Tłusta dieta Eskimosa zimą

11. Data: 2009-01-16 08:43:12

Temat: Re: Tłusta dieta Eskimosa zimą
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> Nie wytłumaczysz ;P ideologiczny wegetarianin i tak zobaczy w tym artykule
> ;) że eskimosi żyją 30 lat :( swoją drogą to jak oni się rozmnażają ??

Jak foki, pocierają się nosami ;P

j.

--
Orle pióra, kaczy chód,
i Cesarza zwalą z nóg.

12. Data: 2009-01-20 16:16:22

Od: radek <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2009 01:06:38 +0100, Krystyna*Opty* napisał(a):

> I nad tym fenomenem wciąż głowią się lekarze europejscy. Faktem jest, że
> Eskimos ma bardziej zwartą budowę ciała, podstawową przemianę materii o
> 33 proc. szybszą, optymalnie rozłożony tłuszcz w ciele oraz specjalne
> modyfikacje układu krążenia, co czyni go doskonale przystosowanym do
> życia w ekstremalnych warunkach. Pewnie dlatego ich dieta i tryb życia -
> zabójczy dla Polaka - są jedynymi właściwymi w takich warunkach
> klimatycznych.

a czy ten fragment przeczytałaś ze zrozumieniem? bo jeżeli tak to
świadomie nawołujesz do zabójczego sposobu odżywiania..

13. Data: 2009-01-20 23:46:47

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

Jeszcze parę ciekawostek. Bo to, że Eskimosi w Kanadzie obecnie mają
najniższą średnią życia (12 lat mniej niż przeciętny Kanadyjczyk, aby
porównać ich z państwem o identycznym standardzie) to wiadomo. Ale jak było
kiedyś, zanim współczesna medycyna zrobiła co miała zrobić?

http://www.epi.hss.state.ak.us/bulletins/docs/b1991_
13.htm

- w ciągu 30 lat, od 1950 do 1980, śmiertelność nowonarodzonych spadła ponad
4 krotnie, obecnie dalej jest jednak kilkakrotnie wyższa niż w pozostałych
częściach Kanady
- gruźlica, choroba która atakuje przede wszystkim osoby osłabione, nawet
jest uważana za chorobę wynikającą z osłabienia, była przyczyną prawie
połowy wszystkich zgonów "zdrowo" odżywiających się Eskimosów w 1946 (niech
żyje odporność na choroby)
- w 1947 roku, na 30 "zdrowo" odżywiających się dzieci, które wstąpiły do
szkoły, tylko 6 dożyło jej ukończenia
- w roku 1950 średnia życia "zdrowo" odżywiającego się Eskimosa wynosiła 47
lat
- "zdrowo" odżywiający się Eskimosi, ze swoją niesamowitą odpornością, w
roku 1950 byli wręcz dziesiątkowani przez takie choroby jak odra, gruźlica,
dur brzuszny czy... gorączka reumatyczna.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

14. Data: 2009-01-21 07:43:34

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek w" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roku 1950 byli wręcz dziesiątkowani przez takie choroby jak odra,
> gruźlica,
> dur brzuszny czy... gorączka reumatyczna.

A doczytałeś jaka jest tam śmiertelność w wyniku wypadków ?? albo może
przyszło ci na myśl że w tamtych wrunkach ludzie często głodowali ?? a co za
tym idzie chorowali na takie choroby jak gruźlica itp. Ty byś tam pewnie
"odpadł" po miesiącu ;)

P.S.
wiesz jak to jest ze statystyką ?? Dziadek i wnuczek statystycznie są w
soich najlepszych latach ;) podczas gdy osobno jeden już nie może a drugi
jeszcze nie może.

--
Slawek

15. Data: 2009-01-21 08:04:28

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek w" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Krystyna*Opty* wrote:

Ale jak było
> kiedyś, zanim współczesna medycyna zrobiła co miała zrobić?

No właśnie, też jestem ciekawy jak było kiedyś, czy pili na umur jak
dzisiaj ?? i strzelali sobie w łep ?? ostatnie podsumowanie jest bardzo
zastanawiające ;)

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

16. Data: 2009-01-22 16:48:37

Temat: Re: T�usta dieta Eskimosa zim�
Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w <t...@w...pl> napisaďż˝(a):

> Krystyna*Opty* wrote:

NAUCZ SIĘ CYTOWAĆ. Ja nie jestem autorem poniższego tekstu:

> [...]
> roku 1950 byli wręcz dziesiątkowani przez takie choroby jak odra, gruźlica,
> dur brzuszny czy... gorączka reumatyczna.

Zajmij się lepiej stanem zdrowia wegetarian w Indiach.
http://www.unicef.pl/1357.htm - a to tylko dane dot. dzieci

17. Data: 2009-01-22 16:52:45

Od: " Krystyna*Opty*" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w <t...@w...pl> napisał(a):

> Krystyna*Opty* wrote:

NAUCZ SIĘ CYTOWAĆ (nie wspomnę o twoim pokręconym kodowaniu). Nie jestem
autorem poniższego cytatu:

18. Data: 2009-01-22 18:20:50

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-01-2009 o 17:52:45 Krystyna*Opty*
<k...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> Nie jestem autorem poniższego cytatu:

A kto niby tak paskudnie zacytował?

--
Pozdrawiam. Janusz.

19. Data: 2009-01-27 14:34:56

Od: " Krystyna*Opty*" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> A kto niby tak paskudnie zacytował?

W odpowiedzi do wyjątkowego ze wszechmiar TOMKA W. mam do wyboru:
albo krzaki w cytacie (Europa Środkowa ISO),
albo krzaki w temacie i w cytacie (Unicode UTV-8)
albo krzaki w temacie, w cytacie oraz na stronie gazety.pl (w innych
kodowaniach)... ;)

Co mi radzisz?

Krystyna

P.S.
Narazie moją odpowiedź widzę poprawnie. Ale co teraz napisałam, to się
dopiero okaże jak wyślę. ;)

20. Data: 2009-01-27 15:00:59

Od: " Krystyna*Opty*" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> albo krzaki w temacie i w cytacie (Unicode UTV-8)
> albo krzaki w temacie, w cytacie oraz na stronie gazety.pl (w innych

Już wiem! Nie odzywać się do Tomka W. 8)

Dieta Strażników Wagi - jak ją zakończyć?
Co z tłuszczykiem poświątecznym?
Żywienie eskimosa
wielki problem z koncentracją (Hipoglikemia?) ratunku!
Monty + trening na siłowni