Obrazki na ścianę dla nastolatka. Gdzie kupić

1. Data: 2008-01-18 08:23:03

Temat: Obrazki na ścianę dla nastolatka. Gdzie kupić
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić obrazki/grafiki do powieszenia na ścianę w pokoju
nastolatka? Zależy mi na tym, aby można było zobaczyć w naturze przed
zakupem, czyli Allegro odpada.\
Jacek

2. Data: 2008-01-18 10:10:21

Temat: Re: Obrazki na ścianę dla nastolatka. Gdzie kupić
Od: Wojtek Mantewka <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> Gdzie można kupić obrazki/grafiki do powieszenia na ścianę w pokoju
> nastolatka? Zależy mi na tym, aby można było zobaczyć w naturze przed
> zakupem, czyli Allegro odpada.\
> Jacek

ikea, empik

3. Data: 2008-01-18 10:44:56

Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie można kupić obrazki/grafiki do powieszenia na ścianę w pokoju
> nastolatka?

Kalendarz Pirelli, dodatki do Playboya, ... ;)))

4. Data: 2008-01-18 13:58:07

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

m pisze:

> Kalendarz Pirelli, dodatki do Playboya, ... ;)))

Mniej wiecej to samo chcialem napisac ;)

Nastolatek chyba raczej sam sobie powiesza na scianach co tam lubi. Ja
mialem plakaty filmowe (i kalendarz P. ;) )

--
body {
name: '|<onrad Karpieszu>|';

Blat a bateria