W sprawie pisowni

następny post »
Data: 2005-04-15 12:59:50
Temat: W sprawie pisowni
Od: "magdalencja" <a...@n...forum>

Wczoraj pomeczylam google w temacie lilii [podziekowania dla Mirzana:-)]
szukajac "jak gleboko wsadzic lilie".
Nie znalazlam nic konkretnego ale mam takie spostrzezenie.
Kiedys [podobno] pisano na newsach bez polskich ogonkow, teraz ludzie pisza
dwojako: jedni tak, inni bez, a inni mieszaja. O ile mi nie przeszkadza jak
ktos pisze [ja i tak malo kiedy widze krzaki, z wyjatkiem tych w
ogrodzie;-)] o tyle problem zaczyna sie w momencie szukania czegos po
googlach, gdzie najbardziej pasujaca fraza moze byc napisana na 10 sposobow
z powodu uzycia lub nie polskich ogonkow.
W tym momencie szukajacemu opadaja rece i musi pytac na grupie;-)
Jakie sa Wasze obserwacje? [bo moze sie czepiam szczegolow;-)))]
pozdrawiam
mag