Takie są kobiety

31. Data: 2008-09-01 14:17:33

Temat: Re: Takie są kobiety
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 16:07:36 +0200, Vilar napisał(a):

> hahah, zupełnie źle mnie zrozumiałaś.
>
> Ja Ciebie nie posądzam o pazurki, bo wiem, że je masz.
> Pazurzyska wręcz
> A o krzywdzenie kobiet? Moja droga.... :-)))).
>
> (a tak BTW, to co słychać u Fragilności?)
>
> Ale zaraz nazywać to awanturą, doprawdy....
>
> M.

Gdybym była chamska, podła i nielojalna, zacytowałabym Ci mail od jej
męża-nie-męża, tobyś sobie poprawiła jej wizerunek...
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

32. Data: 2008-09-01 14:31:39

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> nurtowało, co sądzę o tym i akurat o tym akurat ja.
> Jedynie obłudna/nieszczera kobieta odpowie drugiej na takie pytanie, że to
> taka piękna przyjaźń - z pedziem - i że należy ją podziwiać i stawiać innym
> kobietom za wzór, bo to takie wzniosłe, nie podszyte brudnym seksem, który
> jest w ogóle fe.
> Ależ oczywiście, nie podszyte, bo i jak? Tylko czemu takie niby fajne? -
> odpowiedziałam Ci dokładnie, czemu fajne i dla kogo. No i dlatego nie mam
> szans. Smutne i typowe, niestety //zakładając, że mi o te szanse jakoś

Wczoraj właczylem na moment radio (chociaz z reguly go nie slucham tak
jak nie ogladam TV, a jesli slucham to lubie sobie poanalizowac co oni
tam gadają w RM). W kazdym razie wlaczylem radio, nie iwem nawet jaka
stacja, a tam w tekscie piosenki (spiewa kobieta):
"I kissed a girl and I liked it"

W sumie nie chce mi sie nawet komentowac. Chodzi mi o fakt że takie
piosenki pojawiaja sie w massmediach, ktore w ogromnym stopniu wplywaja
na ludzi ulegajacych trendom, modzie itd.

=============
//-\\ || )) //-\\ ][\/][ | "Before we say something is out of
a...@p...onet.pl | that it's not IN this world"
=============

33. Data: 2008-09-01 15:16:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Sep 2008 16:17:29 +0200, medea napisał(a):

> Masz dziś chyba zły dzień. Nie było moim zamiarem kopanie Cię po kostkach.

No nie mam najszczególniejszego. Właśnie byłam w mieście, aby spotkać się z
ową "od ciast", bo muszę (czyt. chcę) ją wspierać i tylko ja się do tego
nadaję - jej syn na raka tarczycy, wiadomo o tym od trzech dni i byłam
druga (po rodzinie), która się o tym od niej dowiedziała. Też - sytuacja
dla mnie typowa...
Wspieranie wychodzi akurat mnie najlepiej - jak wszystko.

> Zanim wejdę w _bliższą_ relację? Oczywiście, że najpierw obserwuję,
> bardzo starannie. Poza tym takie rzeczy się czuje.

To dlaczego odmawiasz mnie tego samego, kiedy Ci tłumaczę, że babka "od
przetworów" nie odniosła się do mnie normalnie, a druga, "od ciast" -
także? To się czuje, kiedy ktoś nadaje na zlych falach w moją stronę - cały
czas Ci to mówię.

> Czyli nie jesteś taka naiwna, jak twierdzisz.

DZIŚ już nie. To jest od jakiegoś roku. No, ale biorąc pod uwagę, ile mam
lat, nie gra to roli... jeszcze.

> No nie bardzo w takim razie. Piszesz, że ludzie

KOBIETY.

> sami się pchają do
> Ciebie, a jednocześnie - że sprawiają Ci przykrość złośliwymi pytaniami.

Pytania czy nie pytania - obojętne, jaka forma. Po prostu jakby specjalnie
chciały mi zrobić przykrość, właśnie im więcej z mojej strony otrzymują
uznania, atencji i zainteresowania.

> Coś tu nie gra,

A myślisz, że gdyby wszystko grało, tobym tu te opowiastki wstawiała?

> ale nie musimy ciągnąć tego tematu, jeśli uważasz to za
> kopanie po kostkach.

Nie to. Ale nieważne.

