To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

91. Data: 2019-07-28 09:49:36

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2019 o 01:00, Izaura pisze:

> Właśnie, ponad ćwierć wieku deindustrializacji i depopulacji
> społeczeństwa nie uda się odrobić w kilka lat.

Niektórzy twierdzą że łatwiej było odbudować Polskę po zniszczeniach
wojennych niż zrobić to teraz. Jesteśmy rozszabrowani i zaprzedani obcym
interesom bardziej niż kiedykolwiek w historii.

92. Data: 2019-07-29 03:20:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 09:47, Trybun wrote:

> Nie można wyrokować o skutku w ogóle nie interesując się przyczynami.
> Najwyraźniej nie wiem, cały czas wychodzę tylko z założenia opierając
> się na powszechnie znanych faktach że odmieńcy nie mają pełni praw
> obywatelskich i właśnie o to walczą. Jeżeli potrafisz wykazać że chodzi
> im o jakieś ekstra przywileje dla siebie względem innych to pierwszy
> pójdę dać im w mordę.

Odpowiedz sobie na pytanie, czy którykolwiek z nich został pozbawiony
jakichkolwiek praw obywatelskich?

//małżeństwo to spółka cywilna, która po akcie inkorporacji nabywa
_dodatkowe_ prawa.

93. Data: 2019-07-29 03:42:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 09:47, Trybun wrote:

> Obawiam się że to właśnie to kształcenie umożliwia sterowanie ludźmi.
> Dawniej gdy władza tyrana przekroczyła pewną linię ludzie chwytali za
> widły i kosy, dzisiaj to pan telewizorek jest kreatorem wszystkiego.
>
> Nie widzisz że Marks i jego idee ciągle żyją, choćby dzięki tobie. I jak
> to się nie powiodła - uważasz że po 1917 świat nadal pozostał taki sam?

I do tego to wszystko zmierza. To co powiada pan telewizorek, musi w
końcu doprowadzić do nędzy. Ludzie już nie rozumieją jak powstają dobra
i jak powstaje dobrobyt. Najgorsze jest to, że już drugie pokolenie
wyrasta w przekonaniu, że dobrobyt, to zasiłki spoleczne, zwane szumnie
benefitami.

Po 1917, w Rosji, zawodowi rewolucjoniści, ktorzy przyjechali niemieckim
złotym pociagiem do Petersburga, wprowadzili terrorem komunizm wbrew
woli ludzi.
Już kiedyś podawałem przykład, że po 1917, grandziażom z Woolstreet
poszerzył się portfel inwestycyjny o obligacje rewolucyjne, które
wlaśnie wtedy wladza radziecka sprzedawała.
Kilka lat pózniej, ci sami grandziaże finansow, udzielili dalszych
pożyczek i dostali w zastaw hipoteki całego Krymu. Pożyczki miały być
spłacone w ciągu 30 lat, czyli 1954. A w 1954 tow. Chruszczow przekazał
Krym Ukrainie.

Zauważ, że rewolucja nie udała się w najtrwardszym i najbogatszym jądrze
kapitalizmu, tylko została wprowadzona w biednej zacofanej gospodarczo
Rosji, w której nie było czego odbierać kapitalistom.

94. Data: 2019-07-29 03:47:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 09:49, Trybun wrote:

> Najbardziej parszywe jest to w tzw demokracjach, ile to było medialnego
> szczekotu o tyranii na Ukrainie czasów Janukowycza, tymczasem jego "siły
> bezpieczeństwa" nie potrafiły zaprowadzić porządku w jednym mieście,
> takie one były "liczne". USA to klasyczny przykład, - "układ", jeden
> jedyny raz w historii był zagrożony utratą władzy, wtedy do pomocy
> zaangażowali nawet mafię.

Pisałem powyżej o tych hipotekach na całe terytorium Krymu.
To jedno z drugiego wynika.

Poza tym, Krym i Morze Czarne to geostrategiczny obszar, to być, albo
nie być, dla Rosji, na Morzu Śródziemnym i tym samym na Atlantyku.
Popatrz jak dzisiaj dzięki Majdanowi, Rosja pogrywa w Syrii i na całym
Bliskim Wschodzie.

