[TV] "Potyczki Jerrego Springera"

1. Data: 2003-11-14 20:51:15

Temat: [TV] "Potyczki Jerrego Springera"
Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was oglada ten program?
http://www.jerryspringer.com/

Co sadzicie o zachowaniu wystepujacych tam gosci? Czy jest to norma w USA?

Dlugo sie zastanawialam, czy jest to zwykla "podpucha" - tzn. goscie
dostaja kase, mowia i robia to co jest w scenariuszu, ale wydaje sie to
malo prawdopodobne. Trudno mi sie jednak pogodzic z mysla, ze w
Amerykanskich rodzinach wszyscy wzajemnie sie oszukuja, zdradzaja a jak
prawda wyjdzie na jaw, w ruch wchodza co najmniej krzesla a dla
bezpieczenstwa zaproszonych potrzebna jest armia ochroniarzy, by sie nie
pozabijali w studiu.

magda, w szoku :-(

2. Data: 2003-11-14 20:56:08

Temat: Re: [TV] "Potyczki Jerrego Springera"
Od: "AgaF" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" napisal w wiadomosci

> Czy ktos z Was oglada ten program?
> http://www.jerryspringer.com/
>
> Co sadzicie o zachowaniu wystepujacych tam gosci? Czy jest to norma w USA?

Ja bylam w tak wielkim szoku kiedy zobaczylam to pierwszy raz, ze z wrazenia
spadlam z kanapy. Po jakims czasie zauwazylam, ze wystepuja
tam ludzie na bardzo niskim poziomie, zadni rozglosu, a tylko
w taki sposob moga "zaistniec". Moze sie myle.
Czego sie nie robi dla kasy ;-)
Aga

3. Data: 2003-11-14 21:00:33

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...com> skrev i meddelandet
> Czy ktos z Was oglada ten program?
> http://www.jerryspringer.com/

Kiedys, dawno temu, kilka razy - dobre 8 lat temu. Dno i tyle, w stylu Ricky
Lake.
Czemu sie nie przerzucisz na
www.drphil.com i na
www.oprah.com?

Ania w szoku, ze Ty takie badziewie ogladasz....

4. Data: 2003-11-14 23:05:39

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bp3ev8$jqn$1@news.onet.pl>, ze :: Solana ::
<s...@h...com> twierdzi...
> [...]
|prawda wyjdzie na jaw, w ruch wchodza co najmniej krzesla a dla
|bezpieczenstwa zaproszonych potrzebna jest armia ochroniarzy, by sie nie

Ogladalem to nieraz jak siedzialem w USA. Z tego co wiem - to naprawde
nierezyserowane (to znaczy reakcje, bo prowadzenie do nich jest
doskonale rezyseriwane)

Tacy ludzie tez sa.

Ja zdecydowanie wole Jenny Jones - jej kiepska namiastkato Drzyzga w
Polsce.

U Jenny tez zdarzalo sie ze sobie skakali do oczu, ale tam uspokajali
ludzi.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

5. Data: 2003-11-14 23:18:29

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:

> Czemu sie nie przerzucisz na
> www.drphil.com i na
> www.oprah.com?

Aniu, ja nie szukam rozrywki ani pomocy przed telewizorem, ogladajac
programy tego typu. Traktuje to raczej jako material do wlasnych
przemyslen, ostatnio szczegolnie gdy Polska stala sie tak bliskim
sojusznikiem USA. Zastanawiam sie, czy za pare lat, podobne zachowania
beda rowniez w Polsce norma... ?

> Ania w szoku, ze Ty takie badziewie ogladasz....

Ogladam czasami (raz na tydzien?) i wcale sie tego nie wstydze.

magda

6. Data: 2003-11-14 23:52:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...com> wrote in message
> Czy ktos z Was oglada ten program?
> http://www.jerryspringer.com/
>
> Co sadzicie o zachowaniu wystepujacych tam gosci? Czy jest to norma w USA?

nie, nie jest norma. jest taka sama, jak moze w kazdym
kraju u ludzi o wyksztalceniu zerowym, mentalnosci ponizej
zredniej krajowej, po prostu z "nizyn" spoleczenstwa.
Zapewne wiele to osob jest niezlie oplaconych, zeby
tak sie zachowywac.
"Normalni" Amerykanie :-)), to bardzo prorodzinni ludzie,
mili, uczynni i kulturalni.

iwon(k)a

7. Data: 2003-11-15 00:00:38

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> "Normalni" Amerykanie :-)), to bardzo prorodzinni ludzie,
> mili, uczynni i kulturalni.

Kamien spadl mi z serca ;-)
pozdr, magda

8. Data: 2003-11-15 00:02:24

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Slocki wrote:

> Ja zdecydowanie wole Jenny Jones

A na jakim kanale mozna obejrzec jej programy?

magda

9. Data: 2003-11-15 01:13:33

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bp3q5h$hhn$2@news.onet.pl>, ze :: Solana ::
<s...@h...com> twierdzi...

|A na jakim kanale mozna obejrzec jej programy?

W Europie nie wiem. A w USA albo to bylo NBC albo ABC (kanal 5 w
Chicago) ale nie pamietam bo dawno bylo....

o, mam NBC

http://talkshows.about.com/cs/jennyjones/

10. Data: 2003-11-15 07:41:45

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisal w wiadomosci
> Czy ktos z Was oglada ten program?
> http://www.jerryspringer.com/
>
> Co sadzicie o zachowaniu wystepujacych tam gosci? Czy jest to norma w USA?

kiedys czytalam o tym programie artykul i wywiad z prowadzacym. powiedzial,
ze 5% bojek jest rezyserowanych, a reszta to samo zycie. po 1 programie
doszlo tez do tragedii, bo zdaje sie chlopak na oczach pol swiata dowiedzial
sie, ze jego dziewczyna jest ...chlopakiem i srodowisko zaczelo z niego tak
szydzic, ze zabil ta swoja "dziewczyne" i teraz siedzi w wiezieniu:(

Urodziny w McDonald's
ratunek
zdrada i konsekwencje - dlugie
Miłość / Małżeństwo