USUNĄĆ CIĄŻE??!!!

1. Data: 2003-05-15 14:12:20

Temat: Re: USUNĄĆ CIĄŻE??!!!
Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> To nie wiesz? Bo wczesniej napisałes, ze nauczyciel zarabiajcy 1200 zł ni
> ejest godnym przykładem dla nich.

A szkolny naucziciel nie zarabiający 1200 złotych?

> Nie jestes głupi, po prostu piszesz o czyms o czym nie masz najmniejszego
> pojecia. Moze zajmij sie tym na czym sie znasz, tak bedzie lepiej.

Tak właśnie zamierzam zrobić.

> A co powinno decydowac o wartosci ludzi wg Ciebie? Jesli nie ich dokonania
> to pewnie stan konta jednak.

Pomyśl i wyciągnij wspólny mianownik z tych kilku postów, które
napisałem. Na razie operujesz na skrajnościach.

> Badania, konkretne badania.

Polecam Wisłę Surażską i jej CBR.

> Bo szczerze przyznam, ze ja na takie wyniki nie trafiłam jeszcze.

Jak siedzisz w bibliotece cały dzień i nie oglądasz TVN24 i nie czytasz
Rzepy, to nie możesz tego wiedzieć. Poza tym piszesz, że całe życie
mieszkasz w Poznaniu. Więc co np. wiesz o życiu na Dolnym Śląsku?
(praktyka własna, nie badania)

[...]
> Dlaczego tego nei chcesz?

Nudna się robisz. Przyznaj mi, lubisz prowokacje czy też naprawdę nie
potrafisz wyciągać wniosków? Naprawdę jest tak ciężko domyśleć się
dlaczego nie chcę, żeby moja córka była sekretarką? Chyba nie. Więc
jednak lubisz prowokacje.

> A to juz jej sprawa.

Ha, łatwa odpowiedź :L) Jakieś inne w zanadrzu?

> Jak w kazdej robocie, zastanawiam sie tylko jak zareaguje kochajacy tatus
> kiedy sie okaze ze corka bardzo chce byc sekretarka, i byc moze nadaje sie
> tylko do tego.

"Nadaje się tylko do tego".....

Chciałbym przytoczyć ci przykład ludzi, kórzy byli matołami i zostali
lekarzami i ludzi, którzy byli inteligentni i zostali lakiernikami
(mówię o konkretnych osobach). Tylko że szkoda czasu.

> Widac obchodza skoro o nich wspomniałes.

Za żadne skarby nie potrawię zobaczyć połączenia między byciem
zainteresowanym Ukraińcami a cytowaniem przykładu z Ukraińcami.

> Ty naprawde nie wiesz o zym piszesz.

Ty naprawdę nic nie wiesz.

> Od razu lepiej je wybic, prawda?

Nie podzielam twoich faszystowskich poglądów.

> Ja sie pytam o Twoją liste, gdyz sama takiej nie stworze - nie pozwala mi na
> to stan mojej wiedzy.

Trudno.

> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154

LMB

--
== Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
============== http://www.sitefinder.pl =====================

1. Data: 2003-05-15 14:17:05

Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janus, Pawel" wrote:

> Jestem osoba, która sprzeciwia się
>
> Przecież to ty podważasz wartość bycia świetnym murarzem, stolarzem czy
> krawcem określając ich zawody jako niepotrzebne.

Po krótce: obecnie jest za dużo murarzy, stolarzy i podobnych zawodów po
zawodówce. Gdzie widzisz podważanie wartości osoby, która _już_ jest
murarzem? Nie chcę, żeby mój syn został murarzem, bo zasili szerego
bezrobotnych. A dobrego mechanika znaleźć - to ptoblem. To jest fakt.
Nie znaczy jednak, że mój sym ma nim zostać.

> Trochę się chłopcze
> gubisz w zeznaniach, o Maslowie nie słyszałeś, powtarzasz Marksa nie
> mając o tym pojęcia... Zabawa...

Muszę mieć pojęcie o Marksi żeby mieć to samo zdanie? Sam powiedziałeś,
że "to już wcześniej MArks wymyślił", czyli przyznałeś, że nie opierałem
się na Wielkim Myślicielu ;)

> Przecież to ty chcesz sie zajac slabym w postaci Krzysi i jej dziecka i
> im "pomoc". Czy Troll, czy nie, to napisała, ze chce wychować dziecko
> wiec dlaczego usilujesz przekonac ja ze wiesz lepiej. Czyzbyś próbował
> "zająć się bliźnim"

Odpowiem na to, mimo że Krzysia to dowcip. Chciałem pomóc, a tego, czy
ona chciała wychować dziecko czy nie - nie zauważyłem. Nie podchodzi się
bez rezrwy do tego, co mówi piętnastolatek w takiej sytuacji. Dajmy już
spokój Krzysi, zostawmy energię na autentyczne problemy.

