Takie są kobiety

291. Data: 2008-09-07 17:54:52

Temat: Re: Takie są kobiety
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.09.2008 michal <6...@g...pl> napisał/a:

> Nie jesteś osamotniony. Widocznie z każdego można zrobić nawet
> terrorystę-samobójcę odpowiednią manipulacją. Dobrze, że mnie to nie
> dotknęło... ;)

Zastanawia mnie tylko jak można w coś takiego wpaść. W końcu jak ktoś ma
określone cechy czy to inteligencje czy wygląd czy cokolwiek to to po
prostu widać i nie musi o tym ciągle prawić.
Jakoś nie mogę skojarzyć ani wybitnego muzyka ani naukowca czy choćby
sportowca, który by na każdym kroku podkreślał swoją wartość. Po prostu
się wie że są wybitni.

Ale nic to. Taka ciekawostka że takie podejście też można mieć i całkiem
szczęśliwie (a przynajmniej dobrze udając) sobie z nim egzystować.
--
Relpp

292. Data: 2008-09-07 18:21:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Sep 2008 17:54:52 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Zastanawia mnie tylko jak można w coś takiego wpaść.

Tak, tak, słusznie się zastanawiasz. To już jakiś postęp. Z tego się biorą
prawidłowe wnioski - czasem :-)

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

293. Data: 2008-09-07 18:56:39

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Tylko nie zabraniaj mi tego robić, bo to by było już przegięcie. ;)
Po prostu szkoda mi czasu na dyskusję, która z racji przyjętej "metody
badań" tu: interpretacje post factum danych historycznych,nie ma szans
na zakończenie jeśli uczestnicy jeszcze przed dyskusją raczej się z sobą
nie zgadzali ;-)). Nie myl tego z "zabranianiem".

> Po prostu oczyszczenie rasowe Niemiec IMHO sprawiło w konsekwencji,
> że Niemcy do dziś dnia są nie do pobicia pod względem rozwoju na
> różnych poziomach w Europie.
To Polska powinna chyba zostać natychmiast
ekonomicznym "Mesjaszem Narodów" nie wiem
jaki procent ludności Niemiec stanowili eksterminowani Żydzi, ale
coś mi się widzi, że w Polsce utrata ok. 3300000 obywateli żydowskich
stanowiła ok.10% populacji. Tymczasem w Niemczech żyło ok 1925 roku
około 564 tys. Żydów, na około 80 milionów mieszkańców "Trzeciej Rzeszy"
po aneksji Austrii i Sudetów. Spodziewany przez Ciebie i kontroweryjny
"zysk" dotyczy więc raczej Polski niż Niemiec, czego
jakoś porównując rozwój ekonomiczny tych krajów jeszcze nie widać.

> Tymczasem w Europie daje się zauważyć prawidłowość następującą:
> im większe zróżnicowanie kulturowe,
> tym większe zróżnicowanie i większe
> problemy natury egzystencjalnej niejako na różnych poziomach, oraz
> mniejsze tempo rozwoju.
> Przykładem tutaj IMHO jest zwłaszcza powojenna Francja oraz w dużym
> stopniu GB.
Zróżnicowanie kulturowe nie musi wiązać się z tempem rozwoju
bezpośrednio - może po prostu dotyczy społeczeństw "starej Europy"
które jako bardziej rozwinięte ekonomicznie wyczerpały możliwości
szybkiego ekonomicznego rozwoju. Jednocześnie wzrost świadomości
społecznej uczynił je bardziej otwartymi na emigrację, w tle był pewnie
też brak rąk do pracy w starzejących się populacjach

> BTW:
> Czy zaliczasz siebie do euro-zwolenników, euro-sceptyków,
> euro-przeciwników?
Umiarkowanych eurozwolenników

> Jakiej produkcji autem się poruszasz?
> Obstawiam, że nie jest to brytyjska marka. ;)
Poruszam się taksówkami - różnych marek - najczęściej
niemieckich ;-))
W garażu stoi auto z Korei

pozdrawiam
vonBraun

294. Data: 2008-09-07 19:20:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, ale w PL poza Hebrajczykami "stara rasa" zawsze miała
silną i dominującą pozycje (notabene tak się stało m.in. dzięki bardzo
silnej instytucji szlachectwa, które wyniosło powiedzmy "kaumucką
dzicz stepową" na decydentów w PL na poziomie społecznym czego
skutki również w postaci rozbiorów znamy z historii) i II wojna światowa
zmieniła to tylko częściowo (dzięki niestety stalinowskiemu
socjalizmowi) i w dodatku z nietrwałym skutkiem IMHO.

