TARASOWE - ??????

11. Data: 2001-11-20 21:17:00

Temat: Re: TARASOWE - ??????
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sadze,poziom tej grupy jest tak wysoki, ze powatpiewanie o
prawdziwosc
> interpretacji postow jest niezbyt trafne.
Treści? W twoim przypadku należy dmuchać na gorące.
:-)))
Pozdrawiam Jerzy

12. Data: 2001-11-20 21:42:28

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodzę się raczej z Krzysztofem, Poziom grupy to to co widać w postach ale
grupa jest "wystawiona w sieć" i uczeń piszący jakąś pracę też zagląda,
gdzie się da. W sumie to jego wina jeśli przepisze do wypracowania jakieś
teksty nie daj BoG z tego tematu tarasowego ale "świadectwo" będzie na
niekorzyść grupy.
W sumie to sam nie jestem pewien co do tarasowych- ale ze mnie ten niższy
poziom.
Pozdrawiam
BoG

czny.pl...

13. Data: 2001-11-20 22:04:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie to sam nie jestem pewien co do tarasowych- ale ze mnie ten
niższy
> poziom.
Nie wpadaj w panikę, zależy jakie [jak] pytanie postawisz?
A od pomocy to tu nikt się nie uchyla, cały dowcip polega na tym iż "nikt
nie zna gotowych recept". A są ich "setki". Dlatego warto mieć sito pod
ręką.
Pozdrawiam Jerzy

14. Data: 2001-11-21 07:59:02

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Radzimierski?= napisał(a):

> Jesli kupisz Tara(xacum)officinale to i owszem :-)
> Pozdrawiam.
> Boguslaw Radzimierski.

A gdzie to sprzedajš???
Pozdrawiam :-)
Janusz

15. Data: 2001-11-21 09:42:18

Temat: Odp: TARASOWE - ??????
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie to sprzedają???

"Dmuchawce, latawce, wiatr"...

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2001-11-21 10:01:13

Temat: Re: Odp: TARASOWE - ??????
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> "Dmuchawce, latawce, wiatr"...

Eee! Ktoś sobie ze mnie żartuje. Pytałem do którego tarasowego dodajš
kawałek tarasu , a tu coś o dmuchawcach. Nic nie rozumiem :-(((((
Pozdrawiam :-))))
Janusz

17. Data: 2001-11-21 19:13:54

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości news:9tei06
> W końcu dwa lata czytałem twoje wypowiedzi i nic z tego nie rozumiałem

Hm. Przecież Bogusław pisał "poziom tej grupy jest tak wysoki"...
Komu tu wierzyć? :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

18. Data: 2001-11-21 20:12:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm. Przecież Bogusław pisał "poziom tej grupy jest tak wysoki"...
> Komu tu wierzyć? :-)
Zaufaj własnej intuicji. ;-)))
pozdr. Jerzy
PS
Nie wiesz kto to miał kiedyś do mnie pretensje o "nieodpowiednie" cięcie
postów.
:-)))

19. Data: 2001-11-22 20:18:55

Temat: śnieg po 20
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości
> Nie wiesz kto to miał kiedyś do mnie pretensje o "nieodpowiednie" cięcie
> postów.

Nie wiem. Gdybym wiedział to miałby ze mną do czynienia!
Poza tym nie może być mowy, w tym przypadku, o niewłaściwym cięciu. To
cięcie jest właściwe w celu osiągnięcia określonego efektu. :-)
Inna sprawa, że pretensje "za cięcie" są drobnostką.
Gorzej, gdyby ktoś miał pretensje o to, że zapowiadałeś śnieg po 20
października. :-)
Chociaż, nie napisałeś o który rok Ci chodzi :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

20. Data: 2001-11-23 10:27:54

Temat: Re: śnieg po 20
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej, gdyby ktoś miał pretensje o to, że zapowiadałeś śnieg po 20
> października. :-)
> Chociaż, nie napisałeś o który rok Ci chodzi :-).
U mnie już był dwa razy, a mówiłem, wschód i południe, a ty jesteś na
północy.
pozdr. Jerzy

klopoty z araukaria
Nasiona Trawki