Szkolne wypracowanie

1. Data: 2000-03-16 20:37:06

Temat: Re: Szkolne wypracowanie
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Asmira" <a...@p...onet.pl> writes:

Przyjmujac, ze to prawda:

> [...]
> tam uczy i wiem cos niecos o tej sprawie. Musze wyjasnic pare spraw.
> Chwalicie tego chlopaka za szczerosc, a to nie jest prawda.
> Byla to swiadoma prowokacja wobec nauczyciela (do tego przyznal sie
> pozniej w rozmowie z nauczycielami). Nie byl to tez pomysl tegoz ucznia.
> Chlopak ten to z natury taka sierota, ktorego kumple podpuscili, aby
> sprawdzic, jak to stwierdzili, "na ile sobie mozna pozwolic w CKU". Sam
> tekst tez chyba nie byl wymyslony przez niego, tylko podlozony. Efekt jest
> taki, ze sie przekonali, a koziolek ofiarny wylecial. Piszecie, ze szkola

No nie, to tym bardziej durnota nauczycieli i tych co wywalili ogromna
jest. Cygan zawinil a kowala wieszaja.
Skoro nauczyciele DOWIEDZIELI sie (jakos - bo ty o tym piszesz) ze to
ani byl pomysl chlopaka, ani nawet jego tekst to.... to... dlaczego go
wyrzucili????

Jesli gosc chodzil do CKU, to TYM BARDZIEJ nauczyciele tam uczacy
powinni miec dystans do uczniow i tego wszystkiego.

Nie wiem jak tam, ale w warszawskim CKU mozna bylo spotkac rozne
przypadki; nawet zakonnice (byle) w ciazy. jakby sie ktos z
nauczycieli taki straszliwie bulwersowal to trzebaby cala szkole
rozwiazac niemalze.

Tym bardziej - podkreslam - nie rozumiem.

> Co do krytyki pani dyrektor. Owszem jest to hybryda jakich malo,
> ale raczej dla nauczycieli, a nie uczniow. Polityka szkoly jest taka, aby

jak widac, uczniowi sie najgorzej dostalo.
Bo jak go wywalili z CKU to nie wiem gdzie w ogole bedzie mial szanse
zdac mature.
Nie dziwie mu sie, ze teraz robi dobra mine do zlej gry,
usprawiedliwia sie i trabi wszedzie o tej sprawie.

jesli zas tekst nie byl jego a dal sie podpuscic to nie dziwne ze nie
czuje sie wcale winny...
Wykazal sie duzym sieroctwem, prawda, ale robienie z niego zboczenca
to duzo za duza przesada.

> czesto zachowuja sie jak szczyle. Biorac pod uwage ta sytuacje nie mozna
> bylo nic innego zrobic z tym gosciem, aby zachowac chociaz pozory respektu
> wobec szkoly.

Nie zgadzam sie. CKU nigdy nie mialo zadnego respektu ani dobrej
opinii od tej strony, kazdy wiedzial co to.
Tego typu szkoly nie musza startowac w zadnych rankingach ani sie
wykazywac.

A to, co tam nalezaloby ewentualnie naprawic to dyrektorke.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-17 05:15:09

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to
>szkola dla ludzi "DOROSLYCH" i nie jest obowiazkowa. Jezeli ktos zostaje
>uczniem powinien wiedziec, ze to sie wiaze z odpowiednimi kanonami
zachowan,

Dla mnie i dla polskiego prawa jak również wszystkich krajów Unii - 15-16
letni człowiek to nie jest dorosły człowiek ! A licea są głównie dla uczniów
a nie dorosłych ludzi.
Dzięki za naświetlenie realiów prywatnego LO. Dobrze się zastanowimy, gdzie
zapisać nasze dziecko. O ocenę szkoły zapytamy również uczniów.
Dorrit

1. Data: 2000-03-17 06:09:49

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> writes:

> Dla mnie i dla polskiego prawa jak również wszystkich krajów Unii - 15-16
> letni człowiek to nie jest dorosły człowiek ! A licea są głównie dla uczniów
> a nie dorosłych ludzi.

To jest wyjatek. CKU to centrum ksztalcenia ustawicznego.
ida tam ludzie ktorzy ze wzgledu na wiek lub prace/uklady nie
zostaliby przyjeci do normalnego ogolniaka. To taka jakby szkola
wieczorowa.. liceum dla pracujacych w polaczeniu z ostatnia deska
ratunku dla tych, co zostali z innych szkol usunieci.
Moga sie tam wiec znalezc zarowno 15-16 latki jak i calkowicie dorosle
osoby.

1. Data: 2000-03-19 10:20:42

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Trochę znam szkolne realia.

Czy inni psychologowie tez bywaja tak agresywni i "trafni" w swoich
diagnozach ?

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-03-20 05:41:55

Temat: Odp: Szkolne wypracowanie
Od: "Grzesiek.L" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:xbjA4.5194$O...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-20 12:45:39

Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Dorota pisze:
> Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Czy inni psychologowie tez bywaja tak agresywni i "trafni" w swoich
> diagnozach ?

Ze wszystkich mi znanych jedynie Dorrit. Agresywna, pewna siebie,
przekonana o własnej racji.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

> What makes people afraid to hit the space bar? Is it sloth,
> or ignorance?

Becausesomepeoplefeelthatitistheirrighttotypeprogram
sanywaytheywantand
iftheydonotwanttousespacesthentheCompilershouldunder
standthat.Afterall
iftheprogramdoesnotworkthenitmustbethefaultofpoorlan
guagedesign.

Re: Zrozumiec mezczyzn!
Zrozumiec mezczyzn!
fetyszyzm - powtorzenie
Re: 'Nauka a religia'='prawda a piękno' [Re: Sztuczna Inteligencja]
Re: Za wypracowanie do sądu?!?