Wierność i heteroseksualizm jak zdrowie: bezcenne. "Epidemia syfilisu","Dramatyczny POwrot kiły i rzerzączki"

1. Data: 2020-02-07 16:32:36

Temat: Wierność i heteroseksualizm jak zdrowie: bezcenne. "Epidemia syfilisu","Dramatyczny POwrot kiły i rzerzączki"
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kiła wróciła?
Jak milo...ale czy wogóle gdzieś wychodziła? ;)

"W Nowej Szkocji [Kanada] ogłoszono epidemię syfilisu:
Kanadyjscy urzędnicy ds. zdrowia publicznego ogłosili wybuch epidemii kiły w
prowincji Nowa Szkocja. W ciągu ostatnich dwóch lat liczba przypadków tej choroby
wzrosła tam dwukrotnie."

"To nie pierwszy raz, kiedy w Kanadzie ogłoszono wybuch epidemii kiły. Również w
Europie od kilku lat utrzymuje się tendencja wzrostowa, jeśli chodzi o liczbę
odnotowanych przypadków zarażenia tą chorobą. Odsetek pacjentów cierpiących na
syfilis rośnie zwłaszcza na Islandii, Malcie, w Niemczech i w Wielkiej Brytanii."

"W grupie największego ryzyka są mężczyźni homoseksualni oraz biseksualni i stanowią
oni 75 proc. zarażonych syfilisem."

"Lekarze przypominają, że rzeczywista liczba zarażonych tą chorobą może być znacznie
wyższa niż wynika to z oficjalnych statystyk. Kiła należy bowiem do tzw. chorób
wstydliwych i wiele osób niechętnie się do niej przyznaje, ignorując pierwsze objawy.
Syfilis można wykryć na podstawie prostego badania krwi."

"W grupie największego ryzyka są mężczyźni homoseksualni oraz biseksualni i stanowią
oni 75 proc. zarażonych syfilisem."

https://portal.abczdrowie.pl/dramatyczny-wzrost-zaka
zen-kila-i-rzezaczka
https://portal.abczdrowie.pl/dbajmy-o-bezpieczny-sek
s-i-wiernosc-kila-i-rzezaczka-nie-zniknely
https://portal.abczdrowie.pl/kila-wrocila-w-nowej-sz
kocji-ogloszono-epidemie-syfilisu

Wniosek:
https://portal.abczdrowie.pl/dbajmy-o-bezpieczny-sek
s-i-wiernosc-kila-i-rzezaczka-nie-zniknely
""Dbajmy o bezpieczny [najlepiej heteryck]i seks i wierność - kiła i rzeżączka nie
zniknęły" a wręcz odwrotnie patogeny te w ludziej POpulacji mają się bardzo dobrze:
"Wbrew powszechnym opiniom choroby weneryczne nie zniknęły. Nie dajmy się również
zwieść oficjalnym statystykom - eksperci twierdzą, że są [mocno!] zaniżone."

2. Data: 2020-02-07 16:43:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lutego 2020 16:32:37 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> Kiła wróciła?
> Jak milo...ale czy wogóle gdzieś wychodziła? ;)

Ilustracja POwyższego:
https://portal.abczdrowie.pl/wielki-powrot-kily

3. Data: 2020-02-07 17:04:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zwieść oficjalnym statystykom - eksperci twierdzą, że są [mocno!] zaniżone."

Tutaj wypada spuentować za wieszczem:
"???? ????????? ?? ??? ?????????
???? ????????? - ??????? ????????"

A tak w ogóle to wcześnie zgłoszony syfilis i tryper są wyleczalne.

4. Data: 2020-02-07 23:06:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle to wcześnie zgłoszony syfilis i tryper są wyleczalne.
---
Czyli naj-lepiej badac krew PO kazdym stosunku i calusku z "nowym"
a najlepiej rowniez przed...i...zamiast ;P

To jak z najlepszym srodkiem antyKOncepcyjnym: szklankom wody
stosowanom ani przed, ani po ani w trakcie tylo...zamiast ;)))

5. Data: 2020-02-08 00:28:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle to wcześnie zgłoszony syfilis i tryper są wyleczalne.
---
A jednak "na szczescie" [rozumiane jako ruska ruletka] coraz rzadziej:
"Według najnowszych dostępnych danych, pochodzących z 2016 r., co roku na świecie
rejestruje się 376 mln zakażeń wywoływanych przez cztery typy najczęściej
występujących chorób przenoszonych drogą płciową, takich jak rzęsistkowica pochwowa,
chlamydioza, rzeżączka oraz kiła. Poza rzęsistkowicą są one wywoływane przez
bakterie, które są coraz częściej oporne na antybiotyki."
https://pulsmedycyny.pl/who-codziennie-1-mln-zakazen
-chorobami-przenoszonymi-droga-plciowa-963044

