Trzecia noga?

191. Data: 2013-07-20 08:02:43

Temat: Re: Trzecia noga?
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 20:41, Trybun pisze:

> Biedak, jego muskulatura świadczy o tym że facetem "małego formatu".
> Właśnie muskulaturą, bądź autem marki Ferrari niektórzy rekompensują
> sobie pewne braki.

Tak twierdzą niektórzy, nie mając dobrych aut i ładnego ciała. Ciekawe,
dlaczego?

Dobre auta mają ci, których na to stać i którzy je lubią i nie ma to nic
wspólnego z wielkością przyrodzenia. Po prostu. To nie jest teoria :)
I są tacy na tym świecie, w tym kraju.

Człowiek (dowolnej płci) powinien być dobrze zbudowany, uprawiać jakąś
aktywność fizyczną (nie jestem zwolenniczką siłowni) właśnie po to, by w
późniejszym wieku wszystko mu dobrze działało.
Prędzej otyli niemrawcy w starych rzęchach mają kłopoty seksualne,
niezależnie od rozmiaru członka, wynikające z frustracji i zazdrości.

Ps.
Też nie dopatruję się tam "trzeciej nogi" :)

192. Data: 2013-07-20 08:05:49

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-19 22:37, Fragile pisze:

> A i tak lewym i prawym sierpowym co i rusz dostaję ;)

Dlaczego tak uważasz?

193. Data: 2013-07-20 08:09:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> aktywność fizyczną (nie jestem zwolenniczką siłowni) właśnie po to, by w
> późniejszym wieku wszystko mu dobrze działało.

Ale przyznasz, ze to sprawa onego czlowieka?

> Prędzej otyli niemrawcy w starych rzęchach mają kłopoty seksualne,
> niezależnie od rozmiaru członka, wynikające z frustracji i zazdrości.

Wlasnie, bez kondycji ponoc w lozku tez sie nie chce. Tym bardziej laczenie
sprawnego ciala z niesprawnym piiiii dowodzi tego co tu napisano.

I dalej - dla niejednego faceta lepsze auto sluzy wlasnie podbojom, a po coz
mialyby one byc gdyby byla jakowas niesprawnosc?

194. Data: 2013-07-20 08:11:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak uważasz?

Bo poniewaz czuje taka potrzebe.

195. Data: 2013-07-20 08:20:56

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 08:09, Ghost pisze:

> Ale przyznasz, ze to sprawa onego czlowieka?
Kowalem swego losu.
Chyba, że los całkiem wykręci numer i jest jakiś wielki problem
zdrowotny, ale ro skrajne i pojedyncze przypadki.

196. Data: 2013-07-20 08:55:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-20 08:02, obywatel Sara uprzejmie donosi:
> W dniu 2013-07-18 20:41, Trybun pisze:
>
> Ps.
> Też nie dopatruję się tam "trzeciej nogi" :)

Może to taki test Rorschacha był?

197. Data: 2013-07-20 09:02:44

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-20 08:55, Qrczak pisze:
> test Rorschacha

...albo raz na ludowo: głodnemu chleb na myśli.

198. Data: 2013-07-20 09:52:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Sara" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Bo poniewaz czuje taka potrzebe.
Ach ta potrzeba...ty swojej odpowiadania za kogoś nie możesz powstrzymać za
nic.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

199. Data: 2013-07-20 09:55:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Ach ta potrzeba...ty swojej odpowiadania za kogoś nie możesz powstrzymać
> za nic.

Dlaczego wypowiadasz sie za mnie, moj ty lennoniku?

200. Data: 2013-07-20 11:06:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-19 22:39, obywatel Fragile uprzejmie donosi:

> Tyyyy? Taki przystojny, inteligentny, empatyczny i dowcipny? :)

Więcej już chyba nie dodam.

Bankowcy przyznają: dług (POlski) jest jak narkotyk! WOW!
Czy jest ktos na tej grupie
Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez