(Wawa) gdzie tanie meble do kuchni na raty

1. Data: 2003-05-27 12:51:37

Temat: (Wawa) gdzie tanie meble do kuchni na raty
Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Moze ktos z Was to przerabial - szukam kogos
kto wykonalby meble do kuchni na raty.

Nie mam zbytnio gotowki (niedawno odebralismy mieszkanie -TBS),
a notyryczny balagan w kuchni przyprawia mnie juz i mdlosci....
Zalezy mi zeby bylo w miare tanio - krecilem sie
troszeczke kolo tematu i ceny sa naprawde bardzo rozne....
Mozecie cos polecic?

Pozdrawiam serdecznie i z gory dzieki sliczne,
Dominik

1. Data: 2003-05-27 17:42:09

Temat: Re: (Wawa) gdzie tanie meble do kuchni na raty
Od: "Elzbieta Wykurz" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj zadzwonic do tego czlowika
Grzegorz Zygala 032/ 268 55 18
Dla mnie (Warszawa) robil kuchnie i szafe wnekowa. W prawdzie moje nie byly
najtansze ale cena glownie zalezy o materialow, z ktorych np. kuchnia jest
wykonana. Nie wiem jak z tymi ratami....., ale ogolnie rynek dla takich
rzemieslnikow nie jest obecnie zbyt laskawy- w sumie zawsze mozesz zagadac.
Byc moze sie zgodzi, a robi naprawde solidnie.

--
Elzbieta Wykurz- Mosek
022/ 857 35 63

1. Data: 2003-05-28 08:19:23

Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta Wykurz wrote:

> Sprobuj zadzwonic do tego czlowika

Dziekuje serdecznie :)

Pozdrowka
Dominik

Piekarnik el.+ płyta grzejna do zabudowy, okap - czy można odliczyć?
Czy sa takie lampy ?
sprzedam silownie domowa 2 stanowiska - tanio
Jak najwygodniej/najtaniej przejąć mieszkanie od babci?
Zlewozmywak kwarcowy