To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

351. Data: 2019-09-03 04:43:29

Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-09-02 18:06, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 8 Aug 2019 18:58:11 -0700 (PDT)
> doszła do mnie wiadomość <e...@g...c
om>
> od j...@o...pl :

> Powielasz prawicowe mity, nawet się nie zastananowiłeś, czy to prawda.
> Ładnie slwstr to zdebunkował:
> https://slwstr.net/blog/2019/40-homoseksualistw-to-p
edofile
> Daj sobie spokój z czytaniem, to nie dla ciebie.
> To dla biernych czytaczy.

https://pbs.twimg.com/profile_images/818794639729852
416/OQoQgAFl_400x400.jpg

//należy się...!

352. Data: 2019-09-07 05:55:38

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> //bez przymuszenia młodego człowieka do nauki i pracy nad soba, wyrośnie
> z niego najwyżej cwana małpa.

ciekawe; to znaczy w tym ujęciu jestem tylko cwaną małpą, bo nikt nie był w stanie
zmusić mnie do nauki, ni pracy nad sobą.

a jeśli mówię niemałpom, aby nie patrzyli na to, że im i mi bogactwa niekoniecznie
ma przybywać, ale za to ogółowi społeczeństwa zacznie zamożności przybywać,
to kim jestem, a kim wy, włącznie z szanownymi zonami, jesteście?

jacek

353. Data: 2019-09-08 10:30:38

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 05:06, Izaura pisze:

> Ale ten 'Das Unbehagne', warunkuje istnienie Kultury.
>
> //bez przymuszenia młodego człowieka do nauki i pracy nad soba,
> wyrośnie z niego najwyżej cwana małpa.

I tu cały ambaras - tylko tak wycwaniona małpa może bezkarnie
podporządkować sobie tłum ogłupionych tumanów.

354. Data: 2019-09-08 10:32:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 05:13, Izaura pisze:

> Zapewne to kwestia warunków i zdolności przystosowawczych.
> Dziś gdy w Azji produkuje sie prawie wszystko, cały zachód zaczyna
> wyzbywać się cywilizacyjnej zdolności do wytwarzania przedmiotow
> złożonych. W takim USA kształci sie 7% inżynierów, z ogólnej liczby
> absolwentów, z czego czterech na pięciu, to Azjaci :)

Niby Azjaci zdolniejsi i z większymi szansami na osiągnięcie postępu?
Niestety, większość krajów Azji ma naleciałości kolonialne, a wiec
zdolni są tylko do powielania błędów "białego człowieka". USA słynne są
z liczby kształconych prawników, tymczasem normalny człowiek aby się
skutecznie bronic przed "państwem" musi korzystać z ich usług. Czy to
nie pospolite gonienie własnego ogona? Gdzie/do czego ludzkość z takim
podejście chce dojść? Inżynier (S)Twórca - Bóg, na pewno stworzył nas na
swoje podobieństwo?

355. Data: 2019-09-08 10:35:05

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 05:25, Izaura pisze:

> Zgodnie z założeniam teorii krytycznej zawsze ma być jakaś grupa
> społeczna, która ma trwały i nierozwiązywalny konflikt z resztą, czy
> też, większością społeczeństwa. W obecnej chwili, ci którzy pociągają
> za sznurki uważają, że taka grupa to LGBTI. Gdyby tolerancyjne
> społeczeństwo 'zezwoliło' na to by żyli tak jak chcą, to nie mieli by
> powodu do protestów i cały ich rewolucyjny potencjał by wygasł a wraz
> z nim znikła by możliwość, by mniejszość zarządzała większością.
>
> //to jest tak genialne w swej prostocie, że aż nie do uwierzenia:
> [...]
TYKULTURA-PODSTAWY-TEORIA-KRYTYCZNA.html

Efekt rządzenia. Tzw władzy łatwiej się rządzi podzielonym
społeczeństwem. To przede wszystkim oni dzielą społeczeństwo na
podobieństwo owadów. Nic, absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie aby
pedały i lesby mogły wchodzić w związki małżeńskie, tymczasem żadna
władza nic nie zrobiła w tym kierunku. Nic nie stoi na przeszkodzie aby
do Konstytucji wprowadzić zapis o trzeciej płci. A jeszcze wczoraj
słyszałem słowa J. Kaczyńskiego "o godności Polaków," i jego walce o tą
godność...  Ty Jarek przestań walczyć i o tym gadać a wreszcie coś
pożytecznego zrób dla Polaków, aby przestali wychodzić protestować  na
ulicę .

356. Data: 2019-09-08 10:35:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 05:32, Izaura pisze:

> Ta, PiS jest na fali.
>
> //licze na to, że w miare postępowania zapaści w unii, przejmą
> niektóre postulaty z Korwina i Żółtka.
> https://www.facebook.com/Zoltek.Stanislaw

Wolałbym aby Korwin i warunkowo Żółtek wprowadzali swoje postulaty bez
udziału PiSu.

357. Data: 2019-09-08 10:36:42

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2019 o 00:09, j...@o...pl pisze:

> Czytanie przygłupów mówiących o lasce już mi się po prostu znudziło.
> Ciekawe dlaczego nie pisaliście o niej, kiedy Polska przez zachód
> była okradana na 50 mld rocznie. Ale prasę, zwłaszcza w Niemczech,
> miała wspaniałą.
> Wot i cud cudów:), nieprawdaż?

Czyli głowa w piach i jest git?  Nie wiem do kogo ten apel - ja cały
czas pisałem i piszę o zagrożeniach dla Polski jakie nam niesie ten
"Zachód" i z cholerę nie bylem dumny z tego że niejaki Balcerowicz był
masowo wyróżniany mianem "człowieka roku" przez ichnie media.

> [...]
> korzyści z transferu przez stacje przesyłowe; Polska miała tylko dostarczać,
> zwłaszcza Niemcom, "materiału ludzkiego" i być wykorzystywana na wszelkie
> możliwe sposoby, a nie zarabiać.
> Rozwój Polski jest przeciwny interesom zarówno Rosji, jak i Niemiec, choć może
> po odejściu ze służby współpracowniczki Stasi, pani Merkel, Niemcy normalnie
> spróbują spojrzeć na świat i zobaczą, że można zarabiać współpracując
> z pokojowo nastawionym sąsiadem, zamiast pchać się w sojusz, by znów być wielkim,
> z krajem, który żadnych zawartych paktów nie dotrzyma i połknie współbratymca.

Nie widzę żadnych sprzeczności między interesami Rosji a Niemiec, tak że
to Polska mogłaby być jakąś w tym przeszkodą. Ot po prostu znowu robimy
znowu jankesom laskę którzy chcą zaistnieć z swoimi kopalinami w
Europie, oczywiście kosztem dobrych stosunków z sąsiadami. Poza czystymi
stratami nic nie zyskaliśmy na tym naszym "NIE" dla nowego rurociągu
przez Polskę.

Frau Merkel to nie dyktator który wydaje ukazy, tak więc mimo wszystko
nie mylmy naszej "demokracji" z niemiecką.

> skoro, skoro, skoro.
> przeczytaj co napisałem, strusiu.

Tylko potwierdziłeś, niestety.

> lepiej niż Ty może i się orientował - jeśli był ze wschodu:)

Dla mnie zupełnie nieważne KOMU, istotą problemu jest samo robienie laski.

> jedź do Rassiji, tam wolność kwitnie całą gębą:)

Bo w Polsce nie ma na to szans?

> zaraz tam poufałość; tak się napisało szczerze, patrząc na wygłaszane poglądy,
> choć faktycznie trochę niefortunnie, zresztą jak to dość często bywa przy pisaniu
> szczerym.
>
> pozdrawiam,
> jacek

Rozumiem, jednak bardziej interesuje mnie odpowiedź na pytanie - "czy
masz coś na usprawiedliwienie"?

358. Data: 2019-09-08 10:37:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 05:39, Izaura pisze:

> Nie będzie Amerykańców, to przyjdą Moskale.

Albo i nie przyjdą. Indianie w Ameryce jakoś dawali radę żyć przed
przybyciem białych.

359. Data: 2019-09-10 06:29:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 8 września 2019 10:36:44 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> "Zachód" i z cholerę nie bylem dumny z tego że niejaki Balcerowicz był
> masowo wyróżniany mianem "człowieka roku" przez ichnie media.

w takim razie mamy podobne zapatrywania, więc przestań już z tą głową:)

> [...]
> Europie, oczywiście kosztem dobrych stosunków z sąsiadami. Poza czystymi
> stratami nic nie zyskaliśmy na tym naszym "NIE" dla nowego rurociągu

ja nie powiedziałem nie dla przebiegu rurociągu przez Polskę; wprost przeciwnie;
dawno napisałem dobitnie, że chcę, aby popłynął przez Polskę;
a że ktoś nie zrozumiał, o co chodzi, to wyraz nieumiejętności czytania słów
w kontekście przyjęcia dobrej woli wypowiedzi.

> Frau Merkel to nie dyktator który wydaje ukazy, tak więc mimo wszystko
> nie mylmy naszej "demokracji" z niemiecką.

to my, czy oni czerpali zyski z tuskowego braku uszczelnienia Vat-u?
to na polskie, czy obcokrajowe przedsięwzięcia, były wyprowadzane
z naszego kraju setki miliardów złotych?
to obcokrajowcy posiadają u nich 80% procent gazet regionalnych,
czy może obcokrajowcy, zwłaszcza Niemcy u nas?
to może wszelkie główne portale internetowe: WP, Onet, Interia mają strukturę
własnościową polską, czy obcokrajową, głownie niemiecką?

my naprawdę nie mylimy kochany człowieku zachodniej "demokracji" z naszą,
choć tylko połowicznie, na ten czas, prawdziwą.

jacek

360. Data: 2019-09-10 06:46:03

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bo w Polsce nie ma na to szans?

w Polsce, od PIS-u i mimo PIS-u chwalącego tylko siebie, jest to standadtem.

Tak, mamy najwięcej bogactw naturalnych w całej Europie, być może nawet więcej
od całej kremlowskiej Rosji. Najwyższy czas spojrzeć, jak sam powiedziałeś,
rze_cz_owo.

jacek

ogloszenia spoleczne
Wyrzucony pracownik IKEA
polish chams?
Nienawisc i pogarda (Re: chamstwo i prostactwo)
Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".