Szpara

1. Data: 2004-07-29 11:49:24

Temat: Szpara
Od: "Sabina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko:Jak zmniejszyć bądź całkowicie zniwelować szparę między
zębami?Czy to w ogóle możliwe?

1. Data: 2004-07-29 11:54:24

Temat: Re: Szpara
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-29 13:49:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sabina* skreślił te oto słowa:

> Mam takie pytanko:Jak zmniejszyć bądź całkowicie zniwelować szparę między
> zębami?Czy to w ogóle możliwe?

Możliwe.
Jak - idź do stomatologa.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-29 11:56:01

Od: GoniaP <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Dnia 2004-07-29 13:49:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Sabina* skreślił te oto słowa:

> Możliwe.
> Jak - idź do stomatologa.

Radze jednak wizyte od razu u ortodonty.

pozdrawiam.
Gosia (z aparatem na zabkach, jeszcze tylko miesiac :) )

1. Data: 2004-07-29 17:41:21

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabina" <a...@o...pl> wrote in message
> Mam takie pytanko:Jak zmniejszyć bądź całkowicie zniwelować szparę między
> zębami?Czy to w ogóle możliwe?

A juz myslalem ze jakis ciekawy temat.......eeeehhhhh
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-07-29 19:34:35

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanko:Jak zmniejszyć bądź całkowicie zniwelować szparę między
> zębami?Czy to w ogóle możliwe?

poszukaj w stomatologii estetycznej, nawet Aga podawała tutaj linki na
których było zdjęcie zlikwidowanej diastemy ( tak to sie chyba jakoś
nazywa:) wyglądało śiwetnie w porównaniu z poprzednim stanem. Posprawdzaj
linki w temacie " spiłowane zęby i porcelana"

1. Data: 2004-07-29 21:33:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabina wrote:
> Mam takie pytanko:Jak zmniejszyć bądź całkowicie zniwelować szparę
> między zębami?Czy to w ogóle możliwe?

Jest możliwe całkowite pozbycie się tej szparki poprzez aparat
ortodontyczny.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

ah te pryszcze..
Re: Fryzura na grzybka
Wrastanie włosków - dramat
Henna - jak często?