95. Data: 2019-07-29 03:50:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-28 09:49, Trybun wrote:

> Niektórzy twierdzą że łatwiej było odbudować Polskę po zniszczeniach
> wojennych niż zrobić to teraz. Jesteśmy rozszabrowani i zaprzedani obcym
> interesom bardziej niż kiedykolwiek w historii.

Dziwisz się?
Spsiałe elity nie dbają o swój kraj.
Trzeba poczekać, aż 'Nasza wioska' ponownie zacznie 'wytwarzać' szlachte
i procesy państwotwórcze ponownie spowodują rozwój.
Ale, to wymaga obecnie, 'pracy u podstaw'.

96. Data: 2019-07-29 12:17:03

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2019 o 03:20, Izaura pisze:

> Odpowiedz sobie na pytanie, czy którykolwiek z nich został pozbawiony
> jakichkolwiek praw obywatelskich?
>
> //małżeństwo to spółka cywilna, która po akcie inkorporacji nabywa
> _dodatkowe_ prawa.

Sama to wymieniłaś - a więc albo "małżeństwo" dla nich, albo zastępczo
coś innego o takich samych reperkusjach prawnych jak obecne
"małżeństwo". Więcej nie ma potrzeby wymieniać, bo powód do protestów
mają już w tej jednej sprawie.

97. Data: 2019-07-29 12:18:30

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2019 o 03:42, Izaura pisze:

> [...]
> jądrze kapitalizmu, tylko została wprowadzona w biednej zacofanej
> gospodarczo Rosji, w której nie było czego odbierać kapitalistom.

Jasne, nie sposób nazwać inaczej jak ubożeniem ludzi gdy ci
systematycznie pozbawiani są przywileju samodzielnego myślenia.

Zostawmy Rosję, spójrzmy na USA, myślisz że te strzelaniny do roboli
zanikły tak same z siebie, a nie jest to pokłosie odwiecznego dążenia
człowieka do wolności i równości wyrażanego przez Marksa i
urzeczywistnionego przez Lenina? Ja widzę tylko że cały świat
uciśnionych i wyzyskiwanych ludzi zyskał po 1917roku, paradoksem jest to
że pośredni beneficjenci uzyskali często większe korzyści niż ci u
źródła. Jednak czy znajdziemy jakiś inny adres pod który możemy wysyłać
listy dziękczynne niż Rosja tamtych czasów?

98. Data: 2019-07-29 12:19:14

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2019 o 03:47, Izaura pisze:

> [...]
> nie być, dla Rosji, na Morzu Śródziemnym i tym samym na Atlantyku.
> Popatrz jak dzisiaj dzięki Majdanowi, Rosja pogrywa w Syrii i na całym

W sumie na Krymie nic się nie zmieniło. I tak prawie cała ruska flota
czarnomorska tam stacjonowała. Tak więc aby istnieć w tym rejonie świata
to ważniejsze jest robić słodkie oczy do Turcji. Więcej niż pewne że te
S-400 Erdogan dostał w baarrrdzo preferencyjnej cenie. Swoja drogą -
facet kuty na cztery kopyta..

99. Data: 2019-07-29 12:20:03

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2019 o 03:50, Izaura pisze:

> [...]
> szlachte i procesy państwotwórcze ponownie spowodują rozwój.
> Ale, to wymaga obecnie, 'pracy u podstaw'.

Trochę tak.. Myślałem że po 89roku jako państwo będziemy mieli biała
kartę. Tymczasem władcy z takich czy innych powodów postawili na
całkowitą destrukcję Państwa.

Utopia, my raczej na pewno nie doczekamy tego "wytwarzania szlachty",
czyli porządnych i uczciwych ludzi przy władzy.

100. Data: 2019-07-29 22:27:56

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 12:17, Trybun wrote:

> [...]
> coś innego o takich samych reperkusjach prawnych jak obecne
> "małżeństwo". Więcej nie ma potrzeby wymieniać, bo powód do protestów

Małżeństwo otrzymuje te przywileje, ponieważ, małżeństwo dostarcza
_nowych_ członków, temu społeczeństwu.

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".