LMB

1. Data: 2003-05-15 14:19:02

Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Skoro glosisz jakies teorie to na tobie spoczywa obowiazek udowodnienia, ze
> tak jest, czyli przedstawienie popierajacych dowodow. Skoro ich nie masz
> jestes niewiarygodny.

Oczywiście, znam tę zasadę. Jeżeli poprosi ktoś inny, być może znajdę
czas. Poza tym nie lubię lizusowato-słodkiego tonu, jeżeli ktoś ma do
mnie pretensje, to może to wyrazić normalnie.

1. Data: 2003-05-15 14:40:19

Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janus, Pawel" wrote:

> Jaka nadinterpretacja? Skoro proponujesz, aby niektórzy ludzie dla dobra
> swoich dzieci i swojego własnego się wyskrobali,

[Konkretnie, żeby zastosowali leki wczesnoporonne, mniej inwazyjne]
> a oni tego nie robią,
> to rozumiem, że po kilku latach spotykając takich ludzi z dziećmi, które
> próbowałeś wyskrobać, mówisz im "a nie mówiłem? trzeba się było
> wyskrobac!" Czy też może mówisz "widzisz, dobrze, że mnie nie
> posłuchałaś"?

Dlaczego tak rozumiesz? Czy nie-trollowa odpowiedź jest możliwa?

> Kto wszyscy?
> Murarz jest nie potrzebny?

Nie (więcej nowych nie potrzeba)
> A technik samochodowy?

Nie (więcej nowych nie potrzeba)

> A sprzedawczyni w sklepie?

Tym bardziej. Wycinam resztę przykładów, bo to typowy trollizm. Nie
mogłeś nie słyszeć o bezrobociu wśród zawodów, ktre właśnie cytujesz.

> Ci chleb w sklepie? Mgr inż. Ekonomii?

Nie, magister prawa. (Leroi Merlin, kierownik pewnego działu)

> To było w świetlanych latch komunizmu w Polsce, czyli latach szans,
> możliwości i dobrobytu.

Tak jest, Kumotrze Szyszkowniku.

> Jest na emeryturze.

OK, rozumiem "model emeryta jako wzór dla mojego dziecka". Pomyśle.
(przecież ten człowiek nie pracował w III RP, a w PRL-u! )

> Każdy pracuje w swoim zawodzie. Zawiadowca stacji na emeryturze, rolnik
> i sekretarka już nie żyją.

Czyli zostaje nam, niech zobaczę: nauczycielka, rolnik x2, technik
samochodowy. OK, teraz kolejne pytanie, ile razy zmieniali pracę po 1989
roku? Chcę zobaczyć, jak im poszło w normalnym świecie.

> Myślę, że przykładem powinien być Baranina albo Słowik czy inny Nikoś.
> Zarabiają a raczej zarabiali dość dobrze, nawet byli wykształceni.

Niestety muszę przestrzegać prawa. Ci koledzy prawo mają w niskim
poważaniu. Jak zresztą większość Polaków.

> Yeti?

Nie, Gawronik :)

> No ciekaw jestem. Możesz podać te wyniki i z jakiego badania pochodzą?

OK, wyszukam te badania. Dla odmiany: skoro dla odbicia prostej teorii
oboje z Lią stosujecie ten sam wybieg, to tym razem ja poproszę o wyniki
badań. Prosze o potwierdzenie naukowe tego, że zarodek jest dzieckiem.
Inaczej aborcja nie będzie dla mnie morderstwem.

> Jaśniej się nie da.

To naucz się mysleć nieco inaczej. W Polskim często jest za dużo formy
jak na przekazywaną treść.

> Tłumaczą ci dobrzy ludzie, ze to nie reguła i rzeczywistość jest
> bardziej złożona, podają przykłady, ale ty dalej swoje farmazony ze jest
> inaczej. Albo trolujesz, albos niedorozwinięty kmiotek/niespełniony
> licealista.

