Świadomość i Model Standardowy.

21. Data: 2017-11-18 16:50:32

Temat: Re: Świadomość i Model Standardowy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Wozniak pisze:

> Nie żaden Wszechświat, tylko matrix, i nie po żadną mistyczną
> ścieżkę samopoznania tylko dla bardzo przyziemnych korzyści.

Przyziemna bywa kobieta i do tego samego poziomu stara się sprowadzić
mężczyznę.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

22. Data: 2017-11-18 16:53:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Napisałeś totalną bzdurę. Ja mam świadomość wklepując ten tekst, ale
> ja siebie nie stwożyłam i sama nie mam możliwości stwożenia jakiej
> kolwiek istoty żywej.

Toś Ty nie kobieta?

23. Data: 2017-11-18 16:54:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2017 o 16:53, LeoTar Gnostyk pisze:
> Toś Ty nie kobieta?

Urodzenie to nie stworzenie. Kot z kocicą nie tworzą nowej istoty

24. Data: 2017-11-18 17:02:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niezliczonej ilości doświadczeń typu bodziec-reakcja po to by odkryć
> ścieżkę prowadzącą do samopoznania i utrwalenia tej samowiedzy...

Zdecyduj się więc czym jest świadomość.
Czy to mózg? Obiek wymiaru takiego a takiego, o wadze, o składzie, zbudowany
tak i siak..
czy może wszehświat, a więc wszystko, kosmos?

Piszesz tak jakby świadomość = wszehświatowi = muzgowi itd.
Pszy takim rozumieniu języka polskiego
możesz śmiało zlikwidować wszystkie słowniki,
i postawić = pomiędzy kszanką i długopisem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

25. Data: 2017-11-18 17:06:44

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toś Ty nie kobieta?

Kobieta, ale poczęście bez mężczyzny pojawiło się w histori ludzkości tylko
raz.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

26. Data: 2017-11-18 17:10:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Tak, do świadomości mam podejście materialistyczne. Jak napisałam
> wcześniej, to tylko zjawisko biologiczne jak latanie czy trawienie.
> Nie definiowałeś świadomości. Ja za świadomość uważam zauważalne
> przez siebie kierowanie swoim ciałem. To nie jest tak zwany wolny
> wybór.

Owszem, pisałem wielokrotnie, że uważam Świadomość za niedefiniowalny,
bezczasowy Byt Pierwotny; coś zupełnie odmiennego od Twojego pojmowania
świadomości jako zdolności kierowania własnym ciałem, na przykład.
Świadomość w moim pojmowaniu to siła s(t)wórcza, bez której udziału NIC
by nie powstało, w tym również nie powstała by Materia. Stworzenie
Materii przez Świadomość nie było aktem wolnego wyboru lecz, aktem
strachu, koniecznością by nie zginąć. Ale przecież Byt Pierwotny jako
Byt pozaczasowy zginąć nie mógł więc popełnił błąd i stworzył demiurga,
który chciał (i nadal chce) nim zawładnąć. Materia nie myśli lecz działa
i dostarcza swemu S(t)wórcy wiedzy o nim samym; wiedzy potrzebnej
Świadomości do samopoznania.

> A skąd się wzięła według tej drugiej teorii materia? Sprecyzuj i
> dokończ tę teorię.

Została stworzona przez Świadomość (Byt Pierwotny) pozostającą w stanie
nieświadomości samej siebie.

27. Data: 2017-11-18 17:15:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Urodzenie to nie stworzenie. Kot z kocicą nie tworzą nowej istoty

To materializacja przebłysku Świadomości. Materializacja, której celem
jest rozpoczęcie nowego doświadczenia społecznego by odnaleźć i
odtworzyć ścieżkę do poznania i utrwalenia sposobu na zrównanie się
potomka ze S(T)wórcą. Równość jest warunkiem koniecznym do stworzenia
mitycznej Harmonii.

28. Data: 2017-11-18 17:17:00

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Kobieta, ale poczęcie bez mężczyzny pojawiło się w historii
> ludzkości tylko raz.

Uświadom mi kiedy to było...

29. Data: 2017-11-18 17:30:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.11.2017 o 17:10, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> Świadomość w moim pojmowaniu to siła s(t)wórcza, bez której udziału NIC
> by nie powstało, w tym również nie powstała by Materia. Stworzenie

Ale bełkot

30. Data: 2017-11-18 18:13:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Zdecyduj się więc czym jest świadomość.

Już powiedziałem> Świadomość to Pierwotny Byt nie znający pojęcia czasu,
to Przestrzeń Wiedzy wypełniająca się wraz z dopływem doń informacji z
indywidualnych doświadczeń dokonujących się w stworzonym przezeń świecie
materialnym, po to by osiągnąć stan Pełni Wiedzy albo samopoznania; to
Siła Życiowa (witalna) zdolna do wymknięcia się z rąk demiurga Materii,
którego sama stworzyła i który chce ją zniszczyć.

> Czy to mózg? Obiekt wymiaru takiego a takiego, o wadze, o składzie,
> zbudowany tak i siak..

Mózg to urządzenie do komunikowania się Materii ze Świadomością
wymyślone i zbudowane przez Świadomość.

> czy może wszehświat, a więc wszystko, kosmos?

Wszechświat to obraz uszkodzonego (chorego) mózgu, obrazu utrwalonego i
przekazywanego między pokoleniami w naszej, ludzkiej świadomości. Mózgu
"dziurawego", którego uszkodzenia zostały wywołane przez przemoc
walczących ze sobą demiurgów: Ducha (Świadomości) i Materii.

> Piszesz tak jakby świadomość = wszehświatowi = muzgowi itd. Pszy
> takim rozumieniu języka polskiego możesz śmiało zlikwidować wszystkie
> słowniki, i postawić = pomiędzy kszanką i długopisem.

Nic nie pojąłem z tego ostatniego akapitu.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

Druga Japonia być miała...
Duch Sanacji
Stan wiedzy Polaków.
braunmovies!
,,60 tysięcy nazistów maszerowało w Warszawie."