Urodziny w McDonald's

1. Data: 2003-11-14 11:26:11

Temat: Urodziny w McDonald's
Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Czy ktos z Was wie moze ile kosztuje zorganizowanie
dziecku imienic czy tez urodzin w McDonaldzie?

--
carlos

2. Data: 2003-11-14 11:50:34

Temat: Re: Urodziny w McDonald's
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

careloss wrote:

>Czy ktos z Was wie moze ile kosztuje zorganizowanie
>dziecku imienic czy tez urodzin w McDonaldzie?

Moze zapytaj na pl.soc.dzieci ?
BTW, baaaaardzo oryginalny pomysl.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

3. Data: 2003-11-14 12:05:53

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> skrev i meddelandet

> BTW, baaaaardzo oryginalny pomysl.

Duniu, czyzbys miala PMS? Bos bardzo dzis cieta.....
Nie kazdy ma sto pomyslow w rekawie, nie kazdy tez ma salony. Zmienilas sie,
co zauwazam z zalem....

Ania

4. Data: 2003-11-14 12:35:50

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> BTW, baaaaardzo oryginalny pomysl.

Malo oryginalny, ale sadze, ze dzieci bylyby zachwycone. Do tego mozna
zaprosic cala klase i nie miec w domu balaganu, halasu, stresu ani
podbitego oka (tak jak ja mialam, po urodzinach w domu ;-)

magda

5. Data: 2003-11-14 12:39:28

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos z Was wie moze ile kosztuje zorganizowanie
> dziecku imienic czy tez urodzin w McDonaldzie?

Tyle ile zje dziecko pomnożone przez ilość zaproszonych dzieci. Za opiekę o
ile pamiętam się ekstra nie płaci.

Pozdrowienia.

Basia

6. Data: 2003-11-14 12:41:43

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <c...@N...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos z Was wie moze ile kosztuje zorganizowanie
> dziecku imienic czy tez urodzin w McDonaldzie?

moze ktos z nas wie, a moze nie wie... na pewno zas wiedza w McD i na pewno
odpowiedza Ci jak do nich zadzwonisz...

afa

7. Data: 2003-11-14 12:42:43

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle ile zje dziecko pomnożone przez ilość zaproszonych dzieci. Za opiekę
> ile pamiętam się ekstra nie płaci.

BTW - lepszym pomysłem dla dzieci w wieku 5-10 lat są urodziny w
"Figlolandzie" "Rura-parku" czy innych tym podobnych miejscach zabaw. Tam
przynajmniej mogą się wyszaleć na całego, a cena podobna (ok 10 zł za
dziecko za 2 godz. + cena poczęstunku, który można przynieść własny, ale to
zależy od konkretnego miejsca). Polecam strony takich miejsc, zazwyczaj je
mają.

Pozdrowienia.

Basia

8. Data: 2003-11-14 12:53:27

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

sveana wrote:

>Duniu, czyzbys miala PMS? Bos bardzo dzis cieta.....

Nie miewam PMSow, bo biore tabletki anty :)

>Nie kazdy ma sto pomyslow w rekawie, nie kazdy tez ma salony.

Co do tego - patrz post Basi Z.

>Zmienilas sie,
>co zauwazam z zalem....

Ano trudno.

9. Data: 2003-11-15 15:05:36

Od: "mzunny" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle ile zje dziecko pomnożone przez ilość zaproszonych dzieci. Za opiekę
> ile pamiętam się ekstra nie płaci.

Sadze ze sa jakies zestawy i jak sie organizuje urodziny to sie placi za nie
mniej..
Wiem ile kosztuja takie zestawy w TelePizzy.. i wychodzi taniej niz jakby
sie bralo dla kazdego dziecka osobno.

10. Data: 2003-11-17 10:47:13

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "careloss" <c...@N...pl> napisał w wiadomości
> Hej
>
> Czy ktos z Was wie moze ile kosztuje zorganizowanie
> dziecku imienic czy tez urodzin w McDonaldzie?
Kiedys było tak, że płaciło się za to, co dzieci zjadły i wypiły.
Standardowo po HappyMeal na łepka. Można było przynieść własny tort. Nie
wiem jak jest aktualnie.
Kasia

ratunek
zdrada i konsekwencje - dlugie