Postaram się nie być ani trollem, ani niedorozwiniętym chłopem
małorolnym, ani niespełnionym licealistą. Postaram się zrozumieć i
przyjąć do wiadomości, że moja znajoma, która miała dziecko w wieku lat
19 nie jest typowym przedstawicielem tej grupy. Postaram się zrozumieć,
że mając dziecko w wieku lat piętnastu można zajść w ciążę i wyjść na
swoje. Postaram się również, ponad wszystko, znaleźć liczbę, która
wyraże ten procent matek-szesnastolatek, które osiągnęły później w życiu
sukces. Z tą liczbą może być problem, bo trudno jest przeczytac coś, co
ma kilka zer po przecinku.

> Wszystko bierzesz po linii prostej.

Brawo! Nareszcie trafiłeś w sedno sprawy. Jest to idea, którą staram się
wprowadzać w życie. Wokół sami głęboko zakeceni ludzie, którzy są równie
często głęboko nieszczęśliwi ze swojej sytuacji, oraz druga grupa, która
nie obraca się do tyłu ani na boki tylko prze do przodu. Jakoś ta druga
grupa ani nie jest nieszczęśliwa z powodu swojej głupoty, ani - częściej
pewnie - z powodu swojego stanu majątkowego.

> Bo to wieśniaki i na podwórku kury srają a w ogródku śmierdzi gnojem
> czyli powinni byli się wyskrobać.

Za co niby mieliby się wyskrobać?

> No istotne, bo jak piszesz o drużynie piłkarskiej to rozumiem, że masz
> na myśli przynajmniej piątkę.

Nie, mam np. na myśli siódemkę mojego sąsiada. Z miasta.

> A trudno sobie wyobrazić sytuację, że ktoś chce być piekarzem, albo
> stolarzem czy murarzem?

Nietrudno.

> Niektórym widać ciężko, bo jakby mogli to by
> chętnie ustawowo zakazali nauki niektórych zawodów w Polsce.

Zaraz, "nietrudno" nie oznacza, że nie można wpłynąć na tych ludzi, żeby
jednak się edukowali.

> A który KK, ten aktualny, czy ten sprzed kilku lat, czy może ten, który
> będzie obowiązywał za kilka lat? To jest chlopcze grupa "psychologia" i
> z radami "poradźcie sobie ze swoimi problemami czytając KK" przenieś się
> na pl.paranoja.

Wyślij to do Sejmu, to oni to wprowadzili w życie. I uprzejmie cię
ostrzegam, że nie życzę sobie formy per "chłopcze".

> Skoro KK to dla ciebie taka wyrocznia w dziedzinie psychologii,

Jeżeli KK to nie ta grupa (a masz rację), to dlaczego odpowiadasz?

> to sobie
> wbij w do łba że aborcja jest karalna i w świetle tegoż jest
> przestępstwem. Czyżbyś traktował KK wybiórczo?

Aborcja jest karalna na _obszarze_, na którym obowiązuje nasz KK. Jednak
zachęcając "Krzysię" łamałem prawo.

[...]
> Może odpowiesz co zrobisz, skoro twoje tlumaczenia i powoływanie sie na
> KK nie zagłuszy jej wyrzutów sumienia?

Pewnie, że nie zagłuszy, ale jeżeli coś robi, to można ponieść tego
konsekwencje. Będzie miała kaca morlanego, że zdarzyło się jej to, co
nie musiało - przy pewnym wysiłku. Czyli inaczej, kara za głupotę jest
do zaakceptowania.

[...]
> Jak najbardziej ta.

OK, pomyślę. Ostrzegali mnie jednak przez brakiem profesjonalizmu u
niektórych psychologów. Masz jakieś referencje? :)

LMB

1. Data: 2003-05-15 18:06:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 May 2003, LMB wrote:

> murarzem? Nie chcę, żeby mój syn został murarzem, bo zasili szerego
> bezrobotnych. A dobrego mechanika znaleźć - to ptoblem. To jest fakt.

nie zasili bo dobrych murarzy akurat brakuje.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

1. Data: 2003-05-16 08:44:50

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" <N...@s...pl> wrote in message
> Oczywiście, znam tę zasadę. Jeżeli poprosi ktoś inny, być może znajdę
> czas. Poza tym nie lubię lizusowato-słodkiego tonu, jeżeli ktoś ma do
> mnie pretensje, to może to wyrazić normalnie.

No to w takim razie to by bylo na tyle. Dalsza dyskusja z toba jak widac
zadnego sensu nie ma.

1. Data: 2003-05-16 15:10:31

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

.

> [...]
> czytasz Rzepy, to nie możesz tego wiedzieć. Poza tym piszesz, że całe
> życie mieszkasz w Poznaniu. Więc co np. wiesz o życiu na Dolnym

Widzisz, Ty uwazasz ze jedyna dostepna wiedza to ta dostepna empirycznie. I
jak tu z Tobą dyskutowac?

