Szukam tłumacza z j. niem. - moda, szycie, krojenie materiałów

1. Data: 2003-04-22 11:31:42

Temat: Szukam tłumacza z j. niem. - moda, szycie, krojenie materiałów
Od: "valdeks" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam tłumacza z j. niemieckiego do stałej współpracy przy tłumaczeniu
tekstów o szyciu, modzie, krojeniu materiałów. Pożądana praktyczna znajomość
tematu (mam na myśli szycie).

Oferty z propozycjami i warunkami płacowymi proszę kierować na priva.

Dziękuję
valdeks

1. Data: 2003-04-22 12:10:31

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglabym poprosic o dokladniejsze informacje o tekstach, ktore mialyby
byc tlumaczone i Panskiej firmie?
Znam jezyk niemiecki bardzo dobrze (studjuje w Niemczech) i bylybym
zainteresowana wspolpraca. Tematyka jest mi dosc dobrze znana - sama szyje i
zajmuje sie innymi robtkami recznymi.

Pozdrawiam

Monika Biermann

"valdeks" <v...@p...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
znajomość
> tematu (mam na myśli szycie).
>
> Oferty z propozycjami i warunkami płacowymi proszę kierować na priva.

mnostwo ronych wzorkow
Przypomnienie o spotakniu Białostoczanek
szydelkiem
Problemy z www.7ya.ru
potrzebuje obrazow z chrystusem