Szczepionki czy ludobójstwo?

61. Data: 2009-11-20 22:30:42

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> O jesieni czy o zimie?

O Listopadowym Deszczu.

Qra

62. Data: 2009-11-20 22:54:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 23:05:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dużo hipotez.

Dokumentacji badań musisz się dokopać u źródeł, w necie nie publikują -
wiesz, prawa autorskie :->

Raczej sporo konkretów, w następnych linkach, co prawda niekoniecznie już o
samej cukrzycy.

> Ja się na Twoje jady uodporniłam, czas na Ciebie.

Ja zaczęłam pierwsza.
--

Ikselka.

63. Data: 2009-11-20 22:57:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> wiesz, prawa autorskie :->
>
> Raczej sporo konkretów, w następnych linkach, co prawda niekoniecznie już o

Jedno napisane przez homeopatę, a drugie tak zakrzaczone, że aż oczy bolą.
Pytanie było o cukrzycę, a nie śmierć łóżeczkową. Z tego co wiem, Qra
też nie planuje więcej potomstwa.

--

Paulinka

64. Data: 2009-11-20 22:57:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 23:54:20 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> wiesz, prawa autorskie :->
>
> Raczej sporo konkretów, w następnych linkach, co prawda niekoniecznie już o

...się uodparniać na Twoje. Inaczej bym z Tobą nie gadała.
--

Ikselka.

65. Data: 2009-11-20 22:59:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 23:57:04 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jedno napisane przez homeopatę, a drugie tak zakrzaczone, że aż oczy bolą.
> Pytanie było o cukrzycę, a nie śmierć łóżeczkową. Z tego co wiem, Qra
> też nie planuje więcej potomstwa.

Słuchaj, Paulina: mnie nie chodzi o KONKRETNĄ szczepionkę ani o konkretną
chorobę, lecz o sam fakt, że szczepionki szkodzą, zamiast pomagać. Poczytaj
sobie liczby choćby na temat USA np, zamieszczone w tych linkach, które
podałam i wyciągnij wnioski ogólne, nie zaś jak rzep psiego ogona - o
cukrzycy...
--

Ikselka.

66. Data: 2009-11-20 23:05:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Słuchaj, Paulina: mnie nie chodzi o KONKRETNĄ szczepionkę ani o konkretną
> chorobę, lecz o sam fakt, że szczepionki szkodzą, zamiast pomagać.

Wiem, że reakcje poszczepienne _mogą być_ opłakane w skutkach. Nie
odkryłaś Ameryki.

> Poczytaj
> sobie liczby choćby na temat USA np, zamieszczone w tych linkach, które
> podałam i wyciągnij wnioski ogólne, nie zaś jak rzep psiego ogona - o
> cukrzycy...

Czytałam to dużo wcześniej, niż Ty wysłałaś swojego posta na fali
dyskusji o świńskiej grypie.
Pytałam się o cukrzycę, bo to ciekawostka dla mnie jest. Widać niestety,
że wysyłając te linki sama się dokształcasz dopiero teraz, w dodatku
niezbyt się do tej nauki przykładasz.

--

Paulinka

67. Data: 2009-11-20 23:12:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 00:05:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> Pytałam się o cukrzycę, bo to ciekawostka dla mnie jest. Widać niestety,
> że wysyłając te linki sama się dokształcasz dopiero teraz, w dodatku

Droga Paulino, na Twoją WYRAŹNĄ prośbę to Ciebie dokształcam, a nie siebie,
a linków pod ręką na zawołanie nie trzymam. Czytam dużo, potem po prostu
wiem i mnie to wystarczy, a kiedy pytasz, skąd, to sorry, za dużo szukania.
Doceń, że chcę.
--

Ikselka.

68. Data: 2009-11-20 23:21:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> wiem i mnie to wystarczy, a kiedy pytasz, skąd, to sorry, za dużo szukania.

Choćbym chciała bardzo, to nie mogę docenić.
Nic się nie dowiedziałam o tej powszechnej cukrzycy i raku, jako
reakcjach poszczepiennych.

--

Paulinka

69. Data: 2009-11-20 23:25:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 00:21:29 +0100, Paulinka napisał(a):

> Choćbym chciała bardzo, to nie mogę docenić.
> Nic się nie dowiedziałam o tej powszechnej cukrzycy i raku, jako
> reakcjach poszczepiennych.

Nigdzie nie użyłam słowa "powszechne". Mnie wystarczy, że się zdarzają.
Czytam - jako przyszła babcia zdrowych (mam nadzieję) wnucząt.
--

Ikselka.

70. Data: 2009-11-20 23:35:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nigdzie nie użyłam słowa "powszechne".

Fakt zmieniłam sens tego zdania, bo je źle zredagowałam. Miałam na myśli
powszechną wiedzę o takich przypadkach.

> Mnie wystarczy, że się zdarzają.

Rzadko.
Zdarzają sie u ludzi również wstrząsy anafilaktyczne po zjedzeniu
orzeszków i różne inne reakcje, których nie sposób przewidzieć.
Moja znajoma od 2 tyg. chodzi z zapaleniem zatok, bo jest przeciwnikiem
antybiotyków (przeczytała, że upośledzają naturalną odporność)...

> Czytam - jako przyszła babcia zdrowych (mam nadzieję) wnucząt.

I dobrze, że czytasz, ale warto też ze wszystkich rzeczy, od których
internet aż pęka w szwach odsiać ziarna od plew. A przede wszystkim nie
straszyć ludzi.
--

Paulinka

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu