Re: Za wypracowanie do sądu?!?

1. Data: 2000-03-14 04:45:41

Temat: Re: Za wypracowanie do sądu?!?
Od: o...@g...pl (Vicky) szukaj wiadomości tego autora

IMO pani profesor powinna najpierw sprobowac rozwiazac ta sprawe bez
uciekania sie do sadu, w koncu obowiazkiem nauczyciela jest wychowywac
mlodziez, a jesli zadne konwencjonalne srodki nie dalyby rady no to
ewnentualnie...
Jak widac droga sadu nasza profesor niczego nie osiagnela, a wrecz
przeciwnie, jego decyzja umocnila tego niedojrzalego emocjonalnie chlopaka w
poczuciu swojej racji.
Ciekawi mnie tylko jego wiek.
Mam nadzieje, ze do matury wydorosleje.
"Ach ta dzisiejsza mlodziez..."

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-14 11:00:40

Od: "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2000 05:45:41 +0100, o...@g...pl (Vicky) wrote:

> [...]

Kolega nie jest niedojrzaly emocjonalnie tylko jest dewiantem
seksualnym i potrzebna mu terapia (seksuolog?) a nie sad czy
wychowanie.

.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-03-14 17:16:13

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Pawel7 (Bobas200) <n...@m...spam> wrote in message
> On 14 Mar 2000 05:45:41 +0100, o...@g...pl (Vicky) wrote:
>
> Kolega nie jest niedojrzaly emocjonalnie tylko jest dewiantem
> seksualnym i potrzebna mu terapia (seksuolog?) a nie sad czy
> wychowanie.
Rece opadaja z bezsilnosci, wobec powyzszych sformulowan!

Po pierwsze:
znamy tylko to zalosne wypracowanie; nie znamy
calosci sprawy (toczacej sie byc moze pare lat).

Po drugie:
Tekst ten (centrum tej sprawy) moze nie byc opisem oczekiwan
lecz przeksztalcona wizualizacja istniejacej relacji.
Wyrazne sa watki MASOCHISTYCZNE!

Na przyklad "zliwywanie brudu ze stop" (kleczac) moze oznaczac,
ze "dewiant" tak odbiera podawane mu "tresci nauczania"
(zas gdy lezy na wznak, jest juz TOTALNIE pokonany i bezsilny).
Jezeli uczen NIE akceptuje PRZYMUSOWYCH tresci,
ktore ma UTRWALIC we wlasnej glowie, to "slodzi" je sobie
czyms "smacznym" (tj. seksualnoscia) zwiazanym z ZYWICIELEM,
aby jednak to przelknac!
Nawet wiecej, otrzymuje tresci juz przetrawione (to znaczy
na wstepie musi akceptowac koncowa INTERPRETACJE
tresci, ktorymi kiedys byla karmiona ZYWICIELKA).

Brzmi SZOKUJACO, ale moze najpierw przemyslec
MOZLIWE interpretace tekstu, zanim sie OSADZI
autora?

Aleksander Nabaglo
...@w...krakow.pl

1. Data: 2000-03-14 18:10:15

Temat: Re: Za wypracowanie do s?du?!?
Od: "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Mar 2000 18:16:13 +0100, "Aleksander Nabaglo"
<...@w...krakow.pl> wrote:

> [...]

Rece mi opadaja jak czytam to co piszesz.
Czy ktos normalny napisalby cos takiego i rozsylal jej po Polsce?
Nie wiem co dzisiaj trzeba robic zeby byc dewiantem, jezeli dla ciebie
to tworczosc literacka.

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-03-14 21:00:56

Temat: Re: Re: Za wypracowanie do sądu?!?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> writes:

> Kolega nie jest niedojrzaly emocjonalnie tylko jest dewiantem
> seksualnym i potrzebna mu terapia (seksuolog?) a nie sad czy
> wychowanie.

Hm...... dewiantem? Czy autor ksiazki o np. swiecie przestepczym sam
musi byc przestepca?

