Szukam zbiornika do kompaktu WC

11. Data: 2016-05-07 10:52:40

Temat: Re: Szukam zbiornika do kompaktu WC
Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ngav5n$5ss$1@node2.news.atman.pl...

> Klejenie epoksydem wcale nie jest trudne, wiadomo że trzeba osuszyć
> zbiornik i kleić na suchą powierzchnię od środka (tzn tam gdzie zwykle
> jest woda). W znajomym mi domku podany sposób załatania pęknięcia
> funkcjonuje od ładnych kilku lat, nic nie cieknie a ponieważ pęknięcie też
> jest od strony ściany, do tej pory nikt nie wie o wypadku przy pracy, tzn
> przy montażu kibla....

Bardzo dziękuję.

Wydaje mi się, że będzie to dla mnie najprostsze. Jeśli się nie uda,
to pozostanie zakup.

W jakiej postaci i jaką ilość żywicy epoksydowej mam kupić?
Czym się ją nakłada, pędzlem? Czy trzeba kupić rozpuszczalnik
do usunięcia ewentualnego kapnięcia w niechciane miejsce?
Jak długo trwa odczekanie od momentu sklejenia do napełnienia
zbiornika wodą?

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2016-05-18 11:05:47

Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z wlasnego doswiadczenia. W LM jesli maja cos w sprzedazy to sciagna czesc
zamienna. Sprawdzone na zywym organizmie. Potlukl sie klosz od lampy. Nowa 5 dych.
Spytalem pania czy sa klosze a ta sprawdzila w komputerze i mialem do odbioru za
cztery dni.

Dokładnie tak, markety mają czasem wybrakowane komplety które muszą
jakoś opchnąć. Mi tak się udało luzem kilka rzeczy kupić w Praktikerze.

jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
Jaka tania kosiarka elektryczna ?
Opakowania (próżniowe) na ubrania
uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?