Trądzik.

1. Data: 2007-02-20 17:21:54

Temat: Trądzik.
Od: a...@i...eu szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Mam dość poważny problem z trądzikiem. Leczę się na niego już bodajże
szósty rok i jedyne co mogłem zdziałać to kilkutygodniowa poprawa po
dosyć długiej kuracji antybiotykowej... Znacie może jakieś sposoby na
wyleczenie trądziku? Szczególnie takie gdzie nie odbije się to na moim
żołądku i wątrobie...
Słyszałem coś o homeopatii? Próbował ktoś z Was leczyc się w ten
sposób?

Pozdrawiam,

Andrzej

2. Data: 2007-02-20 17:39:44

Temat: Re: Trądzik.
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Feb 2007 09:21:54 -0800, a...@i...eu napisał(a):

> Mam dość poważny problem z trądzikiem.

uuu, to ja nie chce myslec co masz na pizdzie.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

3. Data: 2007-02-20 17:49:49

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...eu napisał(a)
wnews:1171992114.907264.70580@l53g2000cwa.googlegrou
ps.com:

> [...]
> dosyć długiej kuracji antybiotykowej... Znacie może jakieś sposoby na
> wyleczenie trądziku? Szczególnie takie gdzie nie odbije się to na moim

Nie wiem czy sie nie odbije. Zapytaj o pochodna wit. A.
Aknenormin naprzyklad.

> Słyszałem coś o homeopatii? Próbował ktoś z Was leczyc się w ten
> sposób?

Nie.

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2007-02-20 18:37:16

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@i...eu napisał(a):

> [...]
> dosyć długiej kuracji antybiotykowej... Znacie może jakieś sposoby na
> wyleczenie trądziku? Szczególnie takie gdzie nie odbije się to na moim

A robiłeś wymaz? Znajomy długie lata probował wyleczyć trądzik - jak w
końcu zrobił wymaz to mu gronkowiec wyszedł.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

5. Data: 2007-02-20 19:46:26

Od: "Huda_Larwa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pomógł Skinoren (do kupienia w aptece ok. 30-40 zl), ale nie miałam
bardzo ostrego tego trądziku - ale efekt jest dopiero po jakimś czasie
i właściwie trzeba sotsować cały czas. Ogólnie polecam do mycia buzi
dobry żel - np. Effaclar. Pani z apteki mi poleciła, żeby przy myciu
zostawić go na trochę na twarzy (np. w miedzyczasie umyć zęby). Ja mam
bardzo wrażliwą skórę i tylko coś ostrzejszego "przeciwtrądzikowego"
ze sklepu powoduje wysuszanie i pogorszenie stanu ogólnego.

Jeśli jesteś pod stałym nadzorem dermatologa, to może spróbuj go
zmienić.
Pozdrawiam,
HL

6. Data: 2007-02-23 20:41:12

Od: "IRC" <XXXirc @ cenetXXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem coś o homeopatii? Próbował ktoś z Was leczyc się w ten
sposób?

czesc
ja miałem dosc powazny problem z tradzikiem - masakra.
jak jestes zainteresowana to napisz na priv, podziele sie skutecznymi -jak
narazie sposobami.
powiem ze jest o niebo lepiej.
pz.

IRC

7. Data: 2007-02-27 17:12:55

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

IRC napisał(a):
> [...]
> ja miałem dosc powazny problem z tradzikiem - masakra.
> jak jestes zainteresowana to napisz na priv, podziele sie skutecznymi -jak

Możesz napisać cos wiecej o tych skutecznych sposobach walki z
trądzikiem? Bylbym bardzo wdzieczny ;)

8. Data: 2007-03-01 22:10:59

Od: "IRC" <XXXirc @ cenetXXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz napisać cos wiecej o tych skutecznych sposobach walki z
trądzikiem? Bylbym bardzo wdzieczny ;)

ja zacząłem od:
odstawic mydło
zaczalem myc twarz rano i wieczorem zel akniker pozostawiajac na twarzy na
czas mycia zebów.

to co napewno wiesz - nie wyciskac ani nie ruszac syfów.

dieta nie ma duzego znaczenia ale dobrze jest duzo pic - absolutnie nic
gazowanego z cola i pepsi na czele.

spróbuj z tym zelem i jak bedzie poprawa to sie odezwij, powiem co dalej,

warto bo u mnie działa

pz.

lukajcie!!!!!!
Guerlain Aqua Allegoria 2007