6. Data: 2020-02-08 00:47:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 lutego 2020 00:28:54 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
> https://pulsmedycyny.pl/who-codziennie-1-mln-zakazen
-chorobami-przenoszonymi-droga-plciowa-963044

Dlatego pamiętając słowa hr. Puszkina na wszelki wypadek należy szukać panienek,
które są skromne, a nie od razu wskakują na dzidę.

7. Data: 2020-02-09 09:29:50

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]

>również zwieść oficjalnym statystykom - eksperci twierdzą, że są [mocno!]

Skad tyle hejtu w tobie? Jestes z rodziny MOrawieckiego?

8. Data: 2020-02-10 10:36:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>zaniżone."

Skad tyle hejtu w tobie? Jestes z rodziny MOrawieckiego?
Nie PITeruj ;P
Nasci na POcieche:
https://www.medonet.pl/zdrowie,jak-mozna-zarazic-sie
-chorobami-wenerycznymi-,artykul,1733135.html

9. Data: 2020-02-10 11:17:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dlatego pamiętając słowa hr. Puszkina
---
Puszkin ci nie POmoze jak kretek zmutuje w produkcje panienek wabioncych zalotnom
wstydliwosciom ;P
Zresztom i tak ci nic nie POmoze jak Boga sobie Wschodem POdmieniasz:

10. Data: 2020-02-11 18:50:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/02/2020 o 15:32, m...@g...com pisze:
> Kiła wróciła?
> Jak milo...ale czy wogóle gdzieś wychodziła? ;)

i jak tu plodzic dzieci, kurwa! co nieuknione to pisane, i chuj

==========
Wirus opryszczki pospolitej (HSV) najczęściej wywołuje objawy na ustach.
Terapia polega na stosowaniu leków przeciwwirusowych, jednak nie ma
możliwości całkowitego wyleczenia. Herpes simplex pozostaje w uśpieniu
po ustąpieniu objawów.

HSV (Herpes simplex) to wirus opryszczki pospolitej. Jest to choroba
wywołana przez typ 1. lub typ 2. tego drobnoustroju. Wirus wnika przez
uszkodzoną skórę bądź błonę śluzową, wywołuje pierwotną wiremię u osób
niemających wcześniej styczności z wirusem. Następnie wędruje do
neuronów czuciowych, zasiedlając odpowiednio zwój trójdzielny (HSV-1) i
zwoje nerwów rdzeniowych S2-S5 (HSV-2). Tam pozostaje w postaci
utajonej, by w sprzyjających warunkach ponownie wywołać objawy zakażenia.
Przyczyny opryszczki

Po pierwotnym zakażeniu wirus opryszczki pozostaje w tzw. uśpieniu w
zwojach nerwu trójdzielnego i rdzeniowych S2-S5, w zależności od typu
wirusa. Przyczyny powodujące wznowienie objawów opryszczki to:

stres,
wychłodzenie organizmu,
miesiączka,
niedożywienie lub niedobory pokarmowe,
osłabienie,
infekcja bakteryjna,
opalanie i nadmierna ekspozycja na promieniowanie UV.

Warto zaznaczyć, że niekiedy opryszczka pojawia się samoistnie bez
określonej przyczyny.

Jedynym źródłem zakażenia jest chory człowiek - zarówno objawowy, jak i
bezobjawowy. Wirus jest obecny w różnych wydzielinach, dlatego zarazić
się można przez bezpośredni kontakt z chorym, np. pocałunki, stosunek
płciowy. Istnieje wysokie ryzyko zakażeń okołoporodowych, a także
zakażenia płodu od matki.

Czytaj więcej na:
https://zdrowie.tvn.pl/a/hsv-herpes-simplex-czyli-wi
rus-opryszczki-pospolitej-leczenie?utm_source=paste&
utm_medium=paste&utm_campaign=paste

--
gazebo

Satysfakcja z działań...
"Zawiescie czerwone latarnie" zamiast wytykac brak czerwonych lampek ;)
Darwinista nieswiadomie odkryl PO co ludzkosci "Idea" Istniejacego Boga ;P
POwszechne Braterstwo ;)
Re: hipoteza Darwina