Triquilar -czy konieczna jest przerwa na okres co miesiac?

1. Data: 2006-06-23 20:13:24

Temat: Triquilar -czy konieczna jest przerwa na okres co miesiac?
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko: Wczesniej zazywalam Logest a teraz biore Triquilar.
Przypadku wczesniejszych tabletek przerwa na okrec byla obowiazkowa
co 3miesiace. Ale teraz nie wiem co mam robic w przypadku Triquilaru
poniewaz w ulotce nic nei pisze na ten temat:/. Czy ktos moze wie jak
powinnam postepowac?I czy moge nadal robic przerwy co trzy miesiace?

2. Data: 2006-06-24 16:30:26

Temat: Triquilar -czy konieczna jest przerwa na okres co miesiac?Re:
Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora