Takie są kobiety

91. Data: 2008-09-05 17:59:29

Temat: Re: Takie są kobiety
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka wrote:

> Czytam dokladnie. Nie dostrzegam roznicy :)

Oczywiście też tak uważam. Jeśli skromność nie generuje poczucia bycia
gorszym, to i jej nadmiar tym bardziej.
Była pani psorka wyszła z wprawy, albo... dobra nie będe złośliwy. Potem
muszę przepraszać, bo inaczej nie będzie mnie zauważać. ;)

michał

92. Data: 2008-09-05 18:15:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Sep 2008 19:56:50 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie mam na to ani czasu, ani ochoty, a i sensu ni ma. Generalnie głupota
> kobiet mnie osłabia, a nie mam ochoty zniżać się do ich poziomu i
> szczebiotać tylko o tym, co ich ciasne główki sa w stanie ogarnąć... a
> nieliczne wyjątki same do mnie lgną, a w każdym razie nie stronią :-)

...a już na pewno, kiedy mają kłopoty, bo widzisz, one wiedzą, że TYLKO na
mnie mogą tak naprawdę polegać, nawet po latach, pomimo całego swego złego
do mnie stosunku. Cóż, takie są kobiety - po raz wtóry...
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

93. Data: 2008-09-05 18:21:36

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:

> musze cie zszokowac :) ale problem lezy w tobie.
> im szybciej to zauwazysz i zaczniesz nad tym pracowac tym szybciej twoje
> stosunki z kobietami ulegna poprawie.

Kurde,
Ikselka pewnie odbierze takie cos osobiscie bardzo bo ona jak wiele osob
z tej grupy pracuje nad sobą oraz widzi wiecej niż przecietny czlowiek.
Skoro problem leży w niej, mimo że ona sie stara i wklada w to wysiłek,
to co mozna powiedziec o innych kobietach ktore w ogole dupy sobie nie
zawracają egzystencjalnymi przemysleniami?

=============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
=============

94. Data: 2008-09-05 18:23:06

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:

> musze cie zszokowac :) ale problem lezy w tobie.
> im szybciej to zauwazysz i zaczniesz nad tym pracowac tym szybciej twoje
> stosunki z kobietami ulegna poprawie.

To jest troche tak, że na oszlifowanym diamencie pojedyncze skazy będzie
widać najwyrazniej

=============

95. Data: 2008-09-05 18:25:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Sep 2008 20:21:36 +0200, adamoxx1 napisał(a):

> [...]
> to co mozna powiedziec o innych kobietach ktore w ogole dupy sobie nie
> zawracają egzystencjalnymi przemysleniami?

Nie bój żaby - nie mogę odebrać osobiście ani boleśnie niczego od kobiety,
której nie znam i nie sprawdziłam, czy warto od niej cokolwiek odbierać. A
już takiej śmiesznej diagnozy wygłoszonej tonem guru - to już w ogóle i od
nikogo - od dawna jestem uodporniona na swój obraz wtykany mi przez innych
:-)

96. Data: 2008-09-05 18:37:03

Od: "Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> nikogo - od dawna jestem uodporniona na swój obraz wtykany mi przez innych

Widze tylko taki obraz jaki sama przedstawiasz.

97. Data: 2008-09-05 18:45:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Sep 2008 18:37:03 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> okaże)
> młodzieńczych.

> twoje

> Widze tylko taki obraz jaki sama przedstawiasz.

Widzisz tylko taki, jaki chcesz widzieć :-)
Nie jestes bezstronna, ten problem leży w Tobie - "widź" lepszy i wszystko
stanie się proste :-)

98. Data: 2008-09-05 21:49:55

Od: "Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Widzisz tylko taki, jaki chcesz widzieć :-)

czyli jaki, nawet nie wiesz.

> Nie jestes bezstronna, ten problem leży w Tobie - "widź" lepszy i wszystko
> stanie się proste :-)

Nie jestem, ale nie widze tego jako problemu.
Ty natomiast przedstawiasz siebie tak jak chcesz zeby ciebie widziec.
Czasem jednak ludzie widza ciebie inaczej niz jak chcesz zeby cie widzieli.

Chcesz zeby cie widzieli jako osobe madra, niezalezna, pobozna,
podarzajaca 'wlasciwa' droga, robiaca 'wlasciwe' rzeczy, osoba ktora zna
jedyna i sluszna prawde...

ale widza cie inaczej.

99. Data: 2008-09-05 21:56:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Sep 2008 21:49:55 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> Chcesz zeby cie widzieli jako osobe madra, niezalezna, pobozna,
> podarzajaca 'wlasciwa' droga, robiaca 'wlasciwe' rzeczy, osoba ktora zna
> jedyna i sluszna prawde...

Taka jestem.

> ale widza cie inaczej.

To problem tych, którzy widzą :-)

100. Data: 2008-09-05 23:53:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> Była pani psorka wyszła z wprawy, albo... dobra nie będe złośliwy. Potem
> muszę przepraszać, bo inaczej nie będzie mnie zauważać. ;)

która godzina?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

Re: spitalanie bliźniaka