Dlatego PL nigdy nie została oczyszczona rasowo tak jak Niemcy,
czy nie pozostaje czysta rasowo jak np Szwecja i niektóre inne
państwa w Europie.

PS: z tego co widzę, to Niemcy i Austrię zamieszkiwało co najmniej
750 tys. Hebrajczyków.

--
CB

"vonBraun" <i...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga1859$fo3$1@inews.gazeta.pl:

295. Data: 2008-09-07 19:48:46

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> PS: z tego co widzę, to Niemcy i Austrię zamieszkiwało co najmniej
> 750 tys. Hebrajczyków.

Tak to prawdopodobna liczba. I niecały procent populacji.
W porównaniu z dziesięciokrotnie większą redukcją populacji Żydów
w Polsce.

> [...]
> silną i dominującą pozycje (notabene tak się stało m.in. dzięki bardzo
> silnej instytucji szlachectwa, które wyniosło powiedzmy "kaumucką

/.../itd.

Jak widzisz - zawsze w historii da się coś wymyślć aby zreinterpretować
dane cyfrowe nie pasujące do teorii.

Sugerowany EOT + sugestia aby w perspektywie podobnej dyskusji skupić
się na czymś co da się łatwiej zweryfikować metodologicznie (mogę być tu
dość pomocny)

pozdrawiam
vonBraun

296. Data: 2008-09-07 20:17:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liczyłem na to, że będziesz, ale wykręciłeś się niechęcią do nadzbyt
śmiałego myślenia, przywiązaniem do błędnych wyników starych badań,
oraz dorabianiem rasizmowi brody i wąsów.

Może zatem innym razem?
Zobaczymy. ;)

--
CB

"vonBraun" <i...@g...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga1b70$1cp$1@inews.gazeta.pl:

297. Data: 2008-09-07 20:42:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Małpę można nauczyć pisać i rozpoznawać kilka liter - czy to oznacza,
> że małpa będzie pisać lepsze książki od człowieka?

malutki wtręcik.
"miliony much nie mogą się mylić" - pamiętasz?
podobno nie możemy porównywać się ze zwierzętami.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

298. Data: 2008-09-07 20:46:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Załamujesz mnie swoim... potencjałem intelektualnym.
Permanentnie i niezmiennie.

Masz jakiś pomysł jak to zmienić? :)

--
CB

"tren R" <t...@p...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga1ece$8hm$3@news.onet.pl:

299. Data: 2008-09-07 20:55:20

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Załamujesz mnie swoim... potencjałem intelektualnym.
> Permanentnie i niezmiennie.
>
> Masz jakiś pomysł jak to zmienić? :)

oczywiście. na załamania najlepiej zrobić coś konstruktywnego.
poodkurzaj, zmyj naczynia, napisz kolejny post - będzie lepiej, bądź
dobrej myśli.

na rasie

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

300. Data: 2008-09-08 08:10:57

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy tutaj swoje opinie możesz kierować tylko do mnie i o mnie? Co prawda
> trafiasz we mnie rzeczywiście na mur, ale może kiedy będziesz wyrażał
> swoje
> opinie o innych, to coś w nich zmienisz...

Ha. Wtrącę się. A rozumiem, że ty się nie chcesz zmienić i się nie zmienisz.
Bo niby dlaczego miałabyś coś zmienić. Jesteś dla siebie wspaniała.
Tobie dobrze z tym jaka jesteś.
I niech tak pozostanie.
:)

pozdr. serdecznie