Wyniki badania krwi mojej żony.
Od: "LASER" <l...@b...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

RDW 12.6

HDW 2.53

PLT 199

MPV 8.8

OB wyszło mi za wysokie - 28 mm/h.

Żelazo - 111,0

PŁEĆ - KOBIETA

WIEK - 23 lata

Bardzo proszę o napisanie czy wyniki badań krwi są prawidłowe, a
jeśli jakiegoś składnika jest za mało bądź za dużo, to którego (tak po
ludzku- do skrótu bardzo proszę o pełną nazwę) i co powinnam dalej zrobić.
Proszę również o napisanie co może być powodem zwiększonego OB i czy to duże
odchylenie (mam nawracające stany zapalne pęcherza moczowego).

Dziękuję serdecznie. Przesyłam pozdrowienia.