To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

101. Data: 2019-07-29 22:45:58

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2019 o 21:27, Izaura pisze:

> Małżeństwo otrzymuje te przywileje, ponieważ, małżeństwo dostarcza
> _nowych_ członków, temu społeczeństwu.

a spoleczenstwo je pozniej odbiera, ot kurwa sie narobilo

--
gazebo

102. Data: 2019-07-29 22:49:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2019 o 21:45, gazebo pisze:

> a spoleczenstwo je pozniej odbiera, ot kurwa sie narobilo

ja pierdole, ty propagujesz socjalizm

--
gazebo

103. Data: 2019-07-29 23:19:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 12:18, Trybun wrote:

> [...]
> systematycznie pozbawiani są przywileju samodzielnego myślenia.
>
> Zostawmy Rosję, spójrzmy na USA, myślisz że te strzelaniny do roboli
> zanikły tak same z siebie, a nie jest to pokłosie odwiecznego dążenia
> człowieka do wolności i równości wyrażanego przez Marksa i
> urzeczywistnionego przez Lenina? Ja widzę tylko że cały świat
> uciśnionych i wyzyskiwanych ludzi zyskał po 1917roku, paradoksem jest to
> że pośredni beneficjenci uzyskali często większe korzyści niż ci u
> źródła. Jednak czy znajdziemy jakiś inny adres pod który możemy wysyłać
> listy dziękczynne niż Rosja tamtych czasów?

Samodzielne myślenie, (samodzielność ekonomiczna), nie jest już dzisiaj
właściwie promowana. Od czasu pojawienia się kapitalizmu finansowego,
klasa średnia systematycznie znika.

Wydaje się, że to 'American dream', czyli pobudzenie gospodarki, po
okresie kryzysu i stagnacji spowodował, że tzw. ludziom 'znów zachciało
się chcieć' pracować i dorabiać się.
To tak jak dzisiaj w Chinach, niektórzy, widzą w pracy sposób na
uzyskanie wolności.

Jeśli już komuś dziekować to typował bym: Kaiserowskie Niemcy i
finansowych grandziarzy z USA. :)
To te Niemcy zapoczątkowały rewolucje w Rosji, aby zlikwidować
konieczność walki na dwa fronty, a finansowi grandziarze z Woolstreet, w
ramach dywersyfikacji portfela inwestycyjnego, tuż przed kryzysem lat
dwudziestych, skupowali systematycznie rewolucyjne obligacje od rządu ZSRR.

Wolność bez posiadania własności, czyli dóbr, staje sie fikcją.

"Można przytaczać wiele przykładów, gdy wolność od nakazów, zakazów i
konieczności (czyli obowiązków) wyklucza wolność do praw, ponieważ
,,prawo do" zawsze wiąże się z jakimiś środkami technicznymi, które skądś
trzeba wziąć, a to oznacza, że ktoś je musi wyprodukować i ktoś za nie
zapłacić."

http://historiasztuki.com.pl/strony/020-00-01c-ANTYK
ULTURA-WOLNOSC.html

tu wesja audio_video, z licznymi dygresjami:

https://www.youtube.com/watch?v=N5vTuPDaiH8

104. Data: 2019-07-29 23:42:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 12:19, Trybun wrote:

> W sumie na Krymie nic się nie zmieniło. I tak prawie cała ruska flota
> czarnomorska tam stacjonowała. Tak więc aby istnieć w tym rejonie świata
> to ważniejsze jest robić słodkie oczy do Turcji. Więcej niż pewne że te
> S-400 Erdogan dostał w baarrrdzo preferencyjnej cenie. Swoja drogą -
> facet kuty na cztery kopyta..

No jak się nie zmienił?
Flota stacjonował w Sweastopolu.
Teraz Krym znów jest we władaniu Rosji, a elity finansowe w tzw.
Ameryce, mają na prawie całe krymskie ziemie hipoteki.
Zmienia to diametralnie sytuacje lobbystów w kongresie w tzw. Ameryce.
Dzięki temu Rosja ma poważne sznse na to by zostać partnerem USA, w
nadchodzącej wojnie o dominacje na światowym oceanie.

Turcja ma cieśnine Bosfor a Rosja kody do systemu S-400 :)

//a Grecja już będąc już w głębokim kryzysie, (2011), olała zadłużenie
wobec UE i kupiła 400 sztuk, lekko przechodzonych A1M1, płacąc podobno,
rezerwą złota.

https://www.pb.pl/zbankrutowana-grecja-zamowila-400-
czolgow-w-usa-633346

"Mała, licząca 11 mln mieszkańców Grecja ma ponad 1200 czołgów, 1700
transporterów, 300 myśliwców (w tym 156 amerykańskich F-16), osiem
okrętów podwodnych i ponad 40 fregat i innych okrętów. Thetyee.ca
podkreśla, że Grecja ma siły powietrzne zbliżone wielkością do Niemiec,
które mają 10-krotnie większą gospodarkę i 8-krotnie więcej ludności."

105. Data: 2019-07-29 23:45:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 12:20, Trybun wrote:

> Trochę tak.. Myślałem że po 89roku jako państwo będziemy mieli biała
> kartę. Tymczasem władcy z takich czy innych powodów postawili na
> całkowitą destrukcję Państwa.
>
> Utopia, my raczej na pewno nie doczekamy tego "wytwarzania szlachty",
> czyli porządnych i uczciwych ludzi przy władzy.

Ufajmy!

:)

106. Data: 2019-07-30 00:20:49

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 22:45, gazebo wrote:

> a spoleczenstwo je pozniej odbiera, ot kurwa sie narobilo

zapomniałes dodać: faszystowskie_spoleczeństwo*

* - to nie jest sarkazm!

107. Data: 2019-07-30 00:24:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-29 22:49, gazebo wrote:

> ja pierdole, ty propagujesz socjalizm

//może gdybyś to doprecyzowł, najlepiej na jakimś przykładzie?

108. Data: 2019-07-30 12:09:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2019 o 22:27, Izaura pisze:

> Małżeństwo otrzymuje te przywileje, ponieważ, małżeństwo dostarcza
> _nowych_ członków, temu społeczeństwu.

To jedno z bardziej głupszych tłumaczeń jakie prawaki kopiują bezmyślnie
po sieci.
Są małżeństwa, które nie dostarczają nowych członów. Z różnych powodów.
Od "bo nie chcą", do "bo nie mogą". wśród prawaków również.

I prawaki są w kropce. Bo gdyby takim małżeństwom zabrali te
"przywileje" (czyli również sobie), to równocześnie zrównali by je do
związków nieheteroseksualnych. I tym samym przyznali, że związek kobiety
z mężczyzną niczym się nie różni od związku kobiety z kobietą (czy
faceta z facetem). Nastąpiłoby spięcie w ich mózgach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

109. Data: 2019-07-30 17:54:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2019 o 23:24, Izaura pisze:

> //może gdybyś to doprecyzowł, najlepiej na jakimś przykładzie?

juz masz 500+, kredyty dla mlodych malzenstw sie klaniaja

--
gazebo

110. Data: 2019-07-30 17:58:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/07/2019 o 23:20, Izaura pisze:

> zapomniałes dodać: faszystowskie_spoleczeństwo*

szukasz nie tych linkow, roznica miedzy nami polega na tym, ze ja nie
odrzucam i nie naciagam rzeczywistosci, poszukaj sobie o MOPSach,
poszukaj na czym polega realna pomoc, dlaczego rodzice traca dzieci a
rodziny zastepcze biora gruba kase, poczytaj sobie do poduszki

--
gazebo

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".