WYNAJECIE KAWALKA KNAJPKI - HELP

1. Data: 2002-06-18 12:54:04

Temat: WYNAJECIE KAWALKA KNAJPKI - HELP
Od: "magiczna" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mili,
gdzie w warszawie mozecie mi polecic,fajna knajpke, w ktorej bede mogla
wynajac sale na prajwat spotkanie na ok 20 kilka osob.
Ile taka przyjemnosc kosztuje?

Z gory dziekuje
i pozdrawiam slonecznie,
madzia

1. Data: 2002-06-20 10:31:46

Temat: Re: WYNAJECIE KAWALKA KNAJPKI - HELP
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "magiczna" <m...@p...wp.pl>

> Mili,
> gdzie w warszawie mozecie mi polecic,fajna knajpke, w ktorej bede mogla
> wynajac sale na prajwat spotkanie na ok 20 kilka osob.
> Ile taka przyjemnosc kosztuje?

Heja

Jao, ze ostatnio tez intensywnie szukalam knajpy na impre, to moge Ci
powiedziec, ze w zasadzie kazda wynajmuje sale. Ceny zaleza od tego, czy
chcesz wynajac powiedzmy jedna sale, czy cala knajpe, od menu, od czasu
trwania imprezy. Sprobuj poszukac czagos ciekawego na necie, ja wlasnie tam
znalazlam co mnie interesowalo.

Macabra

Szukam przepisu
Przepis na pizze