Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

511. Data: 2008-09-12 19:50:22

Temat: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Woźnica pisze:

> Czyli jakieś lata 85-90??

88-96

> Pamiętam szkołę gdzie tylko jedna klasa (nie, nie moja) miała mundurki, bo
> rodzice chcieli i to jeszcze te stylonowe z białymi kołnierzykami, bo
> innych nie było. W tej samej szkole pani matematyk w klasie, w której miała
> wychowawstwo osobiście obcinała chłopcom takie długie warkoczyki, które
> wtedy były modne.

Okropne! Ja w klasach 1-4 miałam fartuszek, potem dowolność już była.

--

Paulinka

512. Data: 2008-09-12 19:53:36

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Woźnica pisze:

> Ale ponieważ spełzła na ni9czym w stosunku do jednej osoby, to teraz już
> będziesz stosować od razu wobec innych bez prób??

Tylko z ta panią tak to wyglądało. Tylu spotkałam namolnych, walniętych
i niezrównoważonych ludzi w życiu, że zawsze staram się spokojnie
porozmawiać, zanim uruchomię cięższe działa.

--

Paulinka

513. Data: 2008-09-12 19:56:57

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Woźnica pisze:

> A dlaczemu??

Nie lubię mundurków. Na maturę założyłam 'odpowiedni' strój, bo chyba
jak nawet największe indywidua z LO czułam, że ten moment wymaga
odpowiedniej oprawy:)

--

Paulinka

514. Data: 2008-09-12 19:59:02

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Elżbieta Woźnica" <w...@g...pllll> napisał w wiadomości

> Może chciała zdać ;-)

Zdałaby i bez garsonki, bo się wzięła i nauczyła ;)
--

Paulinka

515. Data: 2008-09-13 06:47:02

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał

| Zdałaby i bez garsonki, bo się wzięła i nauczyła ;)

a i tak zdarzają sie wyjątki - wiedza ta sama, praca ta sama, materiał ten
sam a ja 4 razy latałam lekko wkurzona, że wszystkie moje koleżanki za
pierwszym razem pozdobywały oceny a ja takie ciele że wiecznie coś nie tak ?
Przyjrzałam się w czym one chodziły do tego pana na egzamin a w czym ja (
chyba ogrodniczki nie były jego ulubionym strojem :/ ). No i proszę
wyciągnęłam jakąś kłusą kieckę z szafy, otrzepałam z moli, do tego bluzeczka
i co ? I wiedza była ok, i praca nagle genialna i materiały rewelacyjne.
I powiedzcie mi że faceci to nie szowinistyczne świnie :P

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

516. Data: 2008-09-13 07:03:29

Od: e...@p...eu.org (Krzysztof Krzyżaniak) szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> writes:

[..]
> Po czwarte primo, Jeśli chcecie możemy porozmawiać dlaczego poza szkoła
> nosicie czaszki, pacyfy, co tam jeszcze i dlaczego Waszym zdaniem
> powinniście je nosić w szkole... NO WŁAŚNIE: Teraz ja proszę o argumenty,
> dlaczegóż to koszulki z czachą powinno nosić sie w szkole.

Bo są zrobione z bardzo dobrej bawełny ...

> I bardzo proszę wychylić sie poza czubek własnego nosa* i spojrzeć na
> sprawę szerzej niż tylko w kontekście wyrazu INDYWIDUALNOŚCI

... i dobrze trzymają kolor.

eloy
--
-------e-l-o-y----------------------------e-l-o-y-@-
k-o-f-e-i-n-a-.-n-e-t------

jak to dobrze, że są oceany - bez nich byłoby jeszcze smutniej

517. Data: 2008-09-13 10:15:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i co ? I wiedza była ok, i praca nagle genialna i materiały rewelacyjne.
> I powiedzcie mi że faceci to nie szowinistyczne świnie :P

A czy ktoś kiedyś mówił co innego? ;-)

Qra

518. Data: 2008-09-13 10:45:57

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
"złośliwa"

| A czy ktoś kiedyś mówił co innego? ;-)

ale odnośnie facetów czy zależności ubiór - zdany egzamin ? ;)

519. Data: 2008-09-13 11:30:57

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałaś o małym myku, mnie nie obowiązuje strój służbowy. To są
> Twoje wyobrażenia o księgowym w białych rękawkach i ołówkiem za uchu...

nie, moje wyobrazenia o ksiegowych sa z deczka inne. Mam taka jedna, fajna
laska. Dba o swoj imydz, profesjonalny.

i.

520. Data: 2008-09-13 11:32:24

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora