Tort weselny

1. Data: 2005-07-01 11:12:36

Temat: Tort weselny
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

MAm pytanko jaka ilosc tortu jest potrzebna na 50 osbob???
Jak to sie przylicza - 100g na osobe czy jak

2. Data: 2005-07-01 12:04:47

Temat: Re: Tort weselny
Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

MrOwA wrote:

> MAm pytanko jaka ilosc tortu jest potrzebna na 50 osbob???
> Jak to sie przylicza - 100g na osobe czy jak

Najlepiej zapytać w cukierni przy zamawianiu - powinni doradzić. Ja tak
zrobiłem i tortu nie brakło (zostało, ale nie jakaś przesadna ilość).
Na 130 osób zamawiałem około 9 kg torta.

Pozdrawiam,

Marcin

3. Data: 2005-07-01 13:10:29

Od: "Dominika Korona" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej :)

ja kupowalam tort weselny 2,5kg na 23 osoby:) (kosztowalo to nas od
120-150zl.)

pozdrawiam

"Marcin Wieczorek" <n...@l...spamu.org> wrote in message

> [...]
> zrobiłem i tortu nie brakło (zostało, ale nie jakaś przesadna ilość).
> Na 130 osób zamawiałem około 9 kg torta.

pralka Electrolux EWT 1015
Program do projektowania mebli
problem ze zmywarką Indesit IDL42
Naprawa pralek Warszawa