łączenie profili kwadratowych

1. Data: 2008-01-19 14:27:51

Temat: łączenie profili kwadratowych
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mam biurko ze stelażem z profili kwadratowych(30x30mm), chciałbym je
poszerzyć i zapełnić lukę i tu rodzi sie problem, jak połączyć 2
profile? szukałem profilu o wymiarach 28x28mm (takie wymiary
wewnętrzne ma profil w biurku) ale w marketach nie mogłem znaleźć...
jakieś sugestie, rady? biuro wygląda tak: http://www.upimg.eu/show.php?p=69
--
z góry dziękuję i pozdrawiam
Sławek

2. Data: 2008-01-20 12:48:44

Temat: Re: łączenie profili kwadratowych
Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

No i Masz problem.!
Ja widze dwa sposoby.Kupic profil 25x25x1.5 (takie sa dowstepne w
hurcie)potem kupic plaskownik 25x1.5 przyspawan punktowo do tego profiu z
czterech stron zeby osiagnac potrzebny wymia..Radze jednak kupic cienszy
plaskownik o gr.1mm Latwiej bedzie to potem wsunac i zmontowac.Drogi pomysl
to listwy drewniane z debu ktore mozesz zamowic u stolarza.Pomyslow mam
wiecej ale sporo by pisac.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

Waga kuchenna
Problem z kabiną i brodzikiem
Mieszkanie spółdzielcze a własnościowe.
Obrazki na ścianę dla nastolatka. Gdzie kupić
Blat a bateria