Tiramisu

1. Data: 2001-03-26 08:51:38

Temat: Tiramisu
Od: "kszost" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich miłośników jedzenia.

Jadłam kiedyś przepyszne ciastko tiramisu. Szybko znalazłam przepis i tu p
ojawia się problem: w żadnym sklepie nie widziałam serka mascarpone. Może
ktoś z Was wie gdzie można ten serek kupić albo zna inny sposób na dobre t
iramisu?

Pozdrawiam
Kasia S.

1. Data: 2001-03-26 09:19:15

Temat: RE: Tiramisu
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: kszost

> [...]
> mascarpone. Może
> ktoś z Was wie gdzie można ten serek kupić albo zna inny

Ostatnio widziałam w Geancie. Ale to nie francuski serek,
to nie kupiłam ;-)))))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-03-26 09:49:00

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kszost <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> ktoś z Was wie gdzie można ten serek kupić albo zna inny sposób na dobre t

Jest w Billi

Joanna
d...@g...pl

1. Data: 2001-03-26 10:30:04

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...
> From: kszost

> Ostatnio widziałam w Geancie. Ale to nie francuski serek,
> to nie kupiłam ;-)))))

A dlaczego polski ma byc gorszy od francuskiego?
Kochani, miejmy troche zaufania do rodzimej produkcji!!!!

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-03-26 12:11:09

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy skad jestes. Bo w Poznaniu jest np. w Realu i Auchan. W innych
marketach nie sprawdzalem.

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-03-26 12:55:01

Temat: Odp: Tiramisu
Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kszost <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99n03h$v0t$...@n...polbox.pl...
> nie widziałam serka mascarpone. Może
> ktoś z Was wie gdzie można ten serek kupić albo zna inny sposób na dobre t
> iramisu?

W Warszawie w Auchan na Modlinskiej, w Carrefourze i w innych hipermarketach
pewnie tez :)

Marta

1. Data: 2001-03-26 12:56:46

Od: "Marta" <m...@b...com.pl-no_spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3abf1bb5$...@n...ircx.pl...

> A dlaczego polski ma byc gorszy od francuskiego?
> Kochani, miejmy troche zaufania do rodzimej produkcji!!!!
>
> pozdrawiam
> Basia

No ja mam troche zaufanie ... jednak nie na tyle, zeby kupowac np. polska
mozzarelle :(( raz mi sie zdarzylo i niestety nie nadaje sie ona do
pomidorow i bazylii :(((

Pozdrawiam,

Marta

1. Data: 2001-03-26 12:57:31

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktoś z Was wie gdzie można ten serek kupić albo zna inny sposób na dobre t
Jak juz wiesz- w duzych marketach - za to cena 12 zet za opakowanie
wielkosci "waniliowy"

Jola

1. Data: 2001-03-26 13:24:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>"kszost" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Jak juz wiesz- w duzych marketach - za to cena 12 zet za opakowanie
>wielkosci "waniliowy"
>

>Jola

On jest drogi wszedzie (no, moze poza Wlochami)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-26 14:20:19

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Barbara

> A dlaczego polski ma byc gorszy od francuskiego?
> Kochani, miejmy troche zaufania do rodzimej produkcji!!!!
>
> pozdrawiam
> Basia

Marscapone jest z definicji włoski.

Poza tym, radziłabym zauważać smileye.

A poza tym, jestem gorącą zwolenniczką kuchni francuskiej. I już! ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

pyzy poznańskie
pyzy poznańskie
gulasz
udalo mi sie ciasto drozdowe