Upał.

21. Data: 2017-08-01 17:27:34

Temat: Re: Upał.
Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stanowczo protestuję! Niech one będą, ale na swoim miejscu.

One nigdy nie są na swoim miejscu i w tym sęk. Albo powodują że tego
miejsca w którym one występują juz więcej nie ma.
PS:Rozumiem że nie rozmawiamy teraz o prikusku czy jak to tam jest tylko
o pozostałych.

22. Data: 2017-08-01 18:41:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:

> I znowu pudło. Nie zrozumieliśmy się. Nie wypowiadałem się na temat
> jakości trunku tylko wyraziłem przkonanie że to erzatz (namiastka)
> ceremonii japońskiej.

Namiastka to zastępnik niedorównujący oryginałowi, wtedy, kiedy CHCESZ
naśladować lub zastąpić coś, czego w danym momencie mieć nie możesz, a za
czym tęsknisz, co chciałbyś mieć.
Tymczasem pijący herbatę "na prikusku" wcale nie tęsknią za żadnym innym
sposobem jej konsumpcji, preferując swój własny.

> Nie wątpię że herbata pita w taki sposób ma swój zniewalający urok i
> Kresowiacy ją popijają/li.

Póki z ciekawości tego nie spróbowałam, uważałam że to jakieś prostactwo
albo oszczędność - trzymanie w ustach cukru.
Po spróbowaniu zupełnie zmieniłam zdanie. "Nasza" centralnopolska herbata
słodzona w naczyniu ma się do tamtej jak pięść do nosa.
Co nie znaczy, że już tej słodzonej zwykłym cukrem w
szklance/kubku/filiżance nie piję. Piję, bo szybciej i wygodniej. Tyle, że
kiedy mam ochotę na dobry smak herbaty i czas na celebrację, biorę kawałek
cukru lodowego do ust i z lubością "zaciągam" się bursztynowym, GORĄCYM
naparem.

23. Data: 2017-08-01 19:02:21

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 17:27 tandoori.curry <t...@g...com> pisze:

> [...]
> miejsca w którym one występują juz więcej nie ma.
> PS:Rozumiem że nie rozmawiamy teraz o prikusku czy jak to tam jest tylko

:O

Ten upał naprawdę daje się we znaki.

--
Trefniś

24. Data: 2017-08-01 20:07:26

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tymczasem pijący herbatę "na prikusku" wcale nie tęsknią za żadnym innym
> sposobem jej konsumpcji, preferując swój własny.

Jeszcze raz bo widzę że u Was jest chyba bardziej gorąco niż u nas.
Odniosłem to do C E R E M O N I czyli pewnego rytuału pochodzącego z
Dalekiego Wschodu ..... Jest to porównanie raczej nie mające żadnego
znaczenia.

aaaa...... nie chce mi się już dale tłumaczyć bo widzę że masz z tym
problem. Ustaw mnie jak zwykle w kącie i jest OK.

25. Data: 2017-08-01 20:08:49

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ten upał naprawdę daje się we znaki.

:)

26. Data: 2017-08-01 21:26:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:

> [...]
> znaczenia.
>
> aaaa...... nie chce mi się już dale tłumaczyć bo widzę że masz z tym

To Ty masz problem.
Jakiś.

> Ustaw mnie jak zwykle w kącie i jest OK.

??
Po prostu nie warto Ci pomagać. No to nie będę.

27. Data: 2017-08-02 08:26:41

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To Ty masz problem.
> Jakiś.

> ??
> Po prostu nie warto Ci pomagać. No to nie będę.

Aż sobie brodę popaćkałem hummusem z rozpaczy ))

No nieeeeee...........
Nie możesz mi tego zrobić !! )) To nie jest do końca fair.
I pomyśl tylko że bez Ciebie to forum zginie śmiercią naturalną.

Prowincja pozdrawia gorąco CentralnoPolskę z typowym piciem herbaty.)))

(Przepraszam wszystkich za treści nie istotne nic nie wnoszące do
podniesienia stanartów naszej kuchni. To powinno odbywac się w wątku
prywatnym.)

PS: mam jednocześnie pytanie do szanownych forumnowiczów: Jak można
zmienić nazwę uzytkownika ? Czuję że przyszedł czas samookreślenia. ))

28. Data: 2017-08-02 08:55:42

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry pisze:

> PS: mam jednocześnie pytanie do szanownych forumnowiczów: Jak można
> zmienić nazwę uzytkownika ? Czuję że przyszedł czas samookreślenia. ))

ThunderBird >> Edycja >> Ustawienia Kont -- czy jakoś podobnie.

--
Jarek

29. Data: 2017-08-02 10:33:23

Od: "kwiat.prowincji" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 02.08.2017 08:55, Jarosław Sokołowski wrote:

> ThunderBird >> Edycja >> Ustawienia Kont -- czy jakoś podobnie.

Uprzejmie dziękuję Jarku.

30. Data: 2017-08-02 10:42:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 2 sierpnia 2017 08:26:45 UTC+2 użytkownik tandoori.curry napisał:

> Aż sobie brodę popaćkałem hummusem z rozpaczy ))
>
> No nieeeeee...........
> Nie możesz mi tego zrobić !! )) To nie jest do końca fair.
> I pomyśl tylko że bez Ciebie to forum zginie śmiercią naturalną.

Zrozumiałeś, że ja... z Twego powodu... stąd ?
Aż musiałam użyć serwetki. //mam zapas, mogę Ci podesłać paczuszkę, bo widzę, że nie
dysponujesz

> [...]
>
> PS: mam jednocześnie pytanie do szanownych forumnowiczów: Jak można
> zmienić nazwę uzytkownika ? Czuję że przyszedł czas samookreślenia. ))

Późno coś.

Kiszenie
Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Re: plaga