Szukam specjalisty od AZS

1. Data: 2005-04-19 17:42:33

Temat: Szukam specjalisty od AZS
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam dobrego specjalisty, który mógłby pomóc w leczeniu atopowego
zapalenia skóry - najlepiej z okolic G.Śląska.
Z góry bardzo dziękuję!

2. Data: 2005-04-20 10:36:17

Temat: Re: Szukam specjalisty od AZS
Od: "misia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ss

3. Data: 2005-04-20 10:37:21

Od: "misia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra 17 -letnia ma ten sam problem i szczerze mowiac nikt jej nie
potrafi pomoc jak na razie ... a te wszystkie lekarstwa tez jej nie wiele
pomagaja

4. Data: 2005-04-20 13:30:51

Od: "Beata Wójcik" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojemu 8 letniemu już teraz synowi pani dr powiedziała, że może przejdzie mu
samo w wieku pokwitania. Próbowaliśmy różnych maści i diet i raczej bez
efektu. Najlepiej robi mu woda z basenów termalnych na Węgrzech:) Na
wakacjach nie ma problemów ze skórą.
Nie trafiłam pod tym kątem na dobrego lekarza.
Pozdrawiam:
Beata.

5. Data: 2005-04-20 20:31:19

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Wójcik" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wakacjach nie ma problemów ze skórą.
> Nie trafiłam pod tym kątem na dobrego lekarza.

Wielka szkoda :(
Ale może są jakieś metody złagodzenia obiawów i ewentualnego uchronienia się
przed dalszym rozwojem dolegliwości?

6. Data: 2005-04-21 09:37:28

Od: "misia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wielka szkoda :(
> Ale może są jakieś metody złagodzenia obiawów i ewentualnego uchronienia

niestety nie..;(((

Krople Otrivin - działanie nieporządane
przemieszczenie mozgu
katar sienny
Rwa kulszowa, plaster rozgrzewający i drętwienie nogi.
kurzajki,raz jeszcze...