To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

231. Data: 2019-08-11 17:02:58

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2019 o 02:22, Izaura pisze:

> Można także próbować zaszczepiać głębokie walory moralne, tak aby
> ludzie zachowywali się z godnością, bardziej, niż nakazuje im
> stanowione prawo.

 Najlepiej zacząć od edukacji angielskiego dworu królewskiego, i
polskiego urzędu prezydenckiego.. Takie mamy odgorne wzorce a swoich
potomkow mamy uczyć skromności?

232. Data: 2019-08-11 17:04:49

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.08.2019 o 02:49, Izaura pisze:

> [...]
>
> Ale, tu nie chodzi o złość, tylko o wymogi geostrategicznego położenia
> Polski. Jesli nie zarządza się swoim terytorium zgodnie z własnymi
> potrzebami, to sąsiedzi robią to co im pasuje. Tak było z Pierwszą
> Rzeczypospolitą, że przestała mieć znaczenie i została rozebrana.
> Druga Rzeczpospolita, (jeszcze gdy Piłsudski żył), przygotowywała
> rozszerzanie swoich stref wpływów na sąsiednie państwa. Sam fakt
> wyprodukowania dziesiątek eskadr bombowców dalekiego zasięgu, (PZL 37
> Łoś miał zasię 2600 km z ładunkiem 1.8 tony bomb), musiał wzbudzać

E tam, nie dość że nie słyszałem żadnym "zwijaniu globalizacji", to
stosunkowo niedawno głośno było o planach powiększenia "sojuszu" o
Brazylię i Chile.

Jednak trudno się dopatrywać czegoś innego niż złośliwości wobec kacapa,
jak i szwaba, tak aby niskim kosztem nie wybudowali nowej "rury".
Pierwotne plany nowego gazociągu zakładały korzystanie z terytorium
Polski. Nie wiem komu przeszkadzało mieć klucz do gazu w Niemczech i
innych krajach zachodniej Europy w własnej kieszeni...

E, trochę przesadzasz z tymi Łosiami, była ich dosłownie garstka, i
właściwie nie były to samoloty zdolne do bombardowania Moskwy czy Berlina.

Niestety wtedy także liczyliśmy odległych sojuszników gryząc się
jednocześnie w ich interesie z sąsiadami, a już szczytem szczytów była
wiara że Francja da nam Madagaskar. Wypisz wymaluj - "polskie inwestycje
w postsaddamowskim Iraku", obiecywane współcześnie przez USA.

233. Data: 2019-08-11 19:49:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Skiorvensen napisał:
> [...]
om>

> Generalnie chodziło im o totalitaryzmy, ale lemingi tego nie 'czają'.

Problem jest ten, że jeżeli ci pisarze chcą przekazać coś, co uważają za
wartościowe, to i tak lądują w jakiejś dyskursie i narracji neomarksizmu, bo
jeżeli nawet znają coś spoza niej, to i tak ze względu na kierunek kształcenia
traktują jak przestarzałe. Np. Eco w Wahadle... wyśmiewa się z neomarksizmu lat
70-tych stosując de facto neomarksistowską siatkę pojęć. Takie błędne koło,
dzięki któremu eurokomunizm ma się dobrze po wszystkich próbach rewizji.

234. Data: 2019-08-11 20:01:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Skiorvensen napisał:
> [...]
<6...@g...c
om>

> [...]
> dzięki któremu eurokomunizm ma się dobrze po wszystkich próbach rewizji.

PS. Należy powiedzieć też, Wahadło... z kolei odnosi się do epoki, w której
tworzyli Wilson i Shea, którzy to z kolei traktowali klasyczny marksizm
jako dom wariatów, pożyczając zresztą niekonsekwentnie różne idee od Reicha
i Marcusego... No ale oni byli w sumie tylko pisarzami popularnych romansów
przygodowych i coachami trochę grzebiącym również w psychologii, ezoteryce
i cholera wie czym, a na głębszych filozofów społecznych się tylko stylizowali.
Nie można wymagać od autora historycznych czy przygodowych bestsellerów, żeby
był właściwym specjalistą od spraw społecznych a nie tylko pudłem rezonansowym.
On pisze tylko w takiej rzeczywistości jakiej hołduje publiczność.

