Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

271. Data: 2019-05-29 10:58:04

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2019 o 21:50, Ilona pisze:

> no widzisz, w Moskwie Interpol, z ciepłymi kajdankami czekał.
>
> --

Nie, jednak nie... Wnioski wyciągnij sama.

272. Data: 2019-05-29 10:58:52

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2019 o 21:52, Ilona pisze:

> no nie żartuj!
>
> Gdyby te 8 miliardów ludzi postawić w taki sposób, jak stało sie w
> mięsnym, za pierwszej komuny, to wszyscy zmieścili by się na Fidzi.

To że nie mam gdzie spuścić na wodę łodzi to żaden żart. W sumie nic się
nie zmieniło, tylko władza na szarańcze zawłaszczającą wszystko co się
da patrzy przez palce. Ta wolność dla szarańczy z takich jak ja zrobiła
niewolników.

273. Data: 2019-05-29 10:59:56

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2019 o 21:55, Ilona pisze:

> to się nazywa 'wartość dodana'.

W rzeczywistości to się nazywa złodziejstwo, czyli wartość ujęta.

274. Data: 2019-05-29 11:00:30

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2019 o 21:57, Ilona pisze:

> Myślę, że doskonale rozumiesz, że tam od czasów Starożytnego Babilonu,
> chodzi o te złoża ropy.

Osobiście widzę w tym chęć dominacji nad światem, ropa (i inne bogactwa)
jest tylko miłym dodatkiem, a nie celem samym w sobie.

275. Data: 2019-05-29 21:46:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 10:54, Trybun wrote:

> Zacząłbym od rozwiązania warszawki. "Tą"? jak widzę nie wszyscy dali się
> otumanić nowomowie... sze  Polska nie umarła !

Proponowałem to w 90', ale, niektórzy rysowali kółka na czole i się w
nie pukali.

276. Data: 2019-05-29 21:48:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 10:56, Trybun wrote:
> [...]
250-miliardow-strat.html

> Nie o pieniądze chodzi a o moralność. Tak więc nie widzę celowości
> apelować o uczciwość do tego zdemoralizowanego środowiska, już po tej
> pani widać że ona ma własne kategorie odnośnie dobra i zła.

Sam widzisz, tu nie chodzi o uczciwość, tylko o realne kwoty.

//jest cztery sposoby wydawania pieniedzy... itd...

277. Data: 2019-05-29 21:56:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 10:56, Trybun wrote:

> Lata mijają a w tej kwestii nic się nie zmienia. Nadal szukanie wrogów
> wśród sąsiadów a sojuszników na odległość.

W zasadzie, można wówczas liczyć, że taki wróg z drugiego końca Świata,
nie załomoce niespodziewanie kolbą w dzrzwi :)

//i nic więcj.

278. Data: 2019-05-29 22:00:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 10:58, Trybun wrote:

> Nie, jednak nie... Wnioski wyciągnij sama.

Coś jednak, ktoś musi zrobić. To jest normalne _niewolnictwo_ .
To jest niedopuszczalne, aby w XXI wieku istniało coś takiego.

279. Data: 2019-05-29 22:01:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 10:58, Trybun wrote:

> [...]
> nie zmieniło, tylko władza na szarańcze zawłaszczającą wszystko co się
> da patrzy przez palce. Ta wolność dla szarańczy z takich jak ja zrobiła

ale, jakiej łodzi?

280. Data: 2019-05-29 22:03:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 10:59, Trybun wrote:

> W rzeczywistości to się nazywa złodziejstwo, czyli wartość ujęta.

No nie osłabiaj ze mnie!

Jak szewc kupi sobie za 50 zł, kawałek skóry ze zdechłej krowy, z której
uszyje buty i sprzeda za 100 zł, to gdzie tu jest kradzież?

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"