> [...]
> potrafisz wyciągać wniosków? Naprawdę jest tak ciężko domyśleć się
> dlaczego nie chcę, żeby moja córka była sekretarką? Chyba nie. Więc

Chciałam poznac Twoje motywacje powodujące, iż zawód "sekretarka" jest dla
Ciebie na tyle złym / mało odpowiedzialnym / nie budzącym szacunku, iz nie
chcesz, by Twoje dziecko go wykonywało.

> Ha, łatwa odpowiedź :L) Jakieś inne w zanadrzu?

Brzytwa Ockhama.

> Chciałbym przytoczyć ci przykład ludzi, kórzy byli matołami i zostali
> lekarzami i ludzi, którzy byli inteligentni i zostali lakiernikami
> (mówię o konkretnych osobach). Tylko że szkoda czasu.

To jedt całkowicie naturalne, nic w tym zaskakującego.

> Za żadne skarby nie potrawię zobaczyć połączenia między byciem
> zainteresowanym Ukraińcami a cytowaniem przykładu z Ukraińcami.

Przykro mi, moze jak zetkniesz sie blizej z logiką bedzie Ci łatwiej.

> Ty naprawdę nic nie wiesz.

Oczywiscie, Psze Pana, nic a nic, całe zycie wychowywałam sie zamknieta w
komórce, nie wolno było mi sie kontaktowac z ludźmi, a co to jest ksiązka
wiem tylko z opowiadan.

> Nie podzielam twoich faszystowskich poglądów.

Masz racje Twoje są lepsze - słabe osobniki same zginą. Po co im pomagac?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-16 15:15:16

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

> Nie (więcej nowych nie potrzeba)
>
> Nie (więcej nowych nie potrzeba)

Zdradze Ci wielka tajemnice - ludzie są śmiertelni, nawet murarze i technicy
samochodowi.

> Nie, magister prawa. (Leroi Merlin, kierownik pewnego działu)

W Leroy Merlin chleb sprzedają??

1. Data: 2003-05-19 09:58:23

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LMB" wrote:

> Twój skrót myślowy. I prowokację jednocześnie. Idź na jakąś inną
> grupę z takimi tekstami, polecam news:alt.nuke-the-usa

Przykro mi, ze mylisz pojecie "skrótu myslowego" i "wynikania logicznego"

> Już przeciez wiesz, gdzie mam twoje teorie naukowe.

To co robisz na grupie w hierarchii *.sci.* i do tego próbujesz podpierac
sie wyimaginowanymi wynikami badan?

> Spróbuj, trzymając
> się logiki, wygrac sprawę w polskim sądzie.

LOL

> Rozumiesz chyba skąd niska
> wartość twoich idei w moich oczach.

Gdybys jednak mógł to wyjasnic....

> Przecież pisałem, ze nic nie wiem. Mam ci to przeliterować - oraz to,
> że mnie to nie interesuje?

Wiec dlaczego sie rzucasz?

> [...]
> zrobić przelewu za granicę, napisać ogłoszenia o pracę i wielu innych
> - nie umiesz. Nie jest to twoja sprawa, twoje zadanie, twój cel. Żyj
> sobie jak żyjesz, to twój wybór. Ty mnie uważasz za pustaka, ja
> ciebie za osobę bezwartościową w moim systemie wartości. Człowiek nie
> składa się tylko z "być", ale i z "mieć". Negowanie tego wyglada na
> twoją specjalność. I bluzganie. Nie wiesz o mnie 70% tego, czym
> jestem, a bluzgasz. Podpowiem ci kilka innych bluzg: ty pustaku, ty
> żydku (koniecznie z małej!), ty wyzyskiwaczu, ty jełopie. Czy któreś

Ok, juz mamy jasnosc ze jestes zakomplesionym trolem.

> A propos bycia głębokim i pustakiem, proponuję zmienić język dyskusji
> na angielski. Pochwal się swoim intelektem i wiedzą nie tylko z
> psychologii.

Zapraszam na grupy, na których w tym jezyku sie dyskutuje. Obawiam sie
jednak, ze tam zostaniesz potraktowany identycznie jak tutaj.

1. Data: 2003-05-20 08:40:32

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Odnośnie zaproszenia na konferencję, przesyłam Państwu następujące
informacje:
http://info.onet.pl/720581,11,item.html
Pozdrawiam!
Elizabeth

Zapytanie.
co za zycie...
Charyzma i charyzmatycy
patologiczny przejaw niezadowolenia - przyklad
POMOCY!!!!!!!