U Was też tak jest?

21. Data: 2014-02-22 15:25:39

Temat: Re: U Was też tak jest?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-22 14:30, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Produkujesz więc inwalidę, udającego w toważywstwie dorosłyh, że jest
> genijalny.

Wolę genialnego inwalidę niż drugiego Stokrotka.

22. Data: 2014-02-22 19:34:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-22 18:48, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> I to jest twuj problem: ty wolisz genijalnego inwelidę, ale zapominasz
> spytać się jego czym on hce zostać: genijalnym inwalidą , czy Stokrotkiem.

I to jest ciekawe. Bo ty w tej chwili mianujesz się drugą Ikselką.

23. Data: 2014-02-22 20:11:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-22 19:55, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Ty byś się własnymi dziećmi zajął, a nie głupoty pisał.

Którymi? Jakieś szczegóły?

24. Data: 2014-02-23 20:49:45

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-22 10:51, Qrczak pisze:
> Parę razy szarpnąć panią.
W sumie jest to jakieś rozwiązanie. Jak gdzieś doniesie, to po prostu
powiedzieć, że kłamie :->

> Dobre!
> A najlepsze w sumie dla bezpieczeństwa dzieci byłoby, jakby szkołę zamknęli.
W sumie nie da się tej odważnej tezy nijak podważyć :-)

Maciek

25. Data: 2014-02-23 20:52:31

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-22 18:48, Stokrotka pisze:
> I to jest twuj problem: ty wolisz genijalnego inwelidę, ale zapominasz
> spytać się jego czym on hce zostać: genijalnym inwalidą , czy Stokrotkiem.
Nie nie nie nie! Genialnym inwalidą, genialną inwalidką, Stokrotkiem,
czy Stokrotką :->

Maciek

26. Data: 2014-05-28 02:00:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Feb 2014 17:04:37 +0100, Qrczak napisał(a):

> Uważam, że pani Młodego w
> ogóle jest niewymagająca, nie zadaje prac domowych. I to ja bardziej,
> matka Młodego uważanego przez panią za przeciętniaka, wymuszam na pani,
> by była wymagająca.

http://finanse.wp.pl/kat,18453,title,Zadania-domowe-
sa-nielegalne,wid,9500980,wiadomosc.html?ticaid=112c
d9
33333-)

27. Data: 2014-05-28 20:53:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://finanse.wp.pl/kat,18453,title,Zadania-domowe-
sa-nielegalne,wid,9500980,wiadomosc.html?ticaid=112c
d9
> 33333-)

"Rzecznik Praw Ucznia dopiero zaczyna batalię o uznanie odrabiania
lekcji w domu za nieobowiązkowe."
Ledwo zaczął a już skończył.

Szóstki
testując trzecioklasistów - OBUT 2014