Tak z ciekawosci... jak dzialaja masci rozgrzewajace?

następny post »
From: o...@M...SPAMUzeus.polsl.gliwice.pl (Lukasz Rewerenda)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Tak z ciekawosci... jak dzialaja masci rozgrzewajace?
Date: 21 Feb 2000 16:14:25 GMT

Witam,

Z medycyna nie mam, szczesciem, zbyt wiele wspolnego ale niedawna
kontuzja sklonila mnie do uzycia masci rozgrzewajacej "Neo-Capsiderm".
Potem przez dlugi czas nie moglem wytrzymac z bolu, jako iz cala,
a obszerna, powierzchnia posmarowanego ciala palila mnie niemilosiernie,
przyjmujac rownoczesnie gleboko czerwony kolor i wysoka temperature.

Ciekawi mnie mianowicie, na jakiej zasadzie dziala taka masc? Czy ona
pobudza spalanie cukrow? Bo, przyznam, bylem pod koniec tego dnia
bardzo glodny i zmeczony. A jesli tak, to czy jej stosowanie w ciagu
kilku dni intensywnych treningow nie jest czasem niezdrowe np. dla
watroby?

pozdrowienia,

--
Łukasz Rewerenda; TeX/Perl/AI; http://www.kopernik.gliwice.pl/~ognacy/
TPF, TU q-- f+:+ !n P++ HY+++>++++ C+++ Y++ R- J+ A+ j CF+ CR L++ CTC-