To.

11. Data: 2018-09-20 21:43:49

Temat: Re: To.
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, kultura:-) Wreszcie napisałas po polsku.
> Nikt w napisaniu tego posta Cię nie zastępował?

Wydaje mi się że ortografia tego tekstu jest jak najbardziej uproszczona.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2018-09-20 22:00:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Masz straha na wruble i uważasz, ze on odgoni sroki i inne ptactwo?

Po co? Ptactwo jest mi potrzebne. Mieszkam daleko od szosy, za lasami i
górami. Świętokrzyskimi zresztą.

--
XL

13. Data: 2018-09-20 22:22:06

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-20 o 21:42, Stokrotka pisze:

> Masz straha na wruble i uważasz, ze on odgoni sroki i inne ptactwo?

A tu już się popisałaś. Podniecasz sie tym?

--
animka

14. Data: 2018-09-23 11:55:13

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co? Ptactwo jest mi potrzebne. Mieszkam daleko od szosy, za lasami i
> górami. Świętokrzyskimi zresztą.

Nie masz w okolicy srok i ptactwa interesującego się śmieciami?
Większość interesuje się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2018-09-23 19:12:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Nie masz w okolicy srok i ptactwa interesującego się śmieciami?
> Większość interesuje się.

Nie mam ŚMIECI. U nas jest bardzo czysto - czasem tylko brudasy-mieszczuchy
wyrzucają worki ze śmieciami przy drodze w lesie; kiedy w niedzielę
wieczorem wracają z daczy do miasta, nie chce się miastowemu motłochowi
wziąć śmieci ze sobą... Ale wkrotce to zostanie ukrócone metodą postrachu -
wyrywkowo takie śmieci są przeglądane przez pracowników firmy śmieciowej na
polecenie wojta gminy pod kątem np wyrzuconej korespondencji z adresem i
już trzy osoby wykryto, mają sprawy w sądzie.

A sroki mam - na najbliższej sośnie, 6 m od domu. Bardzo je lubię.

--
XL

16. Data: 2018-09-23 19:50:29

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już trzy osoby wykryto, mają sprawy w sądzie.
>
> A sroki mam - na najbliższej sośnie, 6 m od domu. Bardzo je lubię.

A co robisz z tubką po maści kamforowej, albo po paście do zębuw?
Tylko nie pisz, że jesteś bezzębna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

17. Data: 2018-09-23 22:36:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> A co robisz z tubką po maści kamforowej, albo po paście do zębuw?

To, co Ty - WRZUCAM DO POJEMNIKA NA ŚMIECI.
Dwa razy w miesiącu (latem) i raz w miesiącu (zimą) wystawiam pojemnik do
opróżnienia przez śmieciarkę. I płacę za to.
Ty chyba wyobrażasz sobie, że polska wieś to zadupie z głębi komuny.
Jeszcze bardziej Cię zszokuję - namy tu też samochody, internet
światłowodowy i telefony komórkowe oraz tv sat :->

> Tylko nie pisz, że jesteś bezzębna.

Delikatnie mówiąc - nie jestem.
Dentystę też mamy.

--
XL

18. Data: 2018-09-24 09:57:22

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, co Ty - WRZUCAM DO POJEMNIKA NA ŚMIECI.
To jest nieskuteczne.
Większość zwieżąt jest zainteesowana śmietnikami, i skutecznie się dostaje
do środka, sobie znanymi sposobami.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2018-09-24 13:50:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> To jest nieskuteczne.
> Większość zwieżąt jest zainteesowana śmietnikami, i skutecznie się dostaje
> do środka, sobie znanymi sposobami.

Uhmmm. Podnosi klapy pojemników obciążone cegłami. Ewentualnie przegryza
gruby plastik. LOL

--
XL

20. Data: 2018-09-25 16:48:58

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uhmmm. Podnosi klapy pojemników obciążone cegłami. Ewentualnie przegryza
> gruby plastik. LOL

Kładzenie cegieł na klapę pojemnika ze śmieciami jest niebezpieczne.
Cegła może spaść i nie mniej niż nabić siniaka na stopie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Gruszkami zasypanam!
Arszenik w ryzu