Zauwaz tez, ze osobnik ow zaznaczyl, ze to historia zmyslona i zart w
zamierzeniu.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-14 21:04:31

Temat: Re: Re: Za wypracowanie do s?du?!?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy ktos normalny napisalby cos takiego i rozsylal jej po Polsce?
> Nie wiem co dzisiaj trzeba robic zeby byc dewiantem, jezeli dla ciebie

Oh, to poczytaj sobie Henrego Millera "Zwrotnik Raka" na ten przyklad
i pozostale ksiazki z trylogii "seksualnej".
Poczytaj sobie markiza De Sade.

O, i Philipa Rotha, zwlaszcza kompleks Portnoya.

Oni to tez dewianci dla ciebie?
Ba, malo tego, ze wydkurowali to jeszcze zostalo tlumaczone na szereg
jezykow i rozpowszechniane w milinoach egemplarzy, a nie tylko po
Polsce droga chalupnicza...

1. Data: 2000-03-14 23:39:01

Od: "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2000 13:00:56 -0800, n...@p...ninka.net wrote:

> [...]

Dobra niewazne. Dewiant czy nie. Dla mnie tak. Czy wymyslil czy nie
musi miec do tego, ze tak powiem, material w mozgu.
Zalozmy ze autor jest nieznany, a podmiot liryczny jest zupelnym
czubkiem - satisfied ?

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-03-14 23:50:07

Od: "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar 2000 13:04:31 -0800, n...@p...ninka.net wrote:

> [...]

No i co z tego, ze w milionach egzemplarzy. To akurat zaden argument.
To bedzie porownanie z nieco innej beczki, ale wszystkie wspaniale
dziela Lenina mialy jeszcze wiekszy naklad.
Jezeli chodzi o Sade to przyklad tez jest nieco nie trafiony. Skadinad
jego nazwisko posluzylo jako rdzen nazwy jednej z podstawowych
dewiacji, rowniez seksualnej.
'Kompleks Portnoya' kiedys czytalem, jest mowiac delikatnie nieco
niesmaczny.
Jest taki artykul w Playboy'u 'Siedmiu najwiekszych oblesniakow XX
wieku w delcie Wenus'. Udalo ci sie wymienic dwoch z tego rankingu :
Rotha i Millera.

Podsumowujac : nie wiem co tu komplikowac. Dla mnie jest w miare jasne
co to jest dewiacja seksualna. Jezeli komus jest trudno to zrozumiec -
no coz zadna dyskusja tu nie pomoze..

.,.,.,.,.,.

1. Data: 2000-03-15 05:01:14

Temat: dewianci (bylo wypracowanie)
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> musi miec do tego, ze tak powiem, material w mozgu.
> Zalozmy ze autor jest nieznany, a podmiot liryczny jest zupelnym

Nie satisfied. Bo taki sam material to powiedzmy ze i ja mam w mozgu
(spokojnie moge z palca wyssac i lepsze historie, i bez bledow
gramatycznych tudziez ortograficznych ;))) - a czy to znaczy, ze
jestem dewiant?

1. Data: 2000-03-15 05:04:24

Temat: dewiacje ciag dalszy
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> writes:

> Jezeli chodzi o Sade to przyklad tez jest nieco nie trafiony. Skadinad
> jego nazwisko posluzylo jako rdzen nazwy jednej z podstawowych
> dewiacji, rowniez seksualnej.

Tak, wiem. Ale czy czytales chociaz jedna jego powiesc?

> 'Kompleks Portnoya' kiedys czytalem, jest mowiac delikatnie nieco
> niesmaczny.

Cale zycie jest niesmaczne :)

> Podsumowujac : nie wiem co tu komplikowac. Dla mnie jest w miare jasne
> co to jest dewiacja seksualna. Jezeli komus jest trudno to zrozumiec -
> no coz zadna dyskusja tu nie pomoze..

To ja poprosze o twoja definicje dewiacji seksualnej. Ciekawa jej jestem.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
http://pierdol.ninka.net/~ninka/
http://supersonic.plukwa.net/~ninka/

Re: Wolna wola
pl.soc.milosc
Interes osobisy jednostki w interesie publicznym.
Organizacja czasu i uzależnienia
i znowu o milosci...