.....EUREKA!
Olśnienie przychodzi nagle.
Kiedyś już pojawił się tu analogiczny problem w którymś z watków
pobocznych: jeśli masz czegoś dużo do dania i dajesz to za darmo, to wcale
nie oczekuj wdzieczności. Budzisz tylko zazdrość, że masz tego tak wiele i
że nie żal ci dawać innym ot tak.
To akurat dodaje się do tej zazdrości, którą już ONE w sobie mają, tej
zwykłej, babskiej.
Coś w tym stylu...

Ot, i sama sobie zdiagnozowałam problem. Jak pisałam w watku o działaniu
psychoterapii - zawsze daję sobie...dobrą radę w tym względzie. Tylko
trzeba sobie porządnie przegadać problem, jak pisałam, po pachy.

34. Data: 2008-09-01 15:28:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 16:16:30 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> niewątpliwie je ma: firma dzięki niej powstała, ciasta sa obłędne i
> wszystko to jej mówię...

> Masz rację, ale jeśli ten ktoś wie o tobie tak dużo, a resztę od znajomych,
> no to trudno cokolwiek przed nim ukryć... a już najtrudniej uśmiech na
> twarzy, taki ogólny uśmiech... bo jakie tam sukcesy: ot, szczęśliwa rodzina
> i miłość w domu.
> Fakt, ONA tego nie ma. Dopiero teraz na to wpadłam.
> Ale wszystko inne ma w końcu lepsze - firmę, samochód, chałupę i nawet w
> mieście mieszka, a ja "na zadupiu", jak to określa :->

Dla zilustrowania innego, ciekawego mechanizmu babskiego myślenia - prosty
jak budowa cepa przykład sprzed kilku dni: pojechaliśmy z mężem i znajomymi
na rowery. Dojechaliśmy do barku pod sosną, aby panowie napili się piwka.
Przy stole pod parasolem siadziało małżeństwo naszych dalszych sąsiadów,
baaaaardzo sypatyczni ludzie, trochę się już nawet przyjaźnimy - wspólne
imprezy, wędzenie , panowie na rybki, wspólny pobyt na Mazurach itp. Na mój
widok sąsiad wykrzyknął: "O, jaka opalona!"
.
.
.
.
.
I już wiem, że nie mam szans u sąsiadki. Jej twarz była zbyt wymowna, no
niestety... I tylko tyle czasem wystarczy babie do znienawidzenia drugiej.
A ja miałam naprawde plany co do tej znajomości.

I z czego wynika taka reakcja sąsiadki? - że pozwolę sobie na diagnozę: z
powodu jej niepewności co do uczuć męża wobec niej.
Mój mąż prawi znajomym paniom komplementy na lewo i prawo, w tym jej, a ja
nie mam o to pretensji, bo mu ufam i on mnie, wiemy, o co chodzi w tym
wszystkim, wiem, że on jest po prostu ujmujący wobec kobiet, bo tak został
wychowany, jestem z tego powodu dumna z niego, zadowolona - jego ojciec był
taki itd. itd. itd. A kobieta, która WIE, że nie może ufać mężowi, będzie
reagowała złością i nienawiścią.

35. Data: 2008-09-01 15:40:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 17:28:54 +0200, Ikselka napisał(a):

> (...)A kobieta, która WIE, że nie może ufać mężowi, będzie
> reagowała złością i nienawiścią.

...broń Boże nie do męża, o nie.

36. Data: 2008-09-01 16:03:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety... I tylko tyle czasem wystarczy babie do znienawidzenia drugiej.
> A ja miałam naprawde plany co do tej znajomości.

Przypomniało mi się jak mniej więcej rok temu pisałaś, jak to te wredne baby
na ciebie patrzą gdy na plaży rozmawiasz z ich małżonkami niewinnie.
Powyżej mamy powtórkę.
Wygląda mi na to, że bardzo potrzebujesz by te baby ci czegoś zazdrościły -
aż piszczysz. Biorąc jeszcze pod uwagę z jaką furią reagujesz na słowo
homoseksualizm ... oraz siłę z jaką wszystkim łącznie z sobą wmawiasz
szczęście w heteroseksualnym związku. No ciekawe, ciekawe.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

37. Data: 2008-09-01 16:46:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 18:03:41 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Przypomniało mi się jak mniej więcej rok temu pisałaś, jak to te wredne baby
> na ciebie patrzą gdy na plaży rozmawiasz z ich małżonkami niewinnie.

