Waga kuchenna

1. Data: 2008-01-18 21:42:39

Temat: Waga kuchenna
Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem na zakupie wagi kuchennej elektronicznej. Niestety nie wiem na co
patrzec i czym sie sugerować. Może cos polecicie. Patrzylem na cene to w
niskich cenach sa firmy średnio mi znane lub kojarzace sie negatywnie, z
drugiej strony nie chcę wiele kasy wydawać na ten zakup.

Prosze o rady

stclaus

--
Patiens quia aeternus

2. Data: 2008-01-19 01:00:08

Temat: Re: Waga kuchenna
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:42:39 +0100, stclaus napisał(a):

> [...]
> niskich cenach sa firmy średnio mi znane lub kojarzace sie negatywnie, z
> drugiej strony nie chcę wiele kasy wydawać na ten zakup.

O ile nie gotujesz wg recept aptecznych ;-P to każda, która w ogóle wazy,
będzie dobra. Nie przesadzaj.
Ja nigdy nie używałam w kuchni wagi - moją jednostka jest kostka masła i
torebka cukru - względem nich odmierzam na oko wagę pozostałych produktów.
Zwariowałabym z wagą - ale jeśli musisz, to kup najtańszą, ale taką, która
Ci się akurat najbardziej podoba :-)
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

3. Data: 2008-01-19 08:43:01

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niskich cenach sa firmy średnio mi znane lub kojarzace sie negatywnie, z
> drugiej strony nie chcę wiele kasy wydawać na ten zakup.

a po co Ci w kuchni waga elektroniczna, wystarczy łyżka, miarka na mąkę, jak
już się upierasz to zwykła waga sprężynowa. Po co kupować baterie i martwić
się czy już je wymienić czy za tydzień.
Kupowanie wagi do kuchni jest zbędne. :)
Jędrek

4. Data: 2008-01-19 09:56:32

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a po co Ci w kuchni waga elektroniczna, wystarczy łyżka, miarka na mąkę,
> jak
<ciach>

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> będzie dobra. Nie przesadzaj.
> Ja nigdy nie używałam w kuchni wagi - moją jednostka jest kostka masła i

Dziękuję za Wasze opinie nt używania wagi w kuchni. Nie bedę z Waszym
zdaniem polemizował. Utnę krótko waga ma byc prezentem - taka sobie osoba
obdarowana zażyczyła. Nie ma wagi, a sprężynowa czy inna mechaniczna jej się
nie podoba - cóż może jej wybór.

Jakby ktoś jednak był użytkownikiem takowej wagi i coś mógł doradzic będę
wdzieczny.

stclaus

5. Data: 2008-01-19 12:41:32

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu masz do wyboru i koloru zobacz opisy na pewno cos Ci podpasuje
http://allegro.pl/search.php?string=waga+kuchenna

6. Data: 2008-01-19 12:42:36

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 13:41:32 +0100, Andrzej napisał(a):

> tu masz do wyboru i koloru zobacz opisy na pewno cos Ci podpasuje
> http://allegro.pl/search.php?string=waga+kuchenna

Ja też lubię oglądać, bo niektóre są całkiem ladne :-)

7. Data: 2008-01-19 13:10:37

Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niskich cenach sa firmy średnio mi znane lub kojarzace sie negatywnie, z
> drugiej strony nie chcę wiele kasy wydawać na ten zakup.

Witam!
Ja od kilku lat (2-3?) używam wagi kuchennej SOEHNLE. O taką
http://www.fide.pl/pl/soehnle/crest_elektroniczna_wa
ga_kuchenna__67055/496/ (nie mam z tym sklepem nic wspólnego)
Jest genialna, bo mogłam ką powiesić na relingu. To coś na czym się kładzie produkty
(szalka?) ma szklane i rozkładane, więc jak nie jest potrzebna, to po prostu składam
ją na ścianę i wisi jako zegar. Ma też minutnik i waży do 3 kilogramów. Mi tam się
bardzo w kuchni przydaje. :-)
Pozdrawiam!
Agnieszka

--
www.przyprawa.com.pl

8. Data: 2008-01-19 14:01:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jan 2008 13:42:36 +0100, Ikselka napisał(a):

> Ja też lubię oglądać, bo niektóre są całkiem ladne :-)

Na przykład ta:
http://allegro.pl/item295494240_stara_waga_kuchenna_
po_renowacji.html
Ma "klimat" :-)

9. Data: 2008-01-19 14:43:07

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

stclaus wrote:

> Jakby ktoś jednak był użytkownikiem takowej wagi i coś mógł doradzic będę
> wdzieczny.

no to zwróć uwagę na czytelność wyświetlacza. Spotkałem się z modelem, gdzie
obrys "szybki" był niewiele większy niż wysokość cyfr. W efekcie górne
segmenty były zacienione krawędzią wycięcia pod display, co powodowało
kłopoty z odczytem ( dotyczy oczywiście LCD ). Np. trudno było odróżnić czy
to 7, czy 1...

--
Bogdan

10. Data: 2008-01-19 17:45:42

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał

> a po co Ci w kuchni waga elektroniczna,

a przy diecie na przyklad.

Protz

Problem z kabiną i brodzikiem
Mieszkanie spółdzielcze a własnościowe.
Obrazki na ścianę dla nastolatka. Gdzie kupić
Blat a bateria
drzwi zmywarki do zabudowy - zepsute ?