Szaleństwo

41. Data: 2014-12-18 23:07:45

Temat: Re: Szaleństwo
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:m6re9g$3rd$1@news.icm.edu.pl...

[...]
> Sam znam osobę, która też urodziła się w zamartwicy. I- także jest
> socjopatą. Może to wyjaśnia- chociaż jakiś procent- tego zjawiska?

Twoja, moim zdaniem ciekawa i w temacie uwaga, została olana gdyż nie
podlinkowałeś żadnej piosenki. Ogarnij się człowieku.

Dębska

42. Data: 2014-12-18 23:12:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

[...]

>Twoja, moim zdaniem ciekawa i w temacie uwaga

Hmm, żałuje, ze nie potrafię czytać w postach chirona więcej niż jedno
zdanie :-( Mam jakąś blokadę.
Może bym się czegoś nauczył.

43. Data: 2014-12-18 23:30:21

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> [...]
>
> Hmm, żałuje, ze nie potrafię czytać w postach chirona więcej niż jedno

Przecież to dziecinnie proste. Wystarczy pousuwać kropki a cały post stanie
się jednym zdaniem.

Dębska dobra rada

44. Data: 2014-12-19 06:06:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Twoja, moim zdaniem ciekawa i w temacie uwaga, została olana gdyż nie
> podlinkowałeś żadnej piosenki. Ogarnij się człowieku.

A- to dobrze, że z tego powodu:-). Całkiem poważnie myślałem, że znów
trafiłem na grupie na osobę "w temacie"- no wiesz: sama urodzona w
zamartwicy lub jej dziecko- i zaraz posypią się na mnie bluzgi i plonki:-)

--

Chiron

45. Data: 2014-12-19 14:17:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Dec 2014 23:30:21 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Przecież to dziecinnie proste. Wystarczy pousuwać kropki a cały post stanie
> się jednym zdaniem.
>
> Dębska dobra rada

:-D

46. Data: 2014-12-19 14:36:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-19 06:06, Chiron pisze:

> A- to dobrze, że z tego powodu:-). Całkiem poważnie myślałem, że znów
> trafiłem na grupie na osobę "w temacie"- no wiesz: sama urodzona w
> zamartwicy lub jej dziecko- i zaraz posypią się na mnie bluzgi i plonki:-)

Ale byłaby wesoła jazda, c'nie? I jakie pole do analiz!

A w tej historii z filmu (z Twojego opisu, bo filmu nie widziałam) jest
przynajmniej jedna podejrzana rzecz. Od końca lat 50. noworodki są
oceniane w pierwszych 15 minutach życia według skali Apgar, na której
0-6 punktów świadczy o stopniu zamartwicy, więc nie da się tego ukryć
przed matką. A jeśli ktoś tego nie odnotował, nawet celowo, to raczej po
kilkunastu latach nie będzie pamiętał.

Ewa

47. Data: 2014-12-19 15:06:07

Temat: Re: Szale?stwo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-18 23:07, Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Twoja, moim zdaniem ciekawa i w temacie uwaga, została olana gdyż nie
> podlinkowałeś żadnej piosenki. Ogarnij się człowieku.

Ale za to był film!

Ewa

48. Data: 2014-12-19 15:38:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punktów świadczy o stopniu zamartwicy, więc nie da się tego ukryć przed
> matką. A jeśli ktoś tego nie odnotował, nawet celowo, to raczej po

Nie wiem- nie kojarzę, jakie to lata. Film dość stary. Robi wrażenie- dobrze
zrobiony. Pamiętam napis, że na podstawie prawdziwej historii. Wiesz- to
jest USA. W Polsce- w latach 80 urodził się z poważną wadą mój syn- i
wypisany został ze szpitala jako zdrów jak rybka. Na kontrolach przez
kolejne 3 miesiące też był zdrów- aż przyszedł lekarz, który robił operacje
na froncie- nożem a za znieczulenie miał wódkę Popatrzył na syna- i zapytał,
gdzie sie leczy specjalistycznie?

Co do pamiętania takiego zdarzenia- no cóż, łatwo sobie wyobrazić młodą
położną, która wbrew własnemu sumieniu wykonała polecenie przełożonego i nic
nie powiedziała rodzicom. W końcu- po dwudziestukilku latach mogła to z
siebie zrzucić

--

Chiron

49. Data: 2014-12-19 15:40:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ale byłaby wesoła jazda, c'nie? I jakie pole do analiz!

Żadnych analiz- bym oberwał plonkiem przez łeb, kilka innych Ew by mnie
ofuknęło- normalka

--

Chiron

50. Data: 2014-12-19 16:12:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-19 15:38, Chiron pisze:

> Nie wiem- nie kojarzę, jakie to lata. Film dość stary. Robi wrażenie-
> dobrze zrobiony. Pamiętam napis, że na podstawie prawdziwej historii.
> Wiesz- to jest USA.

Skala Apgar pochodzi z USA.

> [...]
> operacje na froncie- nożem a za znieczulenie miał wódkę Popatrzył na
> syna- i zapytał, gdzie sie leczy specjalistycznie?

Nie kwestionuję tego, że są niefachowi lekarze. Nie zawsze zresztą to
kwestia niefachowości lekarza, bo nie wszystkie wady, nawet te bardzo
poważne, widoczne są od razu.

> [...]
> położną, która wbrew własnemu sumieniu wykonała polecenie przełożonego i
> nic nie powiedziała rodzicom. W końcu- po dwudziestukilku latach mogła

Nie sądzę, żeby to była dla niej aż taka trauma, żeby przez dziesiątki
lat pamiętać, zwłaszcza jeżeli dziecko zostało wypisane w ogólnie dobrym
stanie.

Ewa

Wrazliwosc i wyobraznia
AKUPUNKTURA