235. Data: 2019-08-12 01:40:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-11 16:26, Trybun wrote:

> Żeby było bardziej tragicznie - nawet wcale nie większość.

Coś w tym jest!
Niektórzy uważają, że cybernetyka spoleczna umożliwia sterowanie
spoleczeństwem, jak prostym automatem, (np: samochodem). W tym celu
wystarczy rozpoznać bieżącą reaktywność na dany bodziec i w określonym
czasie zastosować z odpowiednim natężeniem.

https://akademiapolityczna.wordpress.com/2015/07/17/
cybernetyka-spoleczna-jak-sterowac-spoleczenstwem/

236. Data: 2019-08-12 01:53:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-12 01:40, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://akademiapolityczna.wordpress.com/2015/07/17/
cybernetyka-spoleczna-jak-sterowac-spoleczenstwem/

BTW:
jesli kogoś interesuja szczegóły polskiej sceny politycznej w ujęciu
cybernetyki, to tu jest dość interesujący i obszerny wyklad!
nieodżałowany doc. Józef Kossecki.

NAI Warszawa (dawniej Harfor.pl) Nadawane na żywo 18 maj 2015

PSC 19. Polski system sterowania społecznego po tzw. transformacji
https://www.youtube.com/watch?v=U-1eeuULbYs

tematyka kolejnych części wykładu:

00:00 Główne elementy polskiego systemu sterowania społecznego w
ostatnim ćwierćwieczu

01:58 Kandydaci na Urząd Prezydenta RP

04:46 Analiza polskiego systemu sterowania społecznego

46:15 Siły polityczne w PRL

56:27 Administracja rządowa i samorządowa w III RP

1:08:37 Niska świadomość społeczna jako wspólny mianownik systemów
sterowania o charakterze bizantyńsko-turańskim

1:09:44 Komputery i biurokracja

1:12:38 Gra biurokracji ze społeczeństwem

1:13:55 Zastosowanie cybernetyki w chemii i biologii molekularnej

1:15:09 Gospodarka centralnie sterowana przez UE

1:19:26 Cywilizacja śmierci

1:21:14 Sfastyka na banknotach

1:25:51 Uniezależnienie się od inflacji

1:27:27 Systemy o rozbudowie powstrzymywanej i niepowstrzymywanej

1:29:26 Ujawniać prawdę

1:32:29 Unijni biurokraci

1:33:22 Twórczość Doc. J.Kosseckiego

1:35:35 Demokracja

1:36:47 Osoby niegłosujące w wyborach

1:39:48 Homeostat rozproszony

1:43:38 Studiowanie cybernetyki

1:45:34 Publikacje Stanisława Tymińskiego

1:47:33 Zawody przyszłości

1:48:41 Definiowanie cybernetyki

1:51:25 Carskie metody działania

1:52:18 Aktywność mafii w czasach PRL

1:53:39 Miara efektów sprzężenia zwrotnego

1:54:24 Niemieckie i radzieckie metody psychologiczne

2:02:01 Efektywność kierowania

2:04:44 Wykłady cybernetyki w Wyższej Szkole Oficerskiej

2:08:23 Niebezpieczna polityka w III RP

2:09:14 Korporacjonizm za czasów Gierka

2:11:39 Przekształcenie PZPR w III RP

2:15:59 Imigracja islamistów

2:16:24 Medialne kłamstwa i propaganda

===

237. Data: 2019-08-12 02:02:00

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-11 17:01, Trybun wrote:

> Pytanie tylko - chwalisz taki stan rzeczy czy krytykujesz?
>
> W tym rządzeniu cały ambaras - nie wybieramy kogoś do pomiatania nami a
> do reprezentowania naszych interesów. Taki twór powinien konstytucyjnie
> być pozbawiony prawa do zabawy w władców.

A który sposób wydawania pieniędzy jest godny pochwały?

