Szczepionka na eutanazje

Data: 2000-01-22 13:49:14
Temat: Szczepionka na eutanazje
Od: expert <e...@f...onet.pl>

> Nie mowimy tu o produkcji kosmetykow tylko o medycynie - idealu nie da
> sie osiagnac - zykle daje sie przeszczepic nerke , ew serce - z
> trzustka i watroba jest o wiele gorzej - pluca przeszczepia sie rownie
> nieczesto. Szpik pobiera sie od zywych dawcow , tak jak i krew.

A czy opcja pobierania krwi od zmarlych to sprawa etyki czy higieny ?

> czesci
>
> Nie nie pyta sie.
Czyli pobiera sie organy na podstawie domniemanej zgody zmarlego ?

> No jasne - dziecko czy cie boli? boli panie doktorze ! , to ja ci
> pomoge - sru barbituran. Opanuj sie to nie sredniowiecze , tam sa
> procedury prawne ,
nie sprawdzalem jak jest. Nadal sie opieram na horrorystycznym programie
telewizyjnym o eutanazji w Holandii TVP1 + wywiady z praktykami.

nawet skazanych na kare smierci nie zabija sie od
> razu po ogloszeniu wyroku.
Chyba w Chinach. Nawet mam zdjecia z Timea

Nie ma tak ze pacjent chce , to lekarz od
> razu podaje. Nie zabija sie ludzi wbrew ich woli - ja wiem ze fobia na
> temat eutanazji jest w spoleczenstwie ogromna - ale wynika to z braku
> rzetelnej wiedzy na ten temat , a czego ludzie nie wiedza to
> konfabuluja.

Alez postaraj sie obejrzec te kasete z programu nt. TVP1
o eutanazji.
Procedura jest prosta i szybka.
Opisywali tez lekarza , ktory sie wkurzyl na pacjenta ktory nie stosowal
jego lekow i go zaszczepil na eutanazje.

Jest to takze przez swa kontrowersyjnosc znakomity temat
> dla mediow - zwlaszcza takich jak "Super Express" czy tzw. "prasa
> kolorowa" ,ew zachaczajaca o programy w stylu " Wizjer TVN" czy
> Zoom" - nie zdajesz sobie sprawy ale istnieje cos takiego jak
> przysiega Hipokratesa skaldana przez lekarza i nawet niekiedy dla
> niego wazna

Nie teoretyzuj.
W TVP1 pokazano lekarzy ktorzy sie powszechnie zajmuja eutanazja
i maja taki popyt , ze nie jmoga nadazyc.
Kilku pacjentow dziennie chce sie zaszczepic.

Mimo liberalnosci Holandii
> samobojca musi wciaz tam strzelac sobie w leb , wieszac sie , truc ,
> topic , podcinac sobie zyly , skakac z okna , truc leklami , badz
> zafundowac sobie "zloty strzal" - nikt mu w imie eutanazji nie pomoze

a masz pewnosc, czy to domniemanie jedynie ?