Ważne pytanie

11. Data: 2006-08-03 13:43:02

Temat: Re: Ważne pytanie
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> Chciałam się zapytać czy pozwolić mojemu 18-nasto letniemu synowi
> na kupno motoru? Pragnę dodać że pracował na niego całe wakacje.
> Bardzo proszę o wasze opinie na ten temat.

Pewnie się powtórzę:
Zależy od syna. Czy jest na tyle odpowiedzialny, żeby jeździć rozważnie.
Zależy od motoru jaki chce kupić (na pewno pokierowałabym wyborem
motoru).
Zanim doszłoby już do takiej sytuacji, wolałabym spytać go na co
pracuje. Nie chciałabym, żeby tym marzeniem był motor. Wolałabym wtedy
dołożyć do wakacji czy czegoś tam na co mu brakuje. Ale ja mam w pamięci
wydarzenie, które rozegrało się całkiem niedaleko od mojego domu:

http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,3410669.html
http://ww6.tvp.pl/6272,20060611354914.strona (pierwsza wiadomość)

--
Ewa (30.2), Julka (3.10), Zuza (1.11)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

12. Data: 2006-08-03 13:50:47

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> [...]
> Zanim doszłoby już do takiej sytuacji, wolałabym spytać go na co
> pracuje. Nie chciałabym, żeby tym marzeniem był motor. Wolałabym wtedy

Ale gdyby to był samochód wtedy zapewne wszystko byłoby ok?

--
Elske

13. Data: 2006-08-03 13:55:41

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Ale gdyby to był samochód wtedy zapewne wszystko byłoby ok?

Nie.

14. Data: 2006-08-03 14:01:08

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> No to ok ;)

I to by było na tyle ;)

--
Ewa (30.3), Julka (3.11), Zuza (2)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

15. Data: 2006-08-03 14:03:31

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Nie.

No to ok ;)

--
Elske

16. Data: 2006-08-03 16:05:47

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koral" <n...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> reasumujac, powinien zaczac od slabszego motocykla,
> aby z czasem opanowac jazde na mocniejszych maszynach.
> nie powinno sie zabraniac nikomu realizacji swoich marzen

Co takiego osiemnastolatek może robić, żeby w ciągu miesiąca wakacji zarobić
wystarczającą kwotę na "mocną maszynę"?

Bo jeśli dilował dragi albo prostytuował się ;) (przepraszam
inicjatorkę/inicjatora wątku za taką sugestię) to i tak będzie miał w nosie
opinię rodzica.

pozdr

Monika

17. Data: 2006-08-03 19:05:23

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ear3nj$4to$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2..pl> napisał(a):

> Czyli co - zabrać "dziecku" kasę na szczytniejszy cel?

Już chyba trochę za późno - a, że dziecko już pełnoletnie właściwie, b -
trzeba było ustalać warunki wcześniej.

pozdrawiam Tatiana
--
Potrzeba wiele serca, aby tylko trochę kochać
/Henry de Montherland/

18. Data: 2006-08-03 19:07:18

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:easupq$l8u$...@n...news.tpi.pl,
Elske <k...@n...o2..pl> napisał(a):

> Ale gdyby to był samochód wtedy zapewne wszystko byłoby ok?

Samochód jest znacznie bezpieczniejszy.

pozdrawiam Tatiana
--
Nie wszyscy mogą i któryś z nas też nie może. I w tym cała rzecz.
/Kłapouchy/

19. Data: 2006-08-03 19:46:26

Od: Elske <k...@n...o2..pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> I to by było na tyle ;)

No to teraz z zupełnie innej beczki ;)

--
Elske

20. Data: 2006-08-03 20:51:54

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> [...]
> corolla jadąca w kierunku Wawrzeńczyc zaczęła manewr wyprzedzania
> samochodu daewoo nexia. W pewnym momencie kierująca toyotą 19-latka
> straciła panowanie nad autem, które zjechało z drogi, uderzyło w
> betonowy przepust i wylądowało na drzewie. Na miejscu zginęła
> kierująca toyotą kobieta i 23-letni pasażer. Wieczorem w szpitalu
> zmarły dwie 19-latki, które jechały wraz z nimi. Na razie nie są
> znane przyczyny wypadku. Policjanci podejrzewają, że mogło do niego
> dojść z powodu braku umiejętności kierującej kobiety, która prawo
> jazdy miała zaledwie od trzech miesięcy."

A jakie są szanse przeżycia kierowcy w samochodzie z poduszkami przy
prędkości 50 km/h a motocyklisty w kasku jadącym również 50?

--
Ewa
eee tylko nie flejm... ;)

Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek