Tort dla 10-latka

1. Data: 2001-09-18 05:49:55

Temat: Tort dla 10-latka
Od: "Ewusia" <e...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o przepis na smaczny tort na urodziny mojego syna Mateuszka.
Chciałabym zrobić mu niespodziankę i przygotować tort o jakimś wymyślonym
kształcie nie tradycyjnym - okrągłym. Pamiętam że ktoś podawał kiedyś
stronkę z przepisami niestety w archiwum grupy nie mogłam znaleźć. Bardzo
proszę o pomoc.
Ewa

1. Data: 2001-09-18 05:52:03

Temat: Re: Tort dla 10-latka
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewusia" <e...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kształcie nie tradycyjnym - okrągłym. Pamiętam że ktoś podawał kiedyś
> stronkę z przepisami niestety w archiwum grupy nie mogłam znaleźć. Bardzo

Ja mogę powiedzieć, jak baaaardzo prosto zrobić tort w kształcie węża;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-18 05:56:17

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewusia wrote:

> (...) Pamiętam że ktoś podawał kiedyś
> stronkę z przepisami niestety w archiwum grupy nie mogłam znaleźć. Bardzo
> proszę o pomoc.
> Ewa

Ja kiedys podawalam tego linka, moze o to chodzi?

http://www.kulinaria.pl/kategorie.php?nr=22

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2001-09-18 07:51:53

Temat: Z porannej poczty
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

Na egzaminie na akademii rolniczej, zdaje jakiś Arab.
- Proszę mi podać skład kiszonki - zadano mu pytanie
Na to Arab zrobił wielkie oczy, szczęką uderzył za zdziwienia w stół,
chwycił się za kieszeń przy koszuli i zapytał:
- KISZONKI ??????

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-18 08:43:22

Temat: Re: Z porannej poczty
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisał w wiadomości
p.com.pl...

> [...]
>

> --
> Maya
> "When God made man, she was only testing"

ROTFL !
O rety, chyba przestanę czytać w pracy, bo mnie wyleją...
Już drugi raz parsknęłam na głos śmiechem...
Pozdro
AniaK

1. Data: 2001-09-18 13:49:01

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

trudne i upierdliwe, ale nie okragle -- pieczesz cala mase malych ptysiow,
napelniasz masa budyniowa lub inna, wedle smaku (moga tez byc lody, zle
wtedy trzeba to robic SZYBKO!), i uladasz piramide, sklejajac karmelem.
Dekoracja zbitej smietany albo ubitych bialek .....

V.

1. Data: 2001-09-19 10:20:57

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja kiedys dla coreczki mojej kuzynki pieklam torta, ta miala wtedy 2 lata
to byl tort w ksztalcie glowy krolika
pieczesz dwa biszkopty okragle
jeden to bedzie glowa
drugi natomiast musisz troche pocwiartowac [juz po przelozeniu, bo pozniej
bedzie porblem]
wycinasz najpierw uszy [tak na brzegach najlepiej, odcinasz dwie lodeczki]
a z reszty robisz muche [jakies dwa trojkonty powinny Ci zostac]
wszystko obsmarowujesz na okolo masa i posypujesz wiorkami kokosowymi
znaczy sie glowe i uszy bialymi, a muche mozesz jakimis kolorowymi:)
srodki uszu zaznaczasz czekoladowymi wiorkami albo kropelkami
nos i oczy robisz z wisienek albo innych owocow kandyzoanych
ew. orzechow wlosich
efekt jest bajeczny, dzieciaki maja radosc ze hoho:)
tylko trzeba znalesc duuuza tace zbey to wszystko rzem podac:)

jesli chodzi o krem do tortu, to proponuje orzechowy lub kawowy
bialego zostawic do obsmarowania calosci juz na koniec z wierzchu
zawsze mozna jeszcze cos pocudowac z owocami:)

to tyle
wiem ze ten pomysl pochodzil z ktorego poradnika domowego

pozdry Monika

1. Data: 2001-09-21 08:21:36

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe. maua piegowata twierdzi, że:
> ja kiedys dla coreczki mojej kuzynki pieklam torta, ta miala wtedy 2 lata
> to byl tort w ksztalcie glowy krolika

Można też zrobić motylka. Okrągły tort trzeba preciąć na pół (pionowo :)
i przekręcić połówki - powstają wtedy 'skrzydła' motyla.
Potem tylko dorobić z czegokolwiek główkę i czółki z laski waniliowej.

> pozdry Monika

Sławek
--
________ W każdym razie wiem dokładnie co robię i jak wysyłam artykuły.
_/ __/ __/ Pszemol

1. Data: 2001-09-27 18:36:44

Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sep 2001 09:51:53 +0200, i...@r...com.pl (Klient -
rzeczoznawcyap - info) wrote:

> [...]
>Na to Arab zrobił wielkie oczy, szczęką uderzył za zdziwienia w stół,
>chwycił się za kieszeń przy koszuli i zapytał:

A ja bede wredna i opowiem jak robilismy test organoleptyczny kiszonek
roznych: trza bylo sprawdzic konsystencje, barwe, zapach, smak.... W
pierwszej chwili kazdy mordke wykrecil w bok i przewracal oczami ale
jak sie juz wzielo do pyska kawalek to nawet niezle bylo! Pod
warunkiem oczywiscie ze kiszonka byla 1 jakosci, bo te gorszej to
bleeeh! I fuj. A te dobre to jak kiszona kapusta albo ogorcy.
Najsmaczniejsza byla CCM czyli z mlodych kolb kukurydzy, hieh, hieh!

pozdrawiam figlarnie Hania/Didi

1. Data: 2001-09-28 11:02:08

Od: KrzyWish <K...@p...fm-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Pięknego dnia Thu, 27 Sep 2001 20:36:44 +0200, Hanna Deirdre
<l...@k...net.pl> używając klawiatury, obwieścił(a) wszem i wobec:

Witam!

Również na AR (w Krakowie) i również pytany Arab:
- Co to jest BYLINA?
- Ale dlaczego się Pan mnie o to pyta?
- Proszę powiedzeć co to jest bylina.
- Ale dlaczego...
(tak ze cztery razy)
- Czy powie pan w końcu co to jest BYLINA?
- A więc BYLINA to jest takie miejsce gdzie w nocy można kupić wódkę?

--
KrzyWish [ http://krzywish.republika.pl ]
[ http://ubezpieczsie.republika.pl ]

buraczki