To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

161. Data: 2019-08-08 12:40:24

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 22:06:37 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Zapewniam, że tym razem nie o to tu chodzi!
>
> Ten, czy ów aktywista doskonale wie co robi i dlatego, własnie to robi.
>
> //celem jest również dyskusja nad zagadnieniami, które z założenia nie
> są dyskusjne.

Zapewniam cię że nikt z tych co popełniają zło nie zdaje sobie z tego sprawy.
Gdyby wiedzieli co robią nie robiliby tego. Oni myślą że robią dobrze...

162. Data: 2019-08-08 13:43:41

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2019 o 19:23, Izaura pisze:

> Niemniej jednak, ktoś koniecznie musi im wytłumaczyć, że związek
> jednopłciowy nigdy nie będzie, jak zwiazek kobiety i mężczyzny.

Ale może funkcjonować na zasadach które nie robią z nich kogoś gorszego.
Po prostu wykreślić tą dyskryminującą bzdurę o płci i już tym samym
powinniśmy zadowolić wszystkich - hetero poza monopolem nic nie tracą,
homo nie czuja się pokrzywdzeni. Poza tym jak można tworzyć konstytucję
w której ani wzmianki o tzw trzeciej płci? Dlaczego ten zbiór praw
neguje fakt ich istnienia w społeczeństwie?

163. Data: 2019-08-08 13:44:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2019 o 19:17, Izaura pisze:

> To kwestia filozofii.
> Odpowiedniego wychowania w dzieciństwie, by nie gromadzić ponad miare.
>
> Jednak nie należy się spodziewać, że człowiek przestanie odczuwać
> potrzebe tworzenia.

Jasne, wszystko jest zależne od podejścia, źle tylko że oficjalnie
piętnuje się to co w ludziach powinno być najcenniejsze a wznosi na
piedestał zakały ludzkości godne tylko potępienia. Przykład kompletnego
zidiocenia  - pianie z zachwytu nad filantropią milionera.

164. Data: 2019-08-08 13:45:46

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.08.2019 o 19:12, Izaura pisze:

> :)
> Od lat powtarzam że Turcja nie nadaje się do chrześcijańskiej Europy,
> tylko do odbudowy imperium, opartego, tym razwm o ludy tureckie z Azji
> Centralnej.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludy_tureckie#/media/P
lik:Carte_peuples_turcs.png

> //zdaje się, że właśnie teraz została desygnowana do tego celu.

A ja byłem prawie pewny że Turcję czeka los Polski,. Oczywiście nie jest
tu jeszcze nic przesądzone, za sprawą Erdogana mogło się to tylko
przesunąć w czasie. Jednak musimy sobie zdawać sprawę że nawet ktoś taki
jak on nie jest wieczny, natomiast imperialna polityka zachodu - była,
jest i chyba będzie po wieki.. Zobacz jak gładko Jugosławia została
połknięta...

165. Data: 2019-08-08 14:02:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 sierpnia 2019 20:28:07 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Problem w tym, że nie odróżniasz homoseksualistów od gejowskich bojówek,
> udających homoseksualistów.
>
> //pytanie, czy robisz to celowo, czy tylko przez niezrozumienie?

Żadnych tam "gejowskich" tylko opłacanych przez wiadomokogo pro-gejowskich
przebierańców, albo wysyłanych z warsiawki w teren dla odstresowania bojem na płatne
weekendy korposzczórów, albo po prostu ukraińców zamówionych w agencjach pośrednictwa
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

166. Data: 2019-08-08 14:09:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 13:43:41 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Ale może funkcjonować na zasadach które nie robią z nich kogoś gorszego.

Nie, nie może. taka jest natura gatunku rozmnażającego się NATURALNIE wyłącznie przez
dwupłciowość ;)

> [...]
> w której ani wzmianki o tzw trzeciej płci? Dlaczego ten zbiór praw
> neguje fakt ich istnienia w społeczeństwie?

A dlaczego walczy się z rakiem albo nie daje praw jazdy daltonistom?
Niepełnosprawność lub upośledzenie funkcjonalne wyklucza bezwarunkowo z pewnych ról i
zadań społecznych. Homoseksualizm to po prostu taka niepełnosprawność.

167. Data: 2019-08-08 17:31:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 13:45:45 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

lik:Carte_peuples_turcs.png

Albo sama się w osobie samozwańczego sułtana EuroAzji Erdogana desygnowała ;)

> [...]
> jak on nie jest wieczny, natomiast imperialna polityka zachodu - była,
> jest i chyba będzie po wieki.. Zobacz jak gładko Jugosławia została

Znaczące jest podobieństwo słów "Turecki" i "Turański"
Kto czytał Konecznego wie o co chodzi. Wzajemne wykluczanie się z koegzystencji
cywilizacji życia i śmierci na dłuższą metę (oraz ostatecznie) wydaje się (eufemizm)
nieuniknione.

168. Data: 2019-08-08 20:25:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/08/2019 o 13:09, m...@g...com pisze:

> Nie, nie może. taka jest natura gatunku rozmnażającego się NATURALNIE wyłącznie
przez dwupłciowość ;)

> A dlaczego walczy się z rakiem albo nie daje praw jazdy daltonistom?

daje sie :]

> Niepełnosprawność lub upośledzenie funkcjonalne wyklucza bezwarunkowo z pewnych ról
i zadań społecznych.

nie wyklucza :] nno moze, do gwiazd nie poleca i na stowke znajda sie lepsi

> Homoseksualizm to po prostu taka niepełnosprawność.

sorry, jak kula w plot :]

--
gazebo

169. Data: 2019-08-09 02:00:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-07 20:37, Izaura wrote:

> tu jest dokładnie ten fragment o cybernetyce:
> https://youtu.be/_zFWliYsb5w?t=745

już czytałem, teraz słucham:

170. Data: 2019-08-09 02:03:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-08 14:02, m...@g...com wrote:

> [...]
opracy. Ot takie "tęczowe ludziki", jakby "zielone" tylko bardziej kolorowe ;)

Ooo, takie, takie!

//co do tych wiadomokto, to nie wiem czy to nie jest czasem, jednak
inspiracja obcych?

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".