1) - własne na siebie
(oszczednie i celowo, optymalnie)

2) - własne na kogoś
(oszczędnie ale nie zawsze celowo, czy optymalnie)

3) - cudze na siebie
(niekoniecznie oszcędnie, ale przynajmiej celowo i optymalnie)

4) - czudze na kogoś
(nieoszczędnie i najczęściej niecelowo a już napewno nie optymalnie)

(c) Milton Friedman

Tak samo jest w władzą.
Najlepsze decyzje podejmuje się samodzielnie, we własnym interesie.

//to również jest odpowiedz dotycząca idealnego reprezentanta :)

238. Data: 2019-08-12 02:10:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-11 17:02, Trybun wrote:

> Ale im chyba nie chodzi o jakąś rewolucję.

Najprawdopodobniej, nie chodzi.
To za ich pomocą zupełnie inne grupy społeczne realizują swoje cele.
Osobiście odnosze wrażenie, że większość z tego teczowego towarzystwa,
nie zdają sobie sprawy w czym uczestniczy.

239. Data: 2019-08-12 02:18:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-11 17:02, Trybun wrote:

>  Najlepiej zacząć od edukacji angielskiego dworu królewskiego, i
> polskiego urzędu prezydenckiego.. Takie mamy odgorne wzorce a swoich
> potomkow mamy uczyć skromności?

Dwór angielski już 'podziękował' Niemcom i Francuzom za towarzystwo.
Teraz warto uważnie przyglądać się innym monarchiom, typu Holandia,
Dania, itd.

Może nie tak zaraz skromności, ale na początek większego poczucia
współnoty.
Naturalnie wymaga to odbudowy elity, której, de facto nie ma.

240. Data: 2019-08-12 03:08:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-11 17:04, Trybun wrote:

> [...]
> wiara że Francja da nam Madagaskar. Wypisz wymaluj - "polskie inwestycje
> w postsaddamowskim Iraku", obiecywane współcześnie przez USA.

Tu mówią o zwijaniu globalizacji. O tym, że Świat jest już inny.

Dr Jacek BARTOSIAK u Tomasza WRÓBLEWSKIEGO. Wolność w Remoncie #48
https://www.youtube.com/watch?v=eVGkK5LmVrQ

Co po GLOBALIZACJI? Wolność w Remoncie #59
https://www.youtube.com/watch?v=h5yGcVdciKs

//naprawde warto posluchać.... jesli ustawi się jakość obrazu na 144
pixele, to niewiele megabajtów zajmie.

Ta Brazylia i Chile to obecnie nowe geostrategiczne punkty z powodu, że
obecnie centrum świata nie jest już Atlantyk, tylko Pacyfik.
//ostatnio Tramp odwiedził Danie, która jest kluczowym państwem z punktu
widzenia dostępu do Bałtyku.

Taki rurociąg przez Polske, to ani Niemcom, ani Rosjanom by się nie
przydał. Dlatego projekt upadł.
Z chwilą, gdy Polska, Turcja i Bałkany podjeły wspołprace w kwestii
budowy rurociągu Nabucco, który miał de facto odbierać gaz z rosyjskiego
systemu gazowego, Rosja i Niemcy błyskawicznie położyły rurociąg na Bałtyku.

Tych Łosi jednak troche było. Przez jeden miesiąc, (sierpień 39),
wyprodukowano ponad 120 sztuk. Najciekawsze jednak jest to, że samolot
mial zasięg z Poznania do Zagłębia Ruhry i z powrotem. Wtedy z Polski, z
Grodzieńszczyzny było z 500 km, ale, Moskwy raczej nikt by nie
bombardował, bo i po co? Lepsze cele to rejony przemysłowe.

I Francja dostała za swoje, za to, że nie wywiązała się z sojuszy,
Brytania, także.
Od jakiegoś już czasu, Polska ma zbieżne interesy z geostrategicznymi
interesami USA, własnie w rejonie Niziny Środkowoeuropejskiej, jednak
może się okazać niebawem, że główną siłą wojsk lądowych w rejonie będzie
własnie nasza armia.

//tu jest to jednoznacznie wyłożone:

Wrocław: wykład dra Jacka Bartosiaka w Akademii Wojsk Lądowych
https://www.youtube.com/watch?v=8jrlQu5TnBE

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".