A patrzą, patrzą - sam mój wygląd je nastraja "ochroniarsko".
Pisałam, że NIE ROZMAWIAM z ich małżonkami, bo ich pilnują, nie przekręcaj.
Ale chętnie bym porozmawiała, bo z kobietami trudniej mi się rozmawia - z
reguly są za głupie.

> Powyżej mamy powtórkę.
> Wygląda mi na to, że bardzo potrzebujesz by te baby ci czegoś zazdrościły -
> aż piszczysz.

Zapewniają mi zatem same tę radochę aż do szczytowania.

> Biorąc jeszcze pod uwagę z jaką furią reagujesz na słowo
> homoseksualizm ... oraz siłę z jaką wszystkim łącznie z sobą wmawiasz
> szczęście w heteroseksualnym związku. No ciekawe, ciekawe.

Ciekawe to jest to, że szczęście w heteroseksualnym związku trzeba wg
CIEBIE komuś aż wmawiać...
A ja je po prostu MAM, kolego.

38. Data: 2008-09-01 16:59:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I już wiem, że nie mam szans u sąsiadki. Jej twarz była zbyt wymowna, no
> niestety... I tylko tyle czasem wystarczy babie do znienawidzenia drugiej.
> A ja miałam naprawde plany co do tej znajomości.

Miałaś plany, czyli kobietka generalnie Ci pasowała, bo sympatyczna itd.
I _jedno_ jej spojrzenie - załóżmy, że dobrze odczytane przez Ciebie -
wystarczyło, aby wszystkie plany co do niej wzięły w łeb? To o jakim
"czuju" Ty mówisz w stosunku do ludzi (kilka postów wyżej do mnie)?

Wiem o jaki stosunek kobiet do Ciebie Ci chodzi, znam to. Może nie
jestem aż tak atrakcyjna jak Ty, ale czasami się zdarzały tego typu
sytuacje. ;) Ja staram się to olewać po prostu. Jeżeli ten element
przeważa nad zaletami danej babki, to odpuszczam sobie znajomość w
ogóle. Zwykle jednak, jak z kimś znajduję naprawdę wspólny język, to
reszta nie ma znaczenia, serio. Mój wniosek - albo źle szukasz (źle
inwestujesz uczucia), albo faktycznie kokietujesz im tych mężów. ;)
Wyobrażam sobie Ciebie w sytuacji zagrożenia - gdybyś przez chwilę
zachwiała się w pewności o swego męża w obecności jakiejś babki - widzę
w ruchu te pazury. ;)

Ewa

39. Data: 2008-09-01 17:17:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Sep 2008 18:59:45 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> ogóle. Zwykle jednak, jak z kimś znajduję naprawdę wspólny język, to
> reszta nie ma znaczenia, serio. Mój wniosek - albo źle szukasz (źle

Niczego tu jeszcze nie zdążyłam zainwestować, na szczęście.

> albo faktycznie kokietujesz im tych mężów. ;)

Raczej kiepsko - po pierwsze nie muszę, bo sami się gapią, a po drugie
wszędzie chodzę razem z moim własnym, bo taką on ma pracę, że się
praktycznie nie rozstajemy. Sama jeżdżę tylko po zakupy - czasem, i na
babskie pogaduszki - czasem, co do zakupów natomiast z reguły mąż
stwierdza, że nie będzie sam siedział i też przeważnie jedzie ze mną.
Tak mamy już dzięki Bogu lat 27 i nie szykuje się zmiana.
:-)

> Wyobrażam sobie Ciebie w sytuacji zagrożenia - gdybyś przez chwilę
> zachwiała się w pewności o swego męża w obecności jakiejś babki - widzę
> w ruchu te pazury. ;)

Myślisz, że skoro w ciągu 27 lat ani razu mi nie dał powodu, to jeszcze
wszystko przede mną?
:-)

40. Data: 2008-09-01 17:24:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 19:17:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> Myślisz, że skoro w ciągu 27 lat ani razu mi nie dał powodu, to jeszcze
> wszystko przede mną?
> :-)

...no a już gdyby - to TE sprawy mądra kobieta załatwia zupełnie inaczej i
nie przy ludziach, żtp: są do tego sympatyczniejsze okazje i miejsca oraz
akcesoria, niż pazury :-)
--

Re: spitalanie bliźniaka
Klacki