Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

31. Data: 2010-04-25 12:39:33

Temat: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 14:31, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Użytkownik "zazolty" napisał:
>
> > Iska, to Ty ?
>
> Też tak sądzę.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

A propos sądzenia

Sąd w USA wymierzył wyrok 130 lat więzienia.
Sędzia pociesza skazańca:
- Niech się pan nie martwi - nie jesteśmy biurokratami.
Odsiedzi pan tyle ile pan będzie mógł.

--
sampi

32. Data: 2010-04-25 12:47:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 13:41:22 +0200, zażółty napisał(a):

> [...]
> i podobnie jak u robakksa ojawiajace się przez abstrakcyjne
> poszukiwania myślowe, np. wydumane pseudopsychoanalizy
> na psp, ale także fascynacje typu związki między fraktalami
> a rozwojem fenotypu->genotyp czy np. specyficzne
> kompulsje - jak biegnę do pracy to staram się nie następować
> na łączenia między płytami chodnikowymi.
> - z trudem powstrzymywana koprolalia na widok niektórych postów
> na psp, podobnie, jak u globa.
>
> - z powyższego to mi wychodzi, ze chyba także mam ten zespół,
> że sieodtwarza zachowania widoczne w otoczeniu, było

Proszę tym razem o więcej na mój temat. Zaciekawiłeś mnie :-) //TBZ

33. Data: 2010-04-25 12:47:25

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 14:33, "zazolty" <r...@x...op.pl> wrote:
> Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:84665c44-1fee-411f-9caf-8e4bee789420@
g23g2000yqn.googlegroups.com...

u34g2000yqu.googlegroups.com...

> Ja przepraszam, kilka dni praktycznie nie czytałem grupy (dołek depresyjny),
> wiec mam dziurę. Czekam na górkęmaniakalną. Są jaskółki ...
>
> A na te komplementy to poproszę linka, szybciej wjadępod tęgórkę ...

Ta deprecha na przemian z manią to efekt deficytu chabaniny w
organizmie.
Szamnij se jakiego mięsistego ochłapa - Budda na moment przymknie
oko ;)
--
sampi

34. Data: 2010-04-25 12:49:04

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

>Ta deprecha na przemian z manią to efekt deficytu chabaniny w
>organizmie.
>Szamnij se jakiego mięsistego ochłapa - Budda na moment przymknie
>oko ;)

Mówisz ...
Zapuszczam googla ...

35. Data: 2010-04-25 12:51:40

Od: "zazolty" <r...@x...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>organizmie.
>Szamnij se jakiego mięsistego ochłapa - Budda na moment przymknie
Ja myślałem, że tu chodzi o jakieś fajne zielsko (ogladalem
kilka dni temu American Beuty), a to o nieświeże mięso chodzi.
Obrażam się (zjeżdżam z górki ...).

36. Data: 2010-04-25 13:03:18

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:a4ac7f40-56d8-4d46-951f-390eed2c356c@
b23g2000yqn.googlegroups.com...

> Ja myślałem, że tu chodzi o jakieś fajne zielsko (ogladalem
> kilka dni temu American Beuty), a to o nieświeże mięso chodzi.
> Obrażam się (zjeżdżam z górki ...).

Nieświeżym to ja nawet psa nie karmie wiec i tobie
red, też bym nie radziła.
I weź, że sie nie obrażaj bo tu i tak, taki przerost zniewieścienia
nad męskości,ze
ręce opadają. Same przyjźnie dwupłciowe.W składzie ja kobieta, i mój
przyjaciółka na dobre i złe niby mężczyzna. Żenada, ale ponoć takie
przyjaźnie sa najtrwalsze. ;)

--
sampi

37. Data: 2010-04-25 13:06:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:51:40 +0200, zazolty napisał(a):

> [...]
> Ja myślałem, że tu chodzi o jakieś fajne zielsko (ogladalem
> kilka dni temu American Beuty), a to o nieświeże mięso chodzi.

Jest taki kawał, w którym łakomy Żyd, chcąc koniecznie zjeść smakowity
pachnący salceson będąc zaproszonym na przyjęcie, spytał gospodarzy: "To
jak ta ryba się nazywa? - Salceson?".

Wystarczy, że sobie powiesz "To jak nazywa się ta sałata? - salceson?"
:-PPP

38. Data: 2010-04-25 13:19:20

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 15:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> jak ta ryba się nazywa? - Salceson?".
>
> Wystarczy, że sobie powiesz "To jak nazywa się ta sałata? - salceson?"

http://demotywatory.pl/436896/Czy-w-normalnej-rozmow
ie
A ślina ci nie wylatuje?

--
sampi

39. Data: 2010-04-25 13:23:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sampi" napisał:

> http://demotywatory.pl/436896/Czy-w-normalnej-rozmow
ie
> A ślina ci nie wylatuje?

Zamienił Cię ktoś? Nie poznaję koleżanki :)

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2010-04-25 13:24:36

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 25 Apr 2010 14:51:40 +0200, zazolty napisaďż˝(a):

n.googlegroups.com...

> Jest taki kawa�, w kt�rym �akomy �yd, chc�c koniecznie zje��
smakowity
> pachn�cy salceson b�d�c zaproszonym na przyj�cie, spyta� gospodarzy: "To
> jak ta ryba siďż˝ nazywa? - Salceson?".
>
> Wystarczy, �e sobie powiesz "To jak nazywa si� ta sa�ata? - salceson?"
> :-PPP
To dotyczyło katolickich postów, gdy zabrakło ryb to zaczeli zwierzęta
nazywać rybami.

Robertowi.P. Q uzdrowieniu
propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?