Szymborska nie żyje.

21. Data: 2012-02-01 23:34:24

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Feb 2012 14:44:39 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Weďż˝ siďż˝ opanuj, glob :-<

Bardzo dobrze jednego śmiecia mniej.Biedni ludzie mogą odczuć ulgę.

22. Data: 2012-02-01 23:38:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
>
> ja i moi znajomi znamy i doceniamy
> wartosc nawet tych durnych socjalistycznych czasow, poniewaz
> dostalismy
> za darmoche dobre wyksztalcenie, doplaty do wyzywienia w szkolach i
> stolowkach, opieke zdrowotna i to wcale nie najgorsza, wygodna
> infrastrukture, wychowanie, dzieki ktoremu potrafimy dbac o siebie i
> bliskich, ktorzy tez zyja zdrowo, bez nalogow i nie zra jakiegos gowna
> jak swinie i zyje nam sie wygodnie, bez jakis wiekszych wyrzeczen.
> autor - Lebowski
>
> czyli ze tez dawales du... komuchom, tyle ze to twoje cztery litery

Ikselka jest stadna,biegnie tam gdzie stadko najgłośniej krzyczy i w
tym stadku też są takie osoby jak Ikselcia z komunizmem za plecami,
ale oni nigdy niedorośli i miota nimi jak chorągiewką, dlatego wyją
dla nowego pana, który przez Szymborską i Miłosza był krytykowany.

23. Data: 2012-02-01 23:42:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 17:18:05 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> a co Ty masz jej wybaczac? przeciez twoj ojciec po tej samej stronie wtedy
> byl. O co wiec
> ci biega?

Nie Tobie, biedna kobieto, to oceniać, gdzie był.
I skóry nie zmieniał.

24. Data: 2012-02-01 23:43:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 17:18:59 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> moze tak samo wierzyla w wartosc komunistyczna jak twoj sp. ojciec....ktory
> do konca byl wierny.

Owszem, był, do końca. Jednak nie wydawał wyroków smierci.
A ona zmieniła skórę. I gdyby żyła dłuzej, zmieniałaby jeszcze.

25. Data: 2012-02-01 23:43:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 15:21:54 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> iksa, jak tak ma wygladac katolicyzm jak w twoim wydaniu, to na
> szczescie mam go w duzym niepowazaniu
> bo modlisz sie: i wybacz nam nasze grzechy, jako i my odpuszczamy...
> i odpuszczesz?
>
> kowalskiemu zdechla krowa, niby czlowiek zupelnie obcy a jedna
> przyjemnie

Mój drogi, nie myl "wybaczyć" z "zapomnieć".

26. Data: 2012-02-01 23:45:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 15:38:57 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> ale oni nigdy niedorośli i miota nimi jak chorągiewką, dlatego wyją
> dla nowego pana, który przez Szymborską i Miłosza był krytykowany.

Już TY mi przed nosem Miłoszem ani Szymborską nie machaj - dwoje
zakłamanych ludzi.

27. Data: 2012-02-01 23:52:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> [...]
> autor - Lebowski
>
> czyli ze tez dawales du... komuchom, tyle ze to twoje cztery litery

Wyje bo jest na usługach Watykanu, a oni źle pisali na temat kk i
mieli rację. Im zależało na normalnej polsce bo byli patryjotami, co
niestety wykucza konszachty z szkodliwym kk. A komunizm na początku
był inny i pchnął polskę do przodu, gdy zaczął się kompromitować Oni
odeszli. Teraz Polscy patryjoci muszą znosić gówno wylewane na łby
sprzedawczyków na rzecz Watykanu, jak musieli znosić po odejściu z
komunizmu sprzedawczyków Moskwy.

28. Data: 2012-02-01 23:55:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Feb 2012 15:38:57 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Ju� TY mi przed nosem Mi�oszem ani Szymborsk� nie machaj - dwoje
> zak�amanych ludzi.

Dwoje patryjotów krytukujących kk dla dobra polski i jak twój tatuś do
końca był sprzedany moskiwie tak córkę wychował podobnie.

29. Data: 2012-02-01 23:57:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 00:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mój drogi, nie myl "wybaczyć" z "zapomnieć".

aha, i przez to twoje "wybaczenie" tak sie wyzywasz na zmarlej poetce?

30. Data: 2012-02-02 00:08:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> aha, i przez to twoje "wybaczenie" tak sie wyzywasz na zmarlej poetce?

Ona nie ma co wybaczać, bo ataki na Szymborską i Miłosza są za to że
krytykowali Kościół, bo byli patryjotami. Ojciec Ikselki sprzedany
Moskwie, bo kiedy komunizm zaczął szkodzić to Szymborska i Miłosz
odeszli ,a Ikselki tatuś się zapisywał i sprzedał Moskwie, tak jak
teraz Ikselka Watykanowi. Rodzina sprzedawczyków.

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności