Trawa a przymrozek

1. Data: 2011-03-21 06:14:55

Temat: Trawa a przymrozek
Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wysiałem w sobotę trawę na swojej działce ok 3 ar. Z soboty na niedziele temp ok
0 st. C. Dziś po nocce temperatura -1,0 st. C i szadz na ziemi. Liczę na to, że
nic sie nie stanie z nasionami. Jeszcze przeciez nie wykiełkowały.
Co wy o tym sądzicie ? Przemarzły czy wzejdą ? Ile czasu trzeba czekać by coś
możńa było dojrzeć ?

2. Data: 2011-03-21 15:01:45

Temat: Re: Trawa a przymrozek
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wykiełkowały. Co wy o tym sądzicie ? Przemarzły czy wzejdą ? Ile czasu
> trzeba czekać by coś możńa było dojrzeć ?

Hejka. Przymrozki wiosną to normalna sytuacja. Ostatni w połowie maja
ale wyjątkowo potrafi zdarzyć się i na poczatku czerwca.
Nasiona traw ani kiełki nie przemarzną. :-) Czekaj spokojnie na wschody
bo ocieplenie zapowiedzieli dopiero na początek kwietnia.
Pozdrawiam wiosennie Ja...cki

trociny na ściółkę
Ogrodnik amator
Co to może byc za odmiana pomidorów?