Ubezpieczenie mieszkania

1. Data: 2001-10-18 09:16:45

Temat: Ubezpieczenie mieszkania
Od: "Robert K." <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Gdzie najkorzystniej ubezpieczyc mieszkanie?
Moze ktos z Was dokonywal podobnej analizy?

Robert K.

1. Data: 2001-10-23 19:45:46

Temat: Re: Ubezpieczenie mieszkania
Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mogul wrote:

> Nie wiem, czy najtaniej, ale policzyc ewentualny koszt mozesz sobie na
> stronie zuricha - mozna tez chyba kupic online.

tylko jak sie potem zachowuja w przypadku zgloszenia szkody ?

--w

1. Data: 2001-10-23 19:50:42

Od: "mogul" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie wiem, czy najtaniej, ale policzyc ewentualny koszt mozesz sobie na
stronie zuricha - mozna tez chyba kupic online.

mogul

1. Data: 2001-10-24 07:57:20

Od: "Osiah" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam w Samopomocy , w ubieglym roku zaplacilem 150 za caly pakiet (lacznie
z OC i ubezpieczeniem piwnicy). Za to masz OC do 10000 tys, szkody u siebie
do 20000
i cale mieszkanie na 100 000 (gdyby w kosmos wylecialo)
W tym roku bede mial 30 % znizki, czyli za kontynuacje zapaca 100 z
kawalkiem

pozdrawiam
Osiah
ps. firma sprawdzona, nie slyszalem zeby kto czekalmna kase dluzej niz w
przypadku PZU:))

1. Data: 2001-10-26 08:04:18

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zajrzyj tam,można wstępnie się przyjżeć.

http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp

Lodowka do zabudowy.